برای 10 کلاس یوگا برای تناسب اندام

برای 10 کلاس یوگا برای تناسب اندام


یوگا مجموعه ای از تمرینات جسمی ، روحی و معنوی است که در هند سرچشمه گرفته است. یوگا یکی از شش مکتب فلسفی هندوئیسم ارتدکس است. امروزه در فرهنگ آمریکایی ، این یک رشته رایج از افراد فعال است که به دنبال تمرکز بر سلامت ، انعطاف پذیری و آگاهی ذهنی خود هستند.

تمرینات مختلف یوگا وجود دارد که می تواند برای کسانی که علاقه مند به رعایت این رشته به عنوان بخشی از شیوه زندگی خود هستند مفید باشد.

پیدا کردن سبک مناسب با نیازهای شما دشوار است. برخی از آنها برای تقویت ، متعادل سازی یا انعطاف پذیری مفیدتر هستند در حالی که برخی دیگر کاهش وزن ، کیفیت معنوی یا تمرکز را برجسته می کنند.

رتبه بندی از انواع مختلف یوگا و تلاش برای یافتن اینکه چه چیزی را امتحان کنید می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. شاید بهتر باشد انواع مختلفی را امتحان کنید و آنچه را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. در اینجا نه تمرین یوگا وجود دارد که امروزه تمرین می شود.

یوگا

یوگا در درجه اول بر آناتومی و تراز بدن شما تمرکز می کند. لوازم جانبی ، از جمله یوگا و پتو ، می تواند در این تمرین یوگا مفید باشد. به طور کلی ، مربیان سعی می کنند نحوه تأثیر وضعیت های مختلف بر هر گروه اسکلتی و عضلانی را توضیح دهند ، زیرا این روش یوگا جهت گیری مشخص و مفصلی دارد. اگر با وضعیت کلی لیانگار یوگا آشنا نیستید ، بهتر است با کلاسهای مبتدی شروع کنید.

هفت یوگا

هفت حالت یوگا بهترین تمرین یوگا برای اولین بار تمرین کنندگان است. اصول اولیه هاتا یوگا با سرعت کندی در حال حرکت است. شما بر وضعیت خود تمرکز می کنید و هر حالت را برای چند نفس حفظ می کنید. از آنجایی که این نوع یوگا ملایم تر در نظر گرفته می شود ، برای مبتدیانی که نیاز به معرفی آرام در مورد یوگا دارند بسیار مناسب است.

بیکرام یوگا

اگر می خواهید از همین روش پیروی کنید ، بهترین روش یوگا برای شما Brikram است. این یک مجموعه خاص از بیست و شش حالت و دو تمرین تنفسی است. پس از چند بار انجام این کار ، می دانید وقتی تشک خود را بیرون می آورید باید چه کار کنید. به عنوان یکی از قابل پیش بینی ترین تکنیک های یوگا در نظر گرفته می شود ، زیرا در هر مورد 90 دقیقه تمرین وضعیت بدن را شامل می شود. برای عرق کردن آماده باشید زیرا دمای اتاق تقریباً 105 درجه و رطوبت حداقل 40 است. این یوگا می تواند بسیار شدید باشد ، در درجه اول به دلیل گرما است ، بنابراین حتماً استراحت کنید و در صورت لزوم رطوبت را حفظ کنید.

یوگای یک ظاهر طراحی شده

ورزش یوگا برای کاهش وزن بسیار سریع است. اگر تمرینات دوره ای با شدت شدید را دوست دارید ، این ممکن است سبکی باشد که دوست دارید آن را امتحان کنید. این شامل ترکیب تنفس و حرکت در یک سری حالت های مداوم است که مدت زیادی دوام نمی آورد. Vinyasa می تواند بسیار شبیه رقص باشد و بسیاری از معلمان اغلب موسیقی را با سرعتی که با سرعت حالت ها مطابقت دارد پخش می کنند.

یوگای ترمیمی

هدف اصلی یوگای ترمیمی کاهش سرعت و آرامش است. این حالت شما را برای مدتی طولانی در حرکتهای آهسته نگه می دارد تا به سیستم عصبی بدن خود متصل شوید و به شما در استراحت عمیق کمک می کند. در برخی از حالت ها ، بلوک ها اغلب برای حمایت از قسمت های خاصی از بدن شما استفاده می شوند. ممکن است احساس کنید کار چندانی انجام نمی دهید ، اما ورزش می تواند برای اضطراب ، استرس و ورزشکارانی که در روزهای بهبودی هستند مفید باشد.

اشتانگا یوگا

اگر دوست دارید کارهای روزمره با دستورالعمل های سخت را دنبال کنید ، اشتانگا یوگا ممکن است روال واقعی یوگا شما باشد. هر کلاس شامل شش سری وضعیت های مشابه در یک دنباله خاص است. هر تنفس و حرکت شما همزمان با تنفس شماست تا جریان تنفسی خوبی ایجاد کند در حالی که عضلات داخلی احساس سوزش می کنند. برخی از کلاسها دارای مربیانی هستند که در مورد ورزش صحبت می کنند ، در حالی که برخی دیگر از شما می خواهند که به طور مستقل دنباله را دنبال کنید و فقط در صورت نیاز راهنمایی بخواهید.

یوگا کندالینی

یوگای کوندالینی بسیار متفاوت از سایر یوگاها است. این یک تمرین یوگای معنوی است که شامل تنفس با تمرینات بدنی مکرر است. همچنین ، خواندن ، خواندن و مدیتیشن عناصر اساسی این تمرین یوگا هستند. هدف کوندالینی (قدرت مار الهی) این است که انرژی ذخیره شده در درون خود را آزاد کرده و شما را به سطح بالاتری از خودآگاهی برساند.

یوگای داغ

طبق عادت بیکرام ، تمرین یوگا داغ در یک اتاق گرم و مرطوب انجام می شود. تفاوت اصلی این دو در این است که یوگا شامل بیست و شش حالت یکسان نیست و حالت های مختلف را به روش های مختلف درگیر می کند. گرما به شما کمک می کند احساس کنید که می توانید در هر وضعیتی عمیق شوید و اگر مراقب نباشید باعث کشش بیش از حد می شود. مطمئن باشید که از سطح مبتدی شروع کنید زیرا این کلاس شما را عرق می کند و چالش برانگیز است.

یین یوگا

اگر می خواهید یک تجربه آرامش بخش برای پیدا کردن “ذن” خود و کشش همه ماهیچه های خود داشته باشید ، یین یوگا را امتحان کنید. این یک تمرین مدیتیشن با تمرکز بر بافت های همبند عمیق است. این اساساً به شما امکان می دهد بدن خود را به جای درگیر شدن در وضعیت قرار دهید. این تمرین ذهن و بدن را در تعادل نگه می دارد و انعطاف پذیری را بازیابی می کند.

فرض کنید مدتی است که یوگا تمرین می کنید. در آن زمان ، ممکن است قبلاً فواید سلامتی آن را مشاهده کرده باشید ، مانند خواب بهتر ، بیماری کمتر و سرماخوردگی ، استرس و اضطراب کمتر و افزایش قدرت و انعطاف پذیری.

اینها تنها برخی از ابزارهای اشتراک گذاری هدف هستند که می توانید برای شروع از آنها استفاده کنید. علم در حال درک نحوه عملکرد یوگا برای بهبود سلامتی ، درمان دردها و از بین بردن ذهن و بدن شما است.

مهمترین مرحله این است که برنامه های ورزشی و تغییرات را در شیوه زندگی خود وارد کنیم. حتی پس از یک جلسه یوگا ، احساس قدرت روحی و جسمی خود را احساس خواهید کرد و با سایر تمرینات ورزشی مشابه احساس بهتری خواهید داشت.

از وب سایت ما به آدرس https://fitnessfor10.com/ دیدن کنید تا مکانی در نزدیکی خود و یک کلاس یوگا که مناسب ترین نیازهای تناسب اندام شما است پیدا کنید.

بیانیه مطبوعاتی کسیدی سامرویل از گروه رسانه ای آلفا

زنجیره ای لیلند

شایستگی 10 +1 775-352-8663 10 +1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *