برای مواجهه با خورشید انگیزه داشته باشید

برای مواجهه با خورشید انگیزه داشته باشید


در این ماه تمرکز ما بر روی بهترین چیزها برای اعضای ما از جمله موفقیت آنها و نحوه ایجاد انگیزه در دیگران است. از مطالب وبلاگ این ماه لذت ببرید ، همانطور که از دیگران یاد می گیریم ، به غذاهای خوشمزه شیرجه می زنیم و همیشه رو به خورشید هستیم.

هموس بهت یه چیزی بگه

حمص بهترین وعده غذایی است. احتمالاً بهترین. ما خوشحال می شویم نظرات شما را بشنویم ، اما هنوز کاملاً مطمئن هستیم که درست می گوییم. بسیار شگفت انگیز است و همیشه خوشمزه است و می تواند متناسب با ترجیحات غذایی شخصی شما سفارشی شود. آیا اشاره کردیم که حمص می تواند شما را کمی سالم تر کند؟

البته ، هوموس می تواند کمک کند:

  • بهبود سلامت استخوان ها ، ماهیچه ها و پوست (سرشار از پروتئین است)
  • کلسترول پایین (با تشکر از نخود فرنگی!)
  • آنتی اکسیدان های بیشتری بدهید
  • کم خونی پایین (منبع خوبی از آهن برای نخود فرنگی و آهن)
  • وزن کم می کنید
  • بیشتر!

ما یک دستور العمل آسان برای روز ملی هوموس منتشر کردیم. برای هرکسی که آن را از دست داده است ، دوباره اینجاست.

هوموس قابل تنظیم

مواد خام:

1 قوطی نخود فرنگی ،

سیر ، آویشن ، آب لیمو ، روغن زیتون ، نمک و زیره را به مزه اضافه کنید

دستورالعمل ها:

همه مواد را مخلوط کرده و مزه کنید تا خوشحال شوید.

از جستجوی سینک مورد علاقه خود (تعداد انگشتان) لذت ببرید!

اسلاید هوموس 4

نکته: با خیال راحت مواد مختلف را اضافه کنید تا هوموس شما خوشبو شود. Jalapenos ، فلفل خام ، عسل ، فلفل قرمز ، زیتون و / یا گوجه فرنگی برخی از موارد دیگری هستند که می توانید برای طعم شدیدتر به آنها اضافه کنید.

این را بجوید

ما پرسیدیم با توصیه ای که می توانید برای یک عمر دریافت کنید ، چه نوع غذایی می توانید بخورید. ما چندان مطمئن نیستیم که بتوانیم 3 مورد را پس از غوطه ور شدن بیشتر در مزایای آنها انتخاب کنیم. در نگاه اول ممکن است مجبور شویم قوانین خود را زیر پا بگذاریم و همه انتخاب های سریع را انجام دهیم.

ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم که صرف نظر از رژیم غذایی سالم ، هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. هر چیزی که ما ارسال می کنیم حاوی مزایای سلامتی و ترکیباتی است که به شما در کاهش وزن ، حفظ تناسب اندام و حفظ آن کمک می کند.

  1. ماست و گرانولا – سرشار از فیبر ، کلسیم ، پروتئین و پروبیوتیک
  2. سیب و کره بادام زمینی – سرشار از فیبر ، چربی های سالم ، پروتئین و مواد معدنی است
  3. نان تست آووکادو – سرشار از پتاسیم ، فیبر ، چربی های سالم و ویتامین ها است
  4. اسموتی میوه ای – حاوی ویتامین های ضروری ، آنتی اکسیدان ها و فیبر است
  5. آجیل مخلوط – منبع خوبی از مواد مغذی ، آنتی اکسیدان ها ، چربی های سالم و فیبر است.
  6. موز – مقدار زیادی پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم
  7. بلغور جو دوسر – به کاهش فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و قند خون کمک می کند
  8. تخم مرغ آب پز سرشار از پروتئین ، ویتامین B ، کلسیم و روی است
  9. پنیر و میوه – تن ویتامین B ، کلسیم ، پروتئین و مواد معدنی

آیا ما دیگر غذاهای سالم را که بیشتر از آنها لذت می برید کنار گذاشته ایم؟ با خیال راحت در رسانه های اجتماعی سرمان را فریاد بزنید تا به ما اطلاع دهید که چه چیزی را از دست داده ایم.

اعضای انگیزشی من

karlacariaga

در این ماه که روز مادر را جشن می گیریم ، ارزش این را دارد که یک مادر الهام بخش همراه خود داشته باشیم که بتواند آن را به طور کامل در داخل و خارج از سالن ورزش خرد کند. Karla # lakarlacariaga در اینستاگرام یک کارگر سخت کوش است و وقتی سخت کار نمی کند (شانه های قاتل!) او با کلمات حکمت مادرش به ما انگیزه می دهد که به ما انگیزه می دهد.

“تمرکز بر پله های روبروی خود ، نه کل راه پله” یکی از امیدهای زیادی است که این #فیتکو مادر به ما ارزانی داشته است. این به ما این امکان را می دهد که بدانیم حتی اگر اهداف تناسب اندام دشواری یا مشکلات بزرگ زندگی داشته باشیم ، می توانیم با یک قدم بر آنها غلبه کنیم.

karlacariaga را در اینستاگرام دنبال کنید و مدارها و الهامات واقعی او را ببینید.

برنالوف 15

از හි Breannalaw15 در اینستاگرام ، Breanna در این ماه جلوی ما ایستاد زیرا کلمه “F” از تسلیم شدن نمی ترسد: شکست. برخی از محرک ترین محتواها محتواهایی هستند که شکست می خورند و ادامه می دهند. سگ برنا مادر می گوید: “هر چیزی ضروری است. “وقتی او از آن راضی نیست ، می گوید:” ترک کردن اشتباه نیست. ”

انگیزه و اشتیاق او به ما انگیزه می دهد. هر سفر تناسب اندام دارای چاله هایی در جاده است ، اما آنچه در سفر انجام می دهیم تعیین می کند که چگونه به اهداف خود برسیم. برینا سقوط خود را با قاطعیت به جلو فشار می دهد و به او اجازه می دهد جلو برود. ما می خواهیم این جانباز نظامی را که همیشه بر اساس ما حرکت می کند ، برشته کنیم.

breannalaw15 @ را در اینستاگرام دنبال کنید و دستاوردها ، ورزش و سگ زیبا را ببینید.

Ajaxfit

آیا به دنبال مدارهای کوچکی هستید که متناسب با سطح تناسب اندام شخصی شما باشد؟ ajaxxfit را در اینستاگرام ببینید! این عقاب UNT سابق تمریناتی را که در این سالها آموخته است گرد هم می آورد و آنها را در سراسر جهان به اشتراک می گذارد تا به دیگران در تناسب اندام کمک کند. مهم نیست که متخصص باشید یا مبتدی ، آنتونی کار فوق العاده ای انجام داده است و تمرین Dynamite HIIT را به همراه مراحل مختلف برای تناسب اندام ایجاد کرده است.

ajaxxfit را در اینستاگرام دنبال کنید و ببینید که چگونه طناب نبرد را از بین می برد و انجام این کار را برای دیگران آسان می کند.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟

ماه مه زمانی است که ما می توانیم در یک فرآیند پاکسازی ورزشی شرکت کنیم. پیشنهادات سال از بین رفت و ما می پرسیم آیا ارزش این همه کار را دارد یا خیر. خودشه! فرود آسان است ، اما همانطور که در این ماه نشان دادیم ارزش تسلیم شدن را ندارد. طبق معمول ما از شما پرسیدیم چه چیزی شما را ترغیب می کند که در شرایطی که اوضاع خوب پیش نمی رود حرکت کنید. ما به هر 10 دلیلی که بیان کردیم نمی پردازیم ، اما می خواهیم برخی از انگیزه های شما را پشت سر هم بگذاریم تا آنها را به کار اندازد.

2. برای حفظ شادی کلی

هنگام ورزش ، مغز شما مواد شیمیایی زیادی را در سراسر بدن دفع می کند. اینها شامل اندورفین ، دوپامین و حتی آدرنالین است که همه آنها به افزایش شادی کمک می کند! به طور خلاصه ، اگر احساس می کنید استرس دارید و به انگیزه نیاز دارید ، فقط بدانید که ورزش می تواند به شما در داشتن انگیزه و مثبت کمک کند. ناگفته نماند قابلیت اطمینان.

6. استرس را کاهش دهید

ما فقط اشاره کردیم که ورزش باعث افزایش اندورفین برای لذت می شود ، اما هورمون های مرتبط با استرس از جمله کورتیزول را نیز کاهش می دهد. مغز شما نه تنها مواد شیمیایی ضد استرس را آزاد می کند ، بلکه به شما کمک می کند تا از مزایای سلامتی که در طول کار به قلب و بدن شما اضافه می شود ، احساس بهتری داشته باشید.

9. برای حفظ شیوه زندگی سالم

از مزایای ورزش می پرسیم. این می تواند متابولیسم شما را افزایش دهد ، به کاهش وزن کمک کند ، استرس را کاهش دهد ، شادی و اعتماد به نفس را افزایش دهد و موارد دیگر. یک سبک زندگی سالم در همه جنبه های زندگی شما ، از جمله خانواده ، دوستان و اجتماع شما گسترش می یابد. جالب است فکر کنید که ورزش کردن بر سایر چیزهای اطراف شما نیز تأثیر مفیدی خواهد داشت.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟ هر کس هنگام شروع (یا ادامه) یک سفر تناسب اندام ، مجموعه آرزوها و اهداف خود را دارد. مال تو چیه در شبکه های اجتماعی با هشتگ #FitnessConnection به ما اطلاع دهید ، شما می توانید عضو انحصاری ما باشید.

خورشید پدیدار میشود

ما به زودی تابستان و اواسط سال را تسریع می کنیم! وقت بگذارید و به خودتان یادآوری کنید که چه چیزی شما را به حرکت در می آورد و چه چیزی شما را در مسیر درست حرکت می دهد. به یاد داشته باشید ، استراحت یا زمین خوردن هر چند وقت یکبار اشکالی ندارد ، اما بیرون آمدن از آن اشتباه نیست. ما به شما بسیار اعتماد داریم ، بنابراین اگر احساس می کنید به انرژی نیاز دارید. بیایید و ببینید ، ما مطمئناً به شما کمک می کنیم زمان خود را در زیر نور خورشید بازیابی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *