با تناسب اندام خود را دوست داشته باشید. | رابطه تناسب اندام

با تناسب اندام خود را دوست داشته باشید.  |  رابطه تناسب اندام


فوریه توجه

حتی اگر یک ماه کوتاه باشد ، اجازه ندهید که شما را از عاشق شدن با یک روال جدید تناسب اندام و محکم نگه داشتن تصمیمات شما باز دارد. اگر هنوز این را نمی دانید ، ما مشتاق هستیم که بهترین کلاس ها ، ماشین های برتر و مربیان مجرب را در اختیار شما قرار دهیم. درعین حال ، پس از ارائه یک تجربه ایمن ، پاک کننده و عالی ، همه چیز را که برای کار روی سلامت جسمی و روحی خود نیاز دارید در اختیار دارید.

دستور العمل بهبودی

بسیاری از ورزشکاران بعد از ورزش سنگین به نوشیدنی های بازیابی یا غذا قسم می خورند و دلیل این امر را می توان به راحتی مشاهده کرد. مواد مغذی و پروتئین مناسب که پس از ورزش به بدن شما اضافه می شود می تواند به بازسازی ماهیچه ها ، تسکین درد مفاصل ، آب رسانی مجدد بدن و موارد دیگر کمک کند! این ماه ما بر روی یک نوشیدنی خوشمزه ، آسان برای آماده سازی و طراوت تمرکز می کنیم که تعطیلات ملی را جشن می گیرد (روز شکلات تلخ ، 1 فوریه)خیابان)

برخی افراد بدون اطلاع از خواص مفید بدن از شکلات تلخ استفاده می کنند. این نه تنها منبع عالی آنتی اکسیدان است ، بلکه قند کمتری نسبت به شیر و انواع سفید آن دارد. شکلات تلخ همچنین به موارد زیر کمک می کند:

  • بهبود جریان خون
  • افزایش HDL (کلسترول خوب است)
  • فشار خون پایین
  • التهاب را کاهش دهید
  • مواد معدنی مهم مانند منیزیم ، روی و آهن را به بدن اضافه کنید

با توجه به اهمیت مکمل بازیابی و مزایای شکلات تلخ ، تصمیم گرفتیم آنها را با هم مخلوط کنیم تا یک تکان آسان تهیه شود.

نقاط شکلات نازکمن. بهبودی را تکان دهید

شامل

  • 1 عدد موز کوچک
  • نقطه FIT 1 قاشق غذاخوریمن. کرم شکلاتی پروتئینی نرم وی
  • 1 قاشق غذاخوری پودر کاکائو شکلات تلخ
  • 1 فنجان یخ
  • 1 فنجان شیر بادام / جو دوسر
  • 1 قاشق غذاخوری شربت افرا خالص

جهت ها

همه مواد را به مخلوط کن اضافه کرده و هم بزنید تا یکدست شود. نی را در ظرف بگذارید و بنوشید. یا اگر کسی منتظر است در لیوان بریزید.

نوع PRO: سعی کنید از زغال اخته به جای شکلات تلخ استفاده کنید. آنها نه تنها مقدار زیادی آنتی اکسیدان دارند ، بلکه در طول دوره بازیابی نیز شیرین و خوشمزه هستند!

پست آمادگی جسمانی

تمرین مشترک

در این ماه ما تمرکز خود را بر همکاری با شریک تمرینات دایره ای خود قرار دادیم. بنابراین چه بهترین دوست شما ، چه شخص برجسته دیگر ، اعضاء خانواده یا دیوار (ما قضاوت نمی کنیم) ما لیستی از حرکات را تهیه کرده ایم که اطمینان می دهد شما در اعتماد خود کار کرده و ضربان قلب خود را افزایش می دهید. با امکانات فوق العاده ما می توانید همه این کارها را در راحتی باشگاه انجام دهید.

در تمام این تمرینات از یک توپ دارو استفاده می شود. اگر آن را ندارید ، مهم نیست! می توانید یک توپ فوتبال ، بسکتبال یا حتی یک گالن آب جایگزین کنید. اطمینان حاصل کنید که روی حرکات بدون افراط و تفریط تمرکز کنید.

شریک توپ مواد مخدر را بچرخانید

همه چیز به این تمرین برمی گردد! با شریک زندگی خود بایستید و توپ را مقابل خود نگه دارید. در همان زمان شما هر دو در یک جهت می چرخید. وزن را به شریک خود تحویل دهید ، سپس به طرف دیگر بچرخید و توپ را از طرف دیگر در طرف دیگر قبول کنید.

شریک ندارید؟ توپ را بیرون نگه دارید و به آرامی به یک طرف بچرخید. مکث کرده و به طرف دیگر بچرخید. اونم نمایندگی 1 2 ست 10 تایی را انجام دهید.

پاس پزشکی سایت توپ

بعد از این شکم و قلب شما درد می کند. اما با هر نوع تمرینی سوختگی خوبی است.

اگر شریک زندگی شما نمی خواهد کار دیگری انجام دهد ، آزادانه خلاق باشید. وقتی به اوج بحران رسیدید ، توپ را چند ثانیه صاف جلوی خود نگه دارید و به پایین بازگردید. 10 تکرار انجام دهید.

گاز گرفتن توپ های مواد مخدر

اعتماد به نفس با Shadow Ball Crunch Pass کلیدی است. این نه تنها شکم ، هسته و شانه های شما را تحریک می کند ، بلکه به چشم های شما اجازه هماهنگی می دهد. پروانه ها نیازی به استفاده ندارند.

شریک ندارید؟ مزاحم نشو! به جای پاس دادن توپ ، آن را مستقیم به بالا پرتاب کنید و وقتی به بالاترین سطح تنش رسیدید آن را بگیرید. 15 بار تکرار کنید.

رول تخته دار مواد مخدر

اگر فکر می کنید که سوار شدن معمولی برای سوزاندن هسته شما کافی است ، ممکن است بخواهید مقداری اضافه کنید حرکات اضافی با رول تخته B-ball. شانه های شما نیز از شما تشکر خواهند کرد.

این یک تمرین است که به تنهایی سرگرم کننده است. توپ را با دست راست جلوی خود بچرخانید ، دست راست خود را به حالت تخته ببرید و جلو بروید و با دست چپ توپ را به سمت خود بچرخانید. اونم نمایندگی 1 2 ست با 8 تکرار انجام دهید ، سپس بازوهای شروع را عوض کرده و تکرار کنید.

ویژگی های اعضا

اعتماد به نفس و تناسب اندام منجر به عضو برجسته این ماه می شود paradox_world_به الویرا چه در بدنسازی شرکت کند و چه در خارج از سالن احمق باشد ، توصیه های شگفت انگیزی برای ارائه دارد. او هرگز تسلیم نمی شود ، هرگز تسلیم نمی شود و همیشه مطمئن است که پشتکار دارد. او الهام بخش واقعی هر کسی در هر زمان از سفر زندگی است. آگاه باشید paradox_world_ برای به دست آوردن برخی از کلمات حکیمانه او در اینستاگرام.

برنامه

در برنامه Fitness Links هیچ رقابتی وجود ندارد. این یک راه خوب برای تمرکز بر اهداف خود و ماندن در مسیر عظمت است.

برنامه ما به شما کمک می کند تا سفر تناسب اندام خود را بهبود بخشید:

  • ورزش را رعایت کنید
  • کلاسها را بیابید و برنامه ریزی کنید
  • @ برای پیوند تناسب اندام به خانه مراجعه کنید
  • برای محصولات در باشگاه بدنسازی جایزه بگیرید
  • چالش ها و اهداف را تعیین کنید

برنامه را امروز بارگیری کنید!

مراقب خودت باش

ما در حال حرکت سریع بر روی تردمیل تا سال 2021 هستیم. فراموش نکنید که مدتی را صرف کنید و دریابید که چه چیزی را در مورد خودتان دوست دارید. آیا ثبات شماست؟ توانایی دزدکی حرکت کردن از یک طرف؟ آیا کک و مک زیبایی روی بینی خود دارید؟ هر چه باشد ، به یاد داشته باشید که مراقبت و دوست داشتن خود بسیار مهم است. اگر تا به حال احساس ضعف کردید یا به وانت نیاز دارید ، در توقف دریغ نکنید. ما دوست داریم روحیه و همچنین بارها را بالا ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *