آووکادو آووکادو با هر نام دیگری

آووکادو آووکادو با هر نام دیگری


خوش آمدی! در این ماه ما می خواهیم بر آنچه شما برای اولویت بندی سلامتی خود باید انجام دهید تمرکز کنیم. گاهی اوقات شامل غذاهای سالم است که بدن شما را سالم و پر انرژی نگه می دارد. همچنین باید چیز بسیار جالبی تهیه کنید و با آنچه که نیاز دارید پر شده باشد. دلتنگش شویم!

بدون آووکادو ما نکردیم

برای خوردن آووکادو مخلوط با سبزیجات دیگر یا نان تست بر روی یک تکه نان تست دیگر نیازی به بهانه نداریم. آنها طبیعتاً خوشمزه ترین سوپرغذاهایی هستند که تا به حال سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی بوده اند.

آووکادو همچنین حاوی یک دسته پتاسیم است ، الکترولیت اصلی که به تنظیم مایعات در بدن و سلول های شما کمک می کند. همچنین یک رسانای عالی الکتریسیته است که به بدن شما کمک می کند تا سیگنال ها را به طور م sendثر ارسال کند. واقعیت جالب: آنها همچنین حاوی پتاسیم بیشتری نسبت به موز هستند!

ذهن گیج شده بود

اما این همه ماجرا نیست!

یک آووکادو حاوی حدود 20 درصد از مقدار فولات روزانه شما است. برای رشد و عملکرد سلول ها ضروری است.

برچسب آووکادو

بطور خلاصه؟ آووکادو فوق العاده است!

زیرنویس وبلاگ

شما دنیای ما را گواکاموله می کنید

اگر شما هم مانند ما هستید ، #روز ملی_گوآکامول را جشن می گیرید. اگر شما هم مانند ما هستید ، هیچ محدودیتی برای مواد اولیه در تهیه بهترین گوآکامول وجود ندارد. برخی از گزینه های سالم عبارتند از:

  • نوعی فلفل سبز مکزیکی
  • فلفل سبز
  • مدیریت لوبیا سیاه
  • ذرت مدیریتی
  • در جنگل

برای افزایش سیگار کشیدن ، می توانید نصف آووکادو یا گوجه فرنگی خود را قبل از افزودن به ظرف کباب کنید! گزینه های گواکامول بی پایان است.

چه چیزی گوآکامول شما را خاص می کند؟ نحوه انتخاب آووکادو را در رسانه های اجتماعی به ما اطلاع دهید. نمی توانم منتظر بمانم تا آن را به منوی ما اضافه کنیم.

آواکا برو بیرون و آن را خرد کن

هیچ زمان اشتباهی از سال برای لذت بردن از خواص آووکادو وجود ندارد. همیشه زمان مناسبی برای ارزیابی مجدد رژیم غذایی و ورزش و هدایت شما در مسیر درست موفقیت است. ما همیشه اینجا هستیم تا به شما در اولویت بندی سلامتی خود کمک کنیم ، بنابراین در بازدید از آن دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *