بازگشت سالم ، بازگشت به روال عادی


با شروع فصل بازگشت به مدرسه به سلامت باز می گردیم؟ اینها برخی از روش هایی است که ما در این فصل عادی پاییزی به کار می بریم و در Wellness Recipes by Blue Apron مورد توجه قرار می گیریم. این پست توسط Blue Apron حمایت می شود.

بازگشت به روالهای مدرسه

اکثر ما خاطرات خوبی از فصل بازگشت به مدرسه داریم. بعد از یک تعطیلات آرامش بخش تابستانی ، معمولاً پر از بستنی و مسافرت ، من واقعاً منتظر روال بیشتری هستم! من فکر می کنم حتی بیشتر از روز سال نو ، سپتامبر طعم تازه ای دارد – رطوبت از بین می رود ، آشپزی روی زمین معمولی می شود و همه چیز بسیار سالم تر از تابستان است.

در اینجا برخی از روالها وجود دارد که من برای ادامه آنها هیجان زده هستم:

پیاده به مدرسه بروید

بعد از گذراندن حداکثر 2 ساعت در ماشین برای رفتن به اردوی تابستانی ، نمی توانم صبر کنم تا دوباره به مدرسه بروم! مدرسه Mazen تقریباً دورتر است و توس حدود 10 دقیقه پیاده روی دارد ، بنابراین اگر هم داخل و هم عقب بروم ، جاده 4 مایل را می پیمایم.

مازن کوچک در سال 2019!

کتابخانه ی مدرسه

ورزش های پاییزی

فوتبال Co-Rec برای من و توماس ، و یک ورزش جدید برای Mazen! او پاییز امسال در بیس بال لیگ مینور شروع کرد! او بسیار هیجان زده برای بازی است ، و ما هیجان زده هستیم که او را در این کار جدید ببینیم. توس برای بازی فوتبال در پاییز کمی جوان است ، اما ما در بازی بعدی خود ورزش های زیادی انجام می دهیم تا به پایان برسیم 🙂

افتادن دست ورزش در وسط

امیدوارم بتوانم “پیوستن دوباره با ورزشگاه” را به لیست اضافه کنم ، اما متأسفانه این در کارت نیست.

عصرانه خانوادگی

تابستان اینجا آنقدر معمولی باشید که گاهی اوقات به بچه ها اجازه می دهیم در استخر غذا بخورند یا بیرون سفر می کنیم و غذا می خوریم. من واقعاً دوست دارم وقت ناهارخوری خانواده را صرف کنم (و امیدوارم یک محیط جدید را برای میز-برای هر کسی-برای هر کسی!) معرفی کنم.). ما دور میز می چرخیدیم و برجسته ترین روز را می گفتیم – روال عادی که در تابستان معمولی از دست می رود. بیا برگردونیمش!

در ماه ژانویه ، من یک پست وبلاگ در مورد دستورالعمل های سلامتی که اخیراً راه اندازی شده بود نوشتم. دستور العمل های سلامتی سالم هستند که با چند به روزرسانی بهتر بهتر است: در حال حاضر در وعده های 4 نفره با هر هفته گزینه های بیشتر و چندین فرصت سفارشی سازی متناسب با سبک غذا خوردن شما در دسترس است. هر هفته می توانید دستورالعمل های امضاء و دستورالعمل های بهداشتی را در منوی خود مخلوط کرده و یا همه منوهای Wellness را ایجاد کنید – انتخاب آن با شماست.

دستور العمل های سلامتی دارای غذاهای فوق جامد و مواد فوق ستاره هستند و بر کربوهیدرات های پیچیده ، فیبر و آنتی اکسیدان ها تمرکز می کنند. آنها همچنین مواد سبک تری دارند (به جای کرم فرش ماست یونانی را در نظر بگیرید). آنها واقعاً مانند آنهایی هستند که من از ابتدا در آشپزخانه خودم ایجاد می کردم (به معنای بسیار خوب!).

دستورالعمل های بهداشتی را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و از 5 جعبه اول خود 120 دلار تخفیف بگیرید! (بهترین پیشنهادی که در این چند سال داشته اند.)

در اینجا سه ​​دستورالعمل تهیه شده است:

  • ماهی قزل آلا اسپانیایی و گیاهی کینوا با چاشنی خرما بادام
  • سبارا سبورا و کوسکوس اسپارا شاورما با آروگولا و ماست لیمویی بو داده
  • گوشت خوک کبابی و مایو کالابریایی با سالسا ورد و کدو سبز

سلامتی با تجویز پیش بند آبی و موادی که روی میز چیده شده اند

ماهی قزل آلا اسپانیایی و سبزیجات کینوا

من این دستور شیرینی را دوست دارم – ترکیبی از طعم ها و طعم ها. از ترکیب ادویه اسپانیایی گرفته تا خرما و خلال بادام ، پر از طعم است. ماست چاشنی ته بشقاب را بسیار دوست دارم (چه پیشنهاد ارائه خلاقانه ای).

پر از غذای واقعی

کینوا ، کدو سبز ، هویج ، ماست یونانی ، ماهی قزل آلا ، فلفل قرمز بو داده ، سیر ، خرما و آب لیمو = یک برنده واقعی غذا !!

نکاتی از آشپزخانه من

من واقعاً سیر را دوست دارم که در میکرو هواپیما فشرده یا رنده شود تا خرد شود. و اگر مایکروویو شما ابتدا چند ثانیه تاریخ می دهد ، حذف سنگر و برش آن آسان تر است!

شام سرو می شود

با ثبت نام در اینجا سعی کنید دستورالعمل های بهداشتی را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و 16 وعده غذایی رایگان در پنج جعبه اول خود دریافت کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *