اهمیت خوردن صبحانه – صفحه وب رسمی دکتر محمد صفریان |


صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را بسازد یا خراب کند. صبحانه باید حداقل 20 درصد از انرژی روزانه شما را تامین کند. در حالی که اکثر مردم به دلیل عدم آشنایی با اهمیت غذا و آن غذا ، از مصرف آن اجتناب می کنند یا آن را مفید و مغذی نمی دانند.

تحقیقات نشان داده است که نه تنها صبحانه ، بلکه دفعات و تداوم نیز در تغییر وزن مثر است. عدم خوردن صبحانه در برخی از کشورها گزارش شده است و این وضعیت بیشتر در بین جوانان شایع بوده است. چندین مطالعه ارتباط بین خوردن صبحانه و چاقی و اضافه وزن را نشان می دهد و عدم خوردن صبحانه به طور منظم علت اضافه وزن و چاقی در جوانان است.

هنگامی که فرد عمدا یا به اجبار وعده غذا خوردن را حذف می کند ، میزان متابولیسم می سوزد و ایجاد می شود. آرد ادامه می یابد ، درصد بیشتری از کل متابولیسم کاهش می یابد. در درازمدت ،) سطح متابولیسم پایه BMR (افراد سقوط کردند و بدن مورد مطالعه قرار گرفت. برای انرژی کمتری در Rey ده زن زندگی می کردند. در نتیجه این اقدام مهم است که توجه داشته باشید که بدن چربی بیشتری را در بافت چربی ذخیره می کند و فواید خوردن صبحانه در مطالعات مشخص شده است. آنها به طور متوسط ​​کمتر از افرادی هستند که عادات صبحانه نمی خورند و از سوی دیگر ، افرادی که صبحانه نمی خورند بیش از حد ناهار می خورند. قیمت های پایین و عدم برگشت پول آنها را بیمار می کند) ، از جمله دیابت و چربی خون. (البته منظور من صبحانه ، بیسکویت صبحانه سالم ، شکلات ، تنقلات و آب میوه طبیعی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *