آیا برای کاهش وزن بهتر است 30 دقیقه ورزش کنیم یا 60 دقیقه؟

آیا برای کاهش وزن بهتر است 30 دقیقه ورزش کنیم یا 60 دقیقه؟


وقتی نوبت به بهترین ورزش برای کاهش وزن می رسد ، افزایش وزن در واقع می تواند بیشتر باشد. بنابراین ، اگر برنامه ای دارید که فکر می کنید برای از بین بردن چربی بدن خود باید بیشتر تلاش کنید ، این می تواند یک شوک باشد – ممکن است برای کاهش وزن به 30 دقیقه ورزش نیاز داشته باشید! در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد که حدود نیم ساعت در روز امکان پذیر است افزایش چربی سوزی موثرتر از یک تمرین 60 دقیقه ای برای کاهش وزن! نگران؟ باور کنید! این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که مطمئن هستند شما زمان کافی برای درمان و حیرت ندارید. تنها چیزی که شما نیاز دارید 30 دقیقه است. همچنین ، ما به شما نشان می دهیم که تمرینات کوتاه مدت چگونه برای شما و برنامه شما کار می کند.

این علم که چرا 30 دقیقه ورزش می تواند بهتر از ساعت ها باشد

که مطالعه بر اساس مجله فیزیولوژی آمریکا ، شرکت کنندگانی که تنها 30 ساعت در روز ورزش می کردند ، حدود 30 درصد بیشتر از کسانی که یک ساعت کامل ورزش کردند ، وزن خود را از دست دادند. چرا؟ شرکت کنندگانی که به مدت 30 دقیقه ورزش می کردند ، مجبور بودند در طول روز علاوه بر جلسه تمرینی خود ، انرژی بیشتری را نیز مصرف کنند ، به احتمال زیاد به این دلیل که پس از تمرین انرژی بیشتری برای آنها باقی مانده بود. ورزش طولانی مدت همچنین می تواند باعث احساس گرسنگی در افراد شود. افرادی که ساعت ها ورزش می کنند می توانند بیشتر از کالری اضافی که در واقع سوزانده اند بخورند و در نتیجه تعداد کالری مورد نیاز برای کاهش وزن را حذف کنند. همچنین ، 30 دقیقه ورزش را می توان بهتر مدیریت کرد تا در یک برنامه شلوغ قرار گیرد که احتمال ثبات را افزایش می دهد ، که مهمترین عامل در کاهش وزن است.

30 دقیقه تناسب اندام 5 نکته برای تناسب با روز شما

اگر فکر می کنید انجام تمرینات طولانی مدت برای روز شلوغ خود تقریباً غیرممکن است ، وقت آن رسیده است که تمرینات کوتاهی را برای برنامه و اهداف تناسب اندام خود انجام دهید! در اینجا پنج نکته وجود دارد که به شما کمک می کند روز خود را به یک تمرین سریع اما م effectiveثر 30 دقیقه ای برسانید.

شماره 1 تمرینات خود را مانند جلسات برنامه ریزی کنید

وقتی در تقویم خود جلسه ای دارید ، آن را از دست نخواهید داد. شما زمان را مسدود کرده اید و متعهد هستید. برای تمرین شما باید همینطور باشد. قبل از شروع هفته شلوغ ، برنامه خود را بررسی کنید. تصمیم بگیرید که آیا می توانید تقویم خود را متناسب با تمرینات خود برنامه ریزی کنید. اگر برنامه شما تغییر کند ، مسئله مهمی نیست. جدول زمانی دیگری را در برنامه خود پیدا کنید! به یاد داشته باشید: وقتی صحبت از ورزش برای کاهش وزن می شود ، همه چیز به ثبات و ثبات مربوط می شود!

شماره 2 تمرین خود را به صورت پشت سر هم تقسیم کنید

علوم پایه نشان داده شده است که تمرینات کوتاه مدت می توانند به اندازه تمرینات طولانی مدت مثر باشند. بنابراین ، برای کاهش وزن حدود 60 دقیقه ورزش را فراموش کنید! سعی کنید تمرین خود را به دو جلسه 15 دقیقه ای در روز تقسیم کنید. می توانید تمرکز کنید ساختمان انرژی افزایش شما در یک جلسه ضربان قلب دیگر. استراتژی کاری فوق العاده کوتاه تمرین؟ گوش به زنگ باشید. همه چیز خود را برای هر دقیقه بدهید!

شماره 3 لباس های ورزشی خود را زودتر از موعد آماده کنید

سیگنال های بصری ، مانند لباس های ورزشی شب قبل ، به مغز شما در تمرین عادات کمک می کند. همچنین ، قبل از عرق کردن به یک نکته کمتر فکر کنید. وقتی به موقع می آیید ، هر دقیقه مهم است. آماده بودن برای پوشیدن لباس ورزشی ، زمان ارزشمندی را که برای انتخاب آنها لازم است از بین می برد.

شماره 4 آن را سرگرم کننده کنید!

اگر تا به حال شلیک نکرده اید ، مدیون آن هستید که آن را امتحان کنید. در اینجا دعوت نامه ای وجود دارد که حداقل ورزشی را بیابید که از آن متنفر نیستید. روشهای مختلفی برای انجام این کار وجود دارد کالری بسوزانید، برای عضله سازی، رهایی از استرس، و انعطاف پذیری خود را افزایش دهیدبه “افسوس!” اگر نمی توانید زمین مناسب را بدست آورید ، نمی خواهید ناامید شوید ، بنابراین روی یک فرد خوب سرمایه گذاری کنید.

شماره 5 به خودتان پاداش دهید

ورزش باعث آزاد شدن سروتونین ، اندورفین و دوپامین می شود که باعث می شود بعد از ورزش احساس شگفت انگیزی داشته باشید. اگر تا به حال تجربه یک مسابقه برتر را داشته اید ، می دانید! برای برخی ، انتظار این احساس به تنهایی تشویق کافی برای حرکت است. با این حال ، این برای همه صدق نمی کند.

برای کسانی که به سختی می توانند قانع شوند ، سعی کنید با ایجاد جوایزی به منظور دستیابی به اهداف تناسب اندام ، به مغز خود انرژی شادی بخشید. شاید بعد از ورزش خودتان را با قهوه کم قند مورد علاقه خود میل کنید. یا از یک وعده غذایی سالم در پایان هفته ، یک تمرین جدید یا یک سرخ کن هوا استفاده کنید تا منتظر بمانید تا تمام تمرینات خود را به پایان برسانید.

اگر زمان شما کوتاه است چه باید بکنید؟

بعضی روزها 30 دقیقه ورزش برای کاهش وزن ندارید. جلسات در آخرین لحظه می آیند ، بچه ها عصبانی می شوند و برنامه ها تعیین می شود. ما انسانیم! این روزها تمام تلاش خود را بکنید تا راههای دیگری برای فعال ماندن پیدا کنید. می توانید از پله ها بالا بروید ، تماس های پیاده روی برقرار کنید و برنامه ملاقات داشته باشید ، در حین مسواک زدن حرکت کنید ، یا هر ساعت برای ورزش یا تنظیم یک تایمر بلند شوید. ما هر 10-20 یک حرکت پرتاب ، ریه ، پرش ، ضربات پشت سر ، پرش و پنجره را دوست داریم. تمام روز آنها را بچرخانید!

به زمان و بدن خود احترام بگذارید

زمان و بدن شما ارزشمندترین چیزی است که دارید. بیشتر مردم تمرکز بیشتری روی زمان دارند زیرا نمی دانند که هر دو را می توان در اولویت قرار داد. یک تمرین 30 دقیقه ای نه تنها از تلاش برای کاهش وزن پشتیبانی می کند ، بلکه ذهن شما را نیز تحریک می کند ، خلاقیت و بهره وری شما را افزایش می دهد و یک زندگی سالم و فعال را هدایت می کند.

این زمان اضافی به شما زمان بیشتری می دهد تا سرعت خود را کم کرده و سایر موارد را در لیست کارهای خود قرار دهید!

آماده اید تا ببینید سرعت و ورزش چقدر می تواند سرگرم کننده و م effectiveثر باشد؟ اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و به ورزشهای نامحدود رایگان دسترسی داشته باشید گزینه های زیادی برای برنامه های شلوغبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *