آیا زود بیدار شدن شما را خوشحال می کند؟

آیا زود بیدار شدن شما را خوشحال می کند؟


زود بخواب ، زود بیدار شو! آیا این گفته می تواند درست باشد؟ آیا مردم صبح ها شادتر هستند و احتمال موفقیت بیشتر است؟ بیایید دریابیم. چه پرنده اولیه باشید یا جغد شب ، ادامه مطلب را بخوانید تا بفهمید صبح بیدار شدن از خواب چه تاثیری بر سلامتی شما می گذارد!

آنچه علم درباره بیداری زودهنگام می گوید

به تازگی 2021 مطالعه منتشر شده در مورد روانپزشکی جاما مشخص شد کسانی که یک ساعت زودتر از حد معمول از خواب بیدار شده اند 23 درصد کمتر در معرض علائم افسردگی قرار دارند. این کاهش ریسک می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. در ابتدا ، کسانی که زودتر بیدار می شوند تمایل بیشتری به نور خورشید دارند و نور طبیعی خورشید به تنظیم مجدد و تعادل ما کمک می کند. ریتم شبانه روزیبه وقتی چرخه خواب و بیداری ما همزمان می شود ، ما مزیتی در خواب و خلق و خوی خود می بینیم-دو عاملی که مستقیماً در افسردگی نقش دارند! در حقیقت ، هرچه بیشتر نور خورشید در طول روز دریافت کنید ، شب ها خواب بهتری خواهید داشت!

ثانیاً ، کسانی که زودتر از خواب بیدار می شوند ، صبح کمتر دچار استرس و استرس می شوند. البته زود بیدار شدن به شما زمان بیشتری می دهد تا صبح در آرامش و سکوت قهوه بنوشید ، ناهار را آماده کنید و حتی شاید سریع عرق کنید. مهم نیست که چقدر از وقت خود استفاده می کنید ، آن ساعات اضافی یک لذت کامل است! علاوه بر این ، از نگرانی دیر دویدن و آماده نبودن دوری می کنید.

بنابراین – آیا مردم صبح خوشحال هستند؟ ما فقط به این نکات رای خواهیم داد! اما مهم است بدانید که آیا بیدار شدن زود هنگام باعث می شود احساس بهتری داشته باشید. زیرا در پایان روز همه افراد متفاوت هستند. این در مورد پیدا کردن آنچه برای شما و شیوه زندگی شما مناسب است است!

مربوط: 9 نکته برای بازگرداندن ریتم شبانه روزی

آدم صبحگاهی نیستی؟ این هک ها را امتحان کنید

همه افراد صبحگاهی نیستند و مهم نیست! اگر خود را جغد شب می دانید ، با استفاده از این هک بدن خود را به برنامه جهت گیری صبحگاهی بیشتر عادت دهید. قبل از اینکه بفهمید زود بیدار می شوید!

شماره 1 بعد از ظهر از قهوه خداحافظی کنید

کافئین می تواند تا 8 ساعت در سیستم شما بماند ، این بدان معناست که شما باید عصرانه به سراغ آن قهوه بروید. اگر روزانه قهوه می نوشید ، آخرین فنجان شما بعد از ظهر سرو می شود. خودتان را به چالش بکشید که کمتر از 1 یا 2 دریافت نکنید! در حالت ایده آل ، زمان قطع خود را روی ظهر قرار دهید! به این ترتیب ، وقتی شب ها 8 تا 10 می چرخید ، بدن شما در بهترین حالت برای یک خواب آرام است.

اگر می خواهید تا اواسط بعد از ظهر انرژی افزایش دهید ، 20 دقیقه پیاده روی کنید ، زمانی را برای یک وعده غذایی پر انرژی یا ورزش سبک اختصاص دهید!

شماره 2 شب قبل آماده شوید

وقتی می خواهید عادات جدیدی را ایجاد کنید ، آمادگی مهم است! شب قبل ، همه چیزهایی را که برای بیدار شدن زودهنگام نیاز دارید ، جمع کنید تا بتوانید یک شب بهتر بخوابید.

  • ساعت زنگ دار خود را تنظیم کنید
  • لباساتو بذار بیرون
  • یک صبحانه مقوی تهیه کنید
  • قهوه خود را طوری برنامه ریزی کنید که تا هنگام بیدار شدن آماده باشید
  • زود بخوابید ، سپس حداقل 7 ساعت می خوابید!

حمل کردن؟ اطمینان حاصل کنید که اقدامات پیشگیرانه ای را برای آماده سازی خود برای یک خواب راحت انجام می دهید. به ما اعتماد کنید ، وقتی این ترفندهای ساده را دنبال می کنید ، صبح زود بیدار شدن آسان و راحت است!

شماره 3 خود را وقف خواب منظم کنید

خواب شما با ثبات رشد می کند. هر شب راس ساعت مشخصی بخوابید و هر روز صبح همان ساعت بیدار شوید. هرچه بیشتر از این عادت پیروی کنید ، تنظیم بدن راحت تر خواهد بود. نتیجه؟ از بیدار شدن شادتر خواهید بود!

بهترین راه برای داشتن خواب مناسب چیست؟ عصر را عادت دهید! با غیرفعال کردن تلفن ، تنفس عمیق و تلاش برای به یاد آوردن شب قبل از خواب شروع کنید.

شاید مدیتیشن کنید ، مجله بگذارید یا یک چای آرام بخش بنوشید – دریابید که چه چیزی برای شما طنین انداز است. یک برنامه شبانه نه تنها باعث می شود زودتر بخوابید بلکه به بدن شما کمک می کند تا سریعتر بخوابد!

مربوط: به گفته یک متخصص خواب ، برای بهترین خواب شبانه خود چه کارهایی را باید انجام دهید و چه کارهایی را نباید انجام دهید

شماره 4 از کوچک شروع کنید

اگر نمی توانید زمین مناسب را بدست آورید ، نمی خواهید ناامید شوید ، بنابراین روی یک فرد خوب سرمایه گذاری کنید. در واقع ، کمک به بدن به آرامی با برنامه خواب متفاوت آسان تر از بیدار شدن یک ساعت زودتر است. به عنوان مثال ، می توانید 15 دقیقه قبل از فردا از خواب بیدار شوید. روز بعد ، 30 دقیقه قبل و غیره. به آرامی و پیوسته برنده مسابقه می شود! ما باید تلاش کنیم تا در بلندمدت بیدار شویم و از مزایای واقعی بهره مند شویم.

شماره 5 یک برنامه صبحگاهی داشته باشید

چرا مردم صبح ها شاد هستند؟ اغلب فعالیت های صبحگاهی پرندگان اولیه با موفقیت انجام می شود ، که به آنها کمک می کند تا روز خود را با موفقیت پشت سر بگذارند.

اگر فکر می کنید از کجا شروع کنید ، تمرکز خود را بر گذراندن شادی صبح بگذارید ، در این صورت انگیزه بیشتری برای بلند شدن از خواب خواهید داشت! به عنوان مثال ، می توانید یک روال صبحگاهی ایجاد کنید که به اهداف شما برسد و به شما کمک می کند بهترین احساس را داشته باشید ، یعنی:

  • خوردن صبحانه مقوی
  • سلامت روحی و جسمی را با یک تمرین صبحگاهی سرگرم کننده در اولویت قرار دهید
  • تمرکز حواس را با مدیتیشن آرام تمرین کنید
  • خواندن یا خواندن مجلات برای آرامش ذهن شما
  • صبح چند قدم بردارید و با سگ خود قدم بزنید تا کمی هوای تازه داشته باشید
  • هر کاری که می خواهید انجام دهید ، به شما کمک می کند تا برای آینده ای بهتر آماده شوید. من.

مربوط: من صبح خود را با 15 دقیقه پیاده روی صبحگاهی آغاز کردم و در اینجا آنچه برای سلامتی من انجام می دهد را مشاهده می کنید

شماره 6 بر روحیه و انرژی خود نظارت کنید

مردم صبح ها شاد هستند ، اما آیا شما صبح خوشحال هستید؟ این همیشه باید اولویت شماره یک باشد! تمرین کنید که هنگام بیدار شدن ، سطح خلق و خوی خود را بنویسید. به این ترتیب می توانید ببینید آیا زود بیدار شدن به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید! علاوه بر این ، همیشه خوب است که به دنبال مکان هایی باشید که می توانید سلامت خود را بهبود بخشید.

آیا مردم صبح ها شادتر هستند؟؟ قبل از اینکه بفهمید چه احساسی دارید بیدار شوید!

در پایان روز ، هر کس متفاوت است. نکته مهم این است که یک شیوه زندگی سالم پیدا کنید که به شما بهترین احساس را می دهد. گفته می شود ، تلاش هیچ ضرری ندارد! زنگ هشدار خود را 15 دقیقه زودتر از حد معمول تنظیم کنید و ببینید روزتان چگونه می گذرد! شما هرگز نمی دانید – شما ممکن است یک فرد صبح باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *