با غذا ، تناسب اندام و سرگرمی زندگی تازه ای ببخشید.

با غذا ، تناسب اندام و سرگرمی زندگی تازه ای ببخشید.


باورتون میشه امسال 4 ماه گذشت؟ با شکوفایی بهار و نزدیک شدن به تابستان ، این بهترین زمان برای ارزیابی مجدد چیزی است که شخصاً زندگی جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد. این می تواند یک کلاس ورزشی جدید باشد ، یا ممکن است مدتی طول بکشد تا بتوانید قبل و بعد از تمرین تنفس کنید. ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم که چه چیزی را انتخاب کرده اید تا شادی را در زندگی شما ایجاد کند تیم ما است در اینجا برای راهنمایی شما و کمک به شاد کردن شما است.

حلقه سوپ

باران آوریل گل های ماه مه را به ارمغان می آورد اما به آوردن هویج نیز کمک می کند! با فرارسیدن روز جهانی هویج در 4 آوریلث، ما فقط می خواهیم یک لحظه برای برجسته کردن این لذت نارنجی وقت بگذاریم.

علاوه بر سختی ، قدمت و سرزندگی که غذای مورد علاقه خرگوش کارتونی است ، سرشار از فیبر هویج ، آنتی اکسیدان ها ، پتاسیم ، ویتامین K1 و بتا کاروتن (رنگدانه ای است که بدن شما ویتامین ها را به آن تبدیل می کند). هویج در کنار مواد مغذی بیشماری که دارد ، فواید سلامتی دیگری نیز دارد:

  • کاهش کلسترول
  • کاهش وزن
  • بهبود سلامت چشم

برای جشن گرفتن این سبزی ریشه ، ما دستور تهیه سوپ هویج فوق العاده ای را آماده کرده ایم که می تواند به قدم شما کمی امید ببخشد. در صورت تمایل می توانید دستور العمل را چاپ و استفاده کنید.

سوپ هویج فانتزی

مواد خام:

یک عدد سیب زمینی شیرین

4 قیراط

نصف پیاز

1 جعبه آب سبزیجات

1 قاشق غذاخوری کره

یک قطره زعفران

پودر سیر ، نمک و فلفل به مزه

دستورالعمل ها:

  1. پیاز را به مکعب برش دهید
  2. سیب زمینی و هویج را پوست بگیرید و به قطعات کوچک برش دهید
  3. یک قابلمه بزرگ را گرم کرده و کره را اضافه کنید
  4. پیازها را بپزید تا شفاف شود
  5. هویج ، سیب زمینی شیرین و آب گوشت را اضافه کنید
  6. تا جوشیدن بپزید
  7. حرارت را کم کرده و بجوشانید تا همه چیز نرم شود
  8. همه چیز را با استفاده از مخلوط کن سینک یا مخلوط کن معمولی مخلوط کنید. (داری)

زعفران و ادویه را اضافه کنید. هم بزنید و میل کنید تا خوشحال شوید. همه اش را بخور

اعضای یادبود ما

87

“درد خود را به آرزو تبدیل کنید.” یکی از اعضای ما در مورد IG @ Consciousness_Law 87 فقط یک پیام الهام بخش برای شما است. تغذیه او تبادل پیام برای ایجاد میل به بهتر شدن است. می توانید شرط بندی کنید که او هرگز یک روز پا را از دست نخواهد داد. یا شانه ها. یا سینه. با مدارهای تخریب کننده ماهیچه های خود ، او کار ساده ای را برای سهولت ورزش انجام می دهد. در واقع ، او مدار قفسه سینه ای را که در رسانه های اجتماعی مشاهده می کردید با فک پایین ایجاد کرد. نگران نباشید ، او همچنین یک تمرین برای این کار دارد. من. البته ، ما می خواستیم درباره مرد پشت دسته بدانیم و در این ماه چند سوال از او پرسیدیم:

  1. از کی شروع به کار کردید؟ چرا؟
    من یک جانباز بازنشسته ارتش هستم و آمادگی جسمی و روحی یک درخواست ارتش است. وقتی ارتش را ترک کردم ، من رهبر سربازان بودم و آنها بیشتر از من بودند و برای تعیین معیار به من اعتماد کردند. من می خواستم با آن ماهیت رهبری پیش بروم. البته زندگی یکسان است من رابطه بدی داشتم و احساس می کردم جذاب نیست. می خواستم ظاهرم را از افسردگی و عصبانیت تغییر دهم. احساس می کنم بسیاری از مردم سفر را از این طریق آغاز کردند. احساس می کنید جذاب نیستید و می خواهید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. من بر روی فیزیوتراپی با آسیب هایی که در دوران سربازی رخ داده بود تمرکز کردم. وقتی در ورزشگاه بودم می خواستم از این ایده ها برای کار کردن استفاده کنم.
  2. چه کسی از شما الهام می گیرد؟
    دوست دارم افرادی را ببینم که سعی می کنند رعایت کنند. لازم نیست شما برای من بهترین باشید. این همان نقطه ای است که شما به تلاش خود ادامه می دهید. اما او تنها کسی بود که قبل از شروع همه چیز او را دنبال می کردم dnicolemonroe؛ او واقعاً شروع کرد در رابطه تناسب اندام. اکنون که او در تلویزیون است و قراردادهای حمایتی دارد و غیره ، من دوست دارم روزی او را ملاقات کنم. من می خواهم با تماشای تمرینات او خلاق تر باشم.
  3. در روز تقلب چه درمانی باید انجام دهید؟
    سفر من به ژیرو است. من به مدیترانه می روم ، و این بهترین ژیروسکوپی است که من در مدت طولانی داشته ام ، یا من به نقطه Fresco Taco (فقط سه شنبه) می روم.
  4. به کسی که از ورزشگاه شروع کرده است چه می گویید؟
    وقت خود را بگیرید اجازه ندهید ورزشگاه شما را بترساند. بیا ادامه بده ؛ نتایج یک شبه اتفاق نمی افتد ، اما وقتی دائماً نتایج حاصل می شود داستانی برای گفتن دارید.
  5. قسمت مورد علاقه شما برای کار روی رابطه تناسب اندام چیست؟
    این یک خانواده شد ، به ویژه در آلن ، TX One. آنها مرا می شناسند و به من اهمیت می دهند. خواهر و خواهرزاده ام سال گذشته فوت کردند و آلیسا برای من چند کلوچه پخت. آنها از مدیران گرفته تا مربیان از من استقبال کردند چیزی جز مراقبت و حمایت نشان نداد. به علاوه ، چمن موجود در آن ؛ من دوست دارم در علفزار کار کنم تا احساس حرفه ای بودن به من دست بدهد.
  6. نقل قول انگیزشی شما چیست؟
    می شه انجامش داد. رهبران پیشرو هستند !!! – کرنل لاکت

برای مشاهده کلمات عاقلانه تر و کارهای شگفت انگیز ، InstagramConscious_Content 87 را در اینستاگرام بررسی کنید.

اوه ، این چانته است

ملکه نیت خودخوانده ،اوه ، H. H. Chante هدف تمرین خود را انجام می دهد. او ما را تشویق می کند که هرگز تسلیم نشویم ، به ویژه هنگامی که ما در رکود هستیم. متوقف شدن در زمان شکست آسان است ، اما به گفته چانته ، “هر روز کار است”. بهترین ویژگی او ، حتی در مورد عقب نشینی اهداف تناسب اندام – تمایل او به بهترین نسخه او است. او به ما می گوید که آیا درست است. اهتمام او به ما انگیزه می دهد و همیشه ما را تشویق می کند تا راه درست را انتخاب کنیم. از صبر و شکیبایی شما بسیار سپاسگزارم. این چیزی است که همه ما می توانیم کمی بیشتر از آن استفاده کنیم. دنبال کردن Oh.hey.its.chant در اینستاگرام برای اطمینان و الهام از زندگی.

ادامه دهید

این ماه در شبکه های اجتماعی سوالی در مورد مزایای پیاده روی پرسیدیم. پیاده روی برای علاقه مندان به ورزش های سنگین امری غیر ضروری به نظر می رسد. اما برای دیگران ، مزایای پیاده روی کوتاه هر روز می تواند برای سلامتی شما مفید باشد.

یک بازی 30 دقیقه ای می تواند به شما کمک کند:

  • سلامت قلب را افزایش دهید
  • کاهش خطر بیماری های قلبی و سکته مغزی
  • بهبود تعادل
  • استخوان ها را تقویت کنید
  • افزایش قدرت کلی
  • بهبود استقامت
  • کاهش چربی بدن

30 دقیقه مهم است و پیاده روی طولانی مدت به مزایای سلامتی شما می افزاید. اگر متوجه شدید که نمی توانید هر روز 30 دقیقه پیاده روی انجام دهید ، چند گزینه نیز می تواند به برنامه شما اضافه کند.

این شامل:

  • راه رفتن سگ (یا سگ ؛ مانند همسایه ها)
  • هرجا که می روید از پله ها بالا بروید
  • پارکینگ یا ایستگاه اتوبوس دور از محل کار قبل از یک توقف
  • به جای 30 دقیقه 10 دقیقه پیاده روی کنید و از آنجا خارج شوید

مهم نیست چقدر قدم می زنید ، آن را بخشی دائمی از روز خود کنید. این امر سلامت شما را بهبود می بخشد و به سلامت و شادکامی شما کمک می کند.

در برابر دستگاه عصبانی نشوید

در طول سالها ، اختلاف نظر خفیفی وجود دارد که کدام بهتر است: وزنه آزاد یا ماشین؟ در اینجا در رابطه تناسب اندام ، ما معتقدیم که بهتر از این دو این است که از استفاده از آن بیشتر لذت می برید. آیا با جواب برخورد کردیم؟ کمی ، اما مزایای ورزش بیشتر از بقیه نیست ، بنابراین ما به شما می گوییم که راه خود را انتخاب کنید (یا اجازه دهید مربیان مجرب ما شما را راهنمایی کنند).

وزن آزاد

شما نیازی به آموزش برای هیچ Strongman ندارید تا از مزایای شگفت انگیز پرتوهای بدون وزن استفاده کنید. در واقع ، هنگامی که جرم نازک تری از ضربان قلب دارید (عضله را ببینید) کالری بیشتری می سوزانید. اگر می خواهید این پوندهای مزاحم را از دست بدهید یا افزایش دهید ، تمرین با وزنه یک برنامه عالی برای تناسب اندام شما است.

می توانید کار کوچکی را شروع کرده و کار خود را ادامه دهید ، اما تمرین با وزنه به شما کمک می کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • متابولیسم را افزایش می دهد
  • خیلی بیشتر!

ماشینهای ورزشی

ما می دانیم ماشین های بدنسازی چقدر می تواند باعث رعب و وحشت شود. اگر نمی توانید زمین مناسب را بدست آورید ، نمی خواهید ناامید شوید ، بنابراین روی یک فرد خوب سرمایه گذاری کنید. همه ما از جایی که شما بودید شروع کردیم ، بنابراین از درخواست از یکی از اعضای تیم تناسب اندام برای کمک به شما خجالت نکشید. به هر حال ماشین ها دوستان شما هستند.

علاوه بر تن عضلانی خاص ، دستگاههای بدنسازی ما نیز می توانند به موارد زیر کمک کنند:

  • زمان ورزش خود را محدود کنید
  • خود را ایمن نگه دارید
  • تنش مفاصل را کاهش دهید
  • از وزن بیشتر بدون آسیب استفاده کنید

ما یک نظرسنجی آنلاین انجام دادیم تا ببینیم شما چه نوع روش کاری را ترجیح می دهید. برنده؟

در هر صورت ، هر دو نوع ورزش برای سلامتی شما مفید است. اگر شخصاً یکدیگر را دوست دارید ، به دنبال آن باشید! بهترین ورزش چیزی است که از آن لذت می برید.

از آنچه در اطراف شماست قدردانی کنید

پس از خوردن سوپ هویج خوشمزه ، فراموش نکنید که بعد از یک دوره کامل ورزشی با اعضای کامل با وزنه های رایگان و دستگاه های ورزشی یک کار را انجام دهید: از زندگی لذت ببرید. بهار در حال شکوفایی کامل است و این فرصتی عالی برای نفس کشیدن و قدردانی از فضای باز است. بوی گل یا علف تازه بریده را بو کنید. بارش باران یا آمدن به شکل وحشی را تماشا کنید. این زمان از سال زندگی و شادی جدیدی را برای همه به ارمغان می آورد ، بنابراین همه را بپذیرید و قدر جهان خود را بدانید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *