آنچه باید در مورد پیاده روی برای تناسب اندام بدانید

آنچه باید در مورد پیاده روی برای تناسب اندام بدانید


اگر به فعالیت بدنی مشغول هستید و معتقد هستید که این کار باید شدید باشد ، به ما یک بمب واقعی دلخواه را هدیه دهید – لازم نیست ورزش شدید باشد! وارد کنید: پیاده روی تناسب اندام. بله ، پیاده روی نه تنها برای تناسب اندام قابل قبول است ، بلکه بسیار مفید است و می تواند به عنوان بخشی اجباری از یک روال ورزشی م workثر عمل کند.

این که آیا شما تمرین تناسب اندام خود را زود شروع می کنید یا ممکن است تمرینات عرق کننده بدون خفگی شما را اذیت نکند ، پیاده روی می تواند یک برنامه ورزشی کم هزینه و کم سرمایه باشد که به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام شما کمک می کند.

برای آگاهی از مزایای پیاده روی برای تناسب اندام و اینکه چرا این یک جایگزین موثر برای تمرینات شدید است ، ادامه مطلب را مطالعه کنید!

مطالب مرتبط: صبح خود را با 15 دقیقه پیاده روی آغاز کردم: در اینجا آنچه برای سلامتی من اتفاق افتاده است

مزایای پیاده روی

پیاده روی چندین مزیت جدی برای سلامت جسمی و روحی شما دارد.

در ابتدا ، پیاده روی به تناسب اندام کمک می کند به کاهش وزن کمک می کند، افزایش طول عمر ، بهبود سلامت قلب ، ریسک خود را کاهش دهید مدیریت دیابت، و حتی می تواند به شما کمک کند خلاق تر باشید.

حمل کردن؟ این واقعا به شما کمک می کند تا شروع کنید حس خوبی دارد کل! و ، بیشتر وجود دارد. این ورزش با شدت کم خطر استرس مفاصل را بعد از تمرین کاهش می دهد و با داشتن یک باشگاه ورزشی گران قیمت در هزینه های اضافی شما صرفه جویی می کند.

بهترین قسمت؟ پیاده روی تناسب اندام یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید برای حرکت خود انجام دهید. تنها کاری که باید برای اکثر شما انجام دهید این است که کفش خود را بپوشید و از خانه خارج شوید! همچنین ، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید پای خود را روی زمین بگذارید. طبق تحقیقات انجام شده ، حتی اگر این کار را انجام دهید ، می تواند به اندازه پیاده روی موفق باشد. ال.Itl منفجر می شود تمام روز یا یکباره. این مربوط به کار متناسب با شما و برنامه شماست!

بنابراین اگر شما مشغول کار روی میز هستید ، بگذارید این انگیزه برای ادامه کار باشد! این مراحل را دنبال کنید و از بسیاری موارد اجتناب کنید خطرات سبک زندگی بی تحرکبه

مطالب مرتبط: فواید شگفت انگیز پیاده روی

پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

قبل از حرکت ، پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

پیاده روی برای تناسب اندام یعنی ایجاد انگیزه در هنگام راه رفتن. این یعنی بردن وسایل شما اهداف، سطح آمادگی جسمانی ، توصیه های فعالیت CDC، و برنامه ای که هنگام طراحی یک برنامه پیاده روی تناسب اندام باید در نظر گرفته شود.

به جای گردش آزادانه در محله خود ، می خواهید بر افزایش ضربان قلب خود ، چند دقیقه پیاده روی در روز و حفظ الگوی مناسب راه رفتن.

چگونه با تناسب اندام پیاده روی شروع کنیم؟

خبر خوب – اگر یک جفت کفش دارید ، آماده اید تا عادت تناسب اندام خود را شروع کنید. با این حال ، مهم است که خود را برای موفقیت آماده کنید. مانند هر برنامه تمرینی جدید ، داشتن نیات خوب اما از دست دادن تمرکز در این راه آسان است. این پنج مرحله به شما کمک می کند تا با پیاده روی به اهداف تناسب اندام خود برسید.

شماره 1 یک هدف هفتگی تعیین کنید

عادت پیاده روی شما بخش مهمی از دستیابی به اهداف تناسب اندام شما خواهد بود ، اما تنها این نیست! وقتی نوبت به سالم ماندن ، قوی و تناسب اندام می رسد ، الف روال متعادل این شامل تمرینات قلبی عروقی ، قدرتی ، انعطاف پذیری و تحرک است.

به یاد داشته باشید ، عادات راه رفتن شما باید در طول روزهای تمرین قدرتی برنامه ریزی شود. شما می توانید قبل یا بعد از تمرین مقاومتی در ساعات مختلف روز یا در روزهای مختلف پیاده روی کنید و مطمئن شوید که به هدف هفتگی 150 دقیقه ای خود رسیده اید.

شماره 2 پیاده روی خود را برنامه ریزی کنید

برای اطمینان از رسیدن به هدف هفتگی خود ، پیاده روی های خود را مانند جلسات برنامه ریزی کنید. گذشته از همه اینها، مطالعات عاداتی را که به طور مرتب به آنها پایبند هستید (و هر روز / هفته در زمان های مشابه) نشان دهید.

بگویید می خواهید روزی 30 دقیقه ، پنج روز در هفته پیاده روی کنید. می توانید 30 دقیقه پیاده روی طولانی انجام دهید ، یا آن را بشکنید. شاید شما دو پیاده روی 15 دقیقه ای یا سه پیاده روی 10 دقیقه ای انجام دهید! اطمینان حاصل کنید که به برنامه خود پایبند هستید.

شماره 3 همیشه “دلیل” خود را بدانید

آیا زمانی را که بخشی از مزایای پیاده روی را در دقایق پیش خواندید به خاطر می آورید؟ این سرگرم کننده است ، اینطور نیست؟ شما شروع به تصور یک مسابقه شاد و سالم در مورد خود کردید. احساس خوبی داشتید و احساس انگیزه می کردید. اما انگیزه آنی است. بعضی روزها احساس الهام فوق العاده ای دارید و روزهای دیگر کاملا مخالف. به همین دلیل بسیار مهم است که علت خود را بشناسید.

آن را بنویسید و خود را به عنوان نسخه آرام تر ، با انگیزه تر و الهام گرفته از خود تصور کنید. کسی که به عادت راه رفتن خود پایبند است!

در روزهایی که نمی توانید انگیزه پیدا کنید ، به “چرا” خود بازگردید. برخی روزها ممکن است سخت تر از روزهای دیگر باشند ، اما بدانید که در مسیر رسیدن به اهداف خود هستید. تسلیم نشو!

شماره 4 یک مجله پیاده روی شروع کنید

تغییرات جسمانی به تدریج اتفاق می افتد و مزایای روانی ورزش پیاده روی را می توان فوراً به دست آورد. با نوشتن احساسی که بعد از هر پیاده روی (یا در پایان روز) دارید ، این را واقعا رضایت بخش کنید. این به شما کمک می کند تا ناآگاهانه عادت راه رفتن خود را تقویت کرده و چسبندگی آن را آسان تر کنید. وقتی متوجه می شوید که مغز شما بعد از هر پیاده روی چقدر خوب است ، واقعاً شروع به گفتن می کند که در سطح پایین تری راه بروید!

شماره 5 عادت پیاده روی خود را تقویت کنید

افزودن طعم و مزه به پیاده روی شما آنها را بیشتر سرگرم کننده می کند و فضای بیشتری را برای ادامه آنها در اختیار شما قرار می دهد. ما دوست داریم به آهنگ های زنگ مورد علاقه خود برسیم ، به پادکست یا کتاب صوتی گوش دهیم ، یا حتی از یک دوست بخواهیم در سفر ما به ما بپیوندد. وقتی سرعت انفجار رخ می دهد شگفت زده خواهید شد!

این پیاده روی را برای تمرینات تناسب اندام امتحان کنید

اگر نتوانید برای پیاده روی بیرون بروید چه؟ بدون استرس! برای پخش 17 دقیقه مورد علاقه ما در خانه کلیک کنید تناسب اندام پیاده روی معمولا با مربی Fit On مربی بری کاگل. برای موسیقی پرانرژی که گام های شما را تحریک می کند (به معنای کامل کلمه) ، باید یک مایل راه بروید.

یک برنامه پشتیبان تهیه کنید و منتظر موانع (آب و هوای بد ، روزهای غم انگیز یا کسالت) باشید. وقتی زندگی اتفاق می افتد (و به ما اعتماد کنید) ، برای انگیزه و ورزش به برنامه FitOn بروید تا به شما کمک کند. به سمت اهداف خود حرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *