آیا تو استرس داری؟ این را امتحان کن!


امروز می خواهم در مورد این واقعیت صحبت کنیم که ما زمان زیادی را صرف می کنیم ، تلاش زیادی برای انتخاب غذای سالم و سپس رژیم می گیریم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصولات غذا و رژیم غذایی سالم و…) اما ما می بینیم که همه این کارها را انجام می دهیم ، اما نتایج مطلوب است ما ناراحت نیستیم!

به طور خلاصه ، نظریه ای به نام مجموعه نقطه وجود دارد که میزان انرژی را بیان می کند شرایط و ضوابط

مشکلات عصبی مانند استرس ، می توانند انرژی مورد نیاز را کاهش دهند تغییر بدن و در نتیجه روند کاهش وزن با مشکلات و شکست مواجه می شود.
در مورد استرس و نقش آن در کاهش وزن ، ابتدا باید آن استرس را در نظر بگیرید اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند ، استرس یک بیماری شایع است. مثل کمی استرس (به عنوان مثال: رانندگی در ترافیک یا تحت استرس و غیره)

بنابراین آنچه ما باید انجام دهیم این است این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا واکنش ما را نسبت به آنها تغییر دهید.
بنابراین مردم در الگوی غذایی خود به جای توجه به عوامل سبک زندگی چه می کنند؟، محدودیت بیشتر مصرف آن و فشار بیشتر بر بدن ؛ اما از وزن آن مطلع نیست کاهش نخواهد یافت.

وقتی از متقاضی پرسیدیم ، “برای کاهش استرس از 10 بار به 9 بار چه می کنید؟ گفتند ما خوردیم!

این است ، شما آزمایش می خواهید ، بنابراین ما چه چیزی را پیاده سازی می کنیم؟ یکی از راه حل هایی که ما ارائه می دهیم این است لیستی از فعالیت های شخصی که به شما در مقابله با استرس کمک می کند بهت خوش بگذره ، آماده باش!

برای پیشبرد و تهیه یک لیست شخصی بر اساس تجربه من ، این ایده ها می تواند به شما کمک کند:

روی یک صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال ها بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

حمام کردن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات خونخوار را دوست دارید ، می توانید آنها را بخرید و لذت ببرید.

به یک دوست خوب زنگ بزن

بازی های آنلاین انجام دهید

قلب طبیعت را باز کنید (حتی یک باغ خوب)

بکشید یا بکشید

ماساژ

فیلم تماشا کنید ، به تئاتر بروید (مخصوصاً کمدی)

یوگا کار کن.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *