بهترین روش های جدید برای بهبود سلامت روان شما

بهترین روش های جدید برای بهبود سلامت روان شما


اگرچه طاعون قبلاً هرگز سلامت روحی و جسمی ما را به چالش نکشیده است ، اما در همه آن یک لایه نقره ای وجود دارد. دو سال گذشته اهمیت بهداشت روانی را از طریق کشمکش های دردناک ، سختی ها ، استرس و بیماری نشان داده است. بالاخره آگاهی از سلامت روان در راس گفتگو قرار دارد و موضوعات بی اعتبار مورد توجه قرار گرفته است. سرانجام ، در نهایت ، ما شاهد یک کمپین جهانی در مورد چگونگی بهبود سلامت روان خود هستیم. این راه حل نیست اما گامی در جهت درست است. و در حالی که میلیون ها نفر با مشکلات بهداشت روانی به دلیل COVID-19 دست و پنجه نرم می کنند ، شرکت ها اقداماتی را برای حمایت از محصولات جدید برای بهبود سلامت روان انجام می دهند.

اگرچه این سخت ترین فصل زندگی شماست ، اما بدانید که تنها نیستید. صادقانه بگویم ، ما همه با هم هستیم و خانواده فیتون ما اینجا هستند تا از شما حمایت کنند. چطور می پرسید؟ بهترین راه های جدید برای بهبود سلامت روان شما! هر کس چیزی برای پوشیدن ، لوازم جانبی ، برنامه ها ، محصولات معقول و حتی مکمل های طبیعی دارد.

گفته می شود ، این هکر سلامت روان نه جایگزین طب کار یا توصیه. در حقیقت ، داشتن یک خط ارتباطی باز با پزشک یا درمانگر (خوب ، هر دو!) یکی از بهترین گزینه های سلامت روان است. اما ، این محصولات می توانند راهی برای کمک به ایجاد آرامش در زندگی شما ارائه دهند! بنابراین ، ما تمام توقف ها را برمی داریم و به شما کمک می کنیم بهترین احساس را داشته باشید

فناوری پوشیدنی برای سلامت روان

اعصاب آپولو

از نظر علمی ثابت شده است که دستگاه درمان لمسی را تقویت می کند که این استرس را از بین می برد مقاوم در برابر استرس و تعادل مجدد سیستم عصبیبه بند چانه (که می تواند روی مچ یا مچ پا بسته شود) با ارسال یک موج ضربه ملایم عمل می کند ، که بدن را از حالت تنش سمپاتیک به حالت استراحت و هضم منتقل می کند. همچنین ، این فقط یک شوک نیست – این یک فرکانس علمی است که برای ایجاد تعادل بدن طراحی شده است (در 3 دقیقه یا کمتر) چگونه آن را می شنوید؟ با تغییر ضربان قلب (HRV) بر اساس نیازهای خود.

از همه بهتر ، Apollo Neuro برای خواب کار می کند و استحکام – قدرت! برنامه را بارگیری کنید ، یکی از هفت روش (مانند: انرژی و بیداری ، استراحت و آرامش یا اجتماعی و باز) را انتخاب کنید و برای بهبود سلامت روان خود آماده باشید.

کاو

به لطف هدست های پوشیدنی ساخته شده توسط متخصصان مغز و اعصاب ، خوب بخوابید ، استرس را کاهش دهید و سلامت روانی خود را بهبود بخشید. کاو یک وسیله پوشیدنی ، ارتعاشات ملایمی را در پشت گوش ایجاد می کند تا احساس آرامش ایجاد کند ، خواب و توجه را بهبود بخشد و شفا فیزیکی را فراهم کند. با فعال کردن مسیر به هم پیوسته مغز و ترویج احساسات آرام و آرام عمل می کند. دوبار در روز به مدت 20 دقیقه از هدست استفاده کنید و خواب ، استرس و مزایای استرس را در حدود دو هفته تجربه کنید!

حلقه اورا

به این فکر کنید که آیا برای ریکاوری باید یک روز مرخصی داشته باشید یا اگر سلامت روحی ، روانی یا جسمی شما در معرض خطر است ، به چه مقدار خواب نیاز دارید. به دسترسی به همه این اطلاعات بهداشتی شخصی 24 ساعته فکر کنید! ملاقات حلقه اورا حلقه ای بپوشید که از فناوری سنسورهای پشتیبان تجربی با یک برنامه شخصی سازی شده استفاده می کند که بینش های روزمره را برای حمایت از سلامت کلی شما ارائه می دهد. این ابزار ردیابی سلامتی به شما یک نگاه داخلی به آنچه در بدن شما می گذرد می دهد تا استرس را بهتر مدیریت کرده و از بروز آن جلوگیری کند. کاهش استرس و خواب بیشتر به معنای کاهش سطح کورتیزول ، بهبود و حدس زدن آن است – راهی ساده برای بهبود سلامت روانی شما.

دستگاه هایی که از سلامت روان پشتیبانی می کنند

Calmy Go

آیا تا به حال احساس کرده اید که استرس و اضطراب آنقدر زیاد شده که نمی توانید نفس بکشید؟ کالمیگو اینجا برای کمک است. این دستگاه دستی فوراً برای تنظیم تنفس و آرام کردن سیستم عصبی فعال می شود. این به مدیریت شرایط استرس زا کمک می کند و همه چیز را از وحشت و اضطراب گرفته تا افسردگی کاهش می دهد. پشتوانه علمی برای آرام شدن در عرض سه دقیقه ، دستگاه مکانیزم سه گانه ای را تنظیم می کند که تنفس را تنظیم می کند ، بوی آرام را القا می کند و سیستم عصبی پاراسمپاتیک را از طریق محرک های حسی متعدد فعال می کند. اگرچه ممکن است استرس زندگی را از بین نبرد ، اما به شما کمک می کند تا هر کجا که می روید احساس آرامش کنید.

برو دستگاه درمان با چراغ قرمز 2.0

به 2.0 بروید ، دستگاه نورپردازی قابل حمل جدید جووف، یک ابزار پشتیبانی تحقیقاتی که به عنوان یک راه طبیعی برای بهبود سلامت روان شما عمل می کند. با نفوذ به پوست در سطح سلولی ، تأمین رنگ قرمز و NIR (مادون قرمز نزدیک طول موج) ، کمک به خواب ، تنظیم ریتم های شبانه روزی ، کاهش التهاب و بهبود جریان خون عمل می کند. مطالعات پیشنهاد به قرار گرفتن در معرض نور قرمز حتی می تواند به مبارزه با استرس فصلی و افسردگی کمک کند. این دستگاه قابل حمل به شما امکان می دهد تا هر کجا که می روید تمام این نور شفابخش را جذب کنید.

مکمل

پودر فوکوس ارگانیک Beam

از توسعه مغز کمک بگیرید پودر متمرکز بر تیر به طور طبیعی سلامت روان خود را بهبود بخشید. Adaptogens (مواد مغذی قوی گیاهی که به بدن ما در مقابله با استرس کمک می کند) مانند یال شیر ، rodiola و ترب کوهی باعث کاهش حساسیت ما به استرس و جلوگیری از التهاب و استرس می شود.

همچنین ، اگر متوجه شدید که استرس در خواب ، هضم و وضوح ذهنی شما اختلال ایجاد می کند ، پرتوها با افزودن نانو شاهدانه شما را می پوشاند. این ترکیب گیاهی از خواب و التهاب پشتیبانی می کند و راه را برای یک ذهن شفاف و آرام هموار می کند.

سوخت طبیعی مغز زنبورعسل Naturals B

از قدرت درمانی طبیعی زنبورها برای بهبود سلامت روانی و حمایت از رفاه کلی خود استفاده کنید. در عین حال مکمل درمانی به عنوان تقویت کننده طبیعی انرژی عمل می کند (به مبارزه با مه مغزی ، خستگی و انرژی کم کمک می کند) ، همچنین با در نظر گرفتن سلامت کلی طراحی شده است. چرا؟ زیرا استرس نه تنها بر مغز بلکه بر تمام سیستم ها تأثیر می گذارد! با حمایت از سلامت مغز ، سلامت روده و عملکرد سیستم ایمنی بدن ، ذهن و بدن شما می تواند هرگونه استرس را به خوبی مدیریت کند. از همه بهتر ، B Smart Brain فاقد سوخت است ، به این معنی که هیچگونه مبارزه یا واکنش هوایی ناشی از کافئین وجود ندارد!

Symbiotica Golden Mind

این را به عنوان طلای مایع برای سلامت روان خود در نظر بگیرید. وقتی بدن ما دچار کمبود مواد مغذی ضروری است که از استرس ، انرژی و خلق و خوی حمایت می کند ، مانند این است که بدون آماده بودن شغل جدیدی را نشان می دهیم! همین امر در مورد توانایی ما در مقابله با شرایطی که بدن و احساسات ما را آزمایش می کند صادق است. خوشبختانه ، ذهن طلایی سیمبیوتیکا برای تقویت محور روده و مغز و حمایت از سیستم عصبی مرکزی ، از نظر علمی فرموله شده است. از همه بهتر ، خولان دریایی ، L-thianine ، جینسنگ ، یال شیر و rodiola قوی ترین مواد مغذی هستند که می توانند حداکثر جذب و پردازش شوند تا از عبور از سد خونی مغزی و ورود به سلول ها اطمینان حاصل شود.

پشتیبانی سلامت روان در نوک انگشتان ماست

برای سلامت عمومی روانی و احساسی: سلامت اورا

در بهبود سلامت روحی و روانی خود ، برنامه اورا همه چیز آنجاست. این برنامه همه کاره در اینجا برای پشتیبانی از تمام نیازهای سلامت روان شما از درمان رفتاری شناختی ، کمک خواب ، مدیتیشن ، موسیقی و موارد دیگر است. به بهترین مربیان و درمانگران جهان با محتوای شخصی دسترسی پیدا کنید تا به تغییر ذهن شما (و زندگی شما) کمک کند.

برای اندیشه های کیفی: ذهن یونا

هنگامی که دچار افکار منفی می شوید ، آن را بارگیری کنید ایونا ذهن برنامه ای برای تغییر روحیه و بهبود سلامت روان شما. این برنامه برنامه ریزی شخصی و پشتیبانی خودراهبر را با ویژگی هایی مانند معاینات روزانه ، تمرینات هدایت شده ، نظارت بر خلق و خو ، و بینش درمانی شخصی ارائه می دهد. این ارزان ، مبتنی بر شواهد و شخصی است تا نیازهای شما را برآورده کند!

برای استرس و اضطراب: شاد باشید

با خود شادی را به روز خود بیاورید برنامه حفیفیبه کاهش استرس ، بهبود استقامت و اجتناب از افکار منفی با فعالیتها و ورزشهای پشتیبان پژوهش که به شما کمک می کند چالشهای زندگی را به شیوه ای سرگرم کننده اما م overcomeثر غلبه کنید!

برای تسکین اضطراب: تغییر ذهن CBT

اینها برنامه مبتنی بر CBT از استراتژی های پشتیبانی شده علمی برای کاهش استرس و اضطراب با فشار یک دکمه استفاده می کند. با ثبت تغییرات و احساسات ، اضطراب خود را دنبال کنید ، ماهیت اضطرابی را که تجربه می کنید شناسایی کنید ، راهکارهایی برای مقابله سالم با آن بیاموزید ، اهداف تعیین کنید و ابزارهای سریعی را بیابید که تسکین فوری را ارائه می دهد.

پشتیبانی بهداشت روانی TeleHealth

سلامت روان مغز

آگاهی از سلامت روان در رسانه های اصلی رایج است و 57 درصد از آمریکاییانی که دارای اختلال روانی هستند هرگز تحت درمان قرار نگرفته اند. این تا حدودی به دلیل عدم وجود برنامه های مشاوره ای و درمانی گران قیمت ، ماه های انتظار و مراقبت های شخصی و پشتیبانی پیگیری است. بنابراین، مغز مدیریت بهبود سلامت روانی شما با ایجاد یک بستر سلامت از راه دور به مراقبت جامع و بدون قضاوت برای همه تبدیل شده است. با ارزیابی احساسی رایگان شروع کنید و ماه اول خود را با قیمت 7 دلار امتحان کنید. بله ، حمایت از سلامت روان می تواند آسان باشد (و باید باشد)!

سلامت هواپیما

به طرف این یک پلت فرم آنلاین است که مراقبت و درمان بهداشت روانی با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه را از خانه شما ارائه می دهد. برای برخورد موفقیت آمیز با احساساتی مانند استرس ، اضطراب یا افسردگی ، فوراً به متخصصان سلامت روان دسترسی پیدا کنید – صرف نظر از کاری که انجام می دهید ، مجبور نیستید به تنهایی رنج ببرید. برنامه های درمانی شخصی ، داروهای مورد تأیید FDA و عضویت 24 ساعته و مقرون به صرفه را برای همه دریافت کنید. در حقیقت ، درمان با هواپیما 75 less کمتر از یک سفر معمولی یا نسخه معمولی هزینه دارد. همه باید مراقبت های با کیفیت <3 داشته باشند

سلامت کشتی

هنگامی که می فهمید بدن شما واقعاً به چه چیزی نیاز دارد ، بهبود سلامت روان چقدر آسان است. این کیت جدید سلامتی به شما امکان می دهد با یادگیری نحوه بهبود سلامت و رفاه خود بر اساس داده های زمان واقعی ، سلامت را در دست بگیرید. تنها چیزی که نیاز دارید 5 دقیقه و استراحت سریع حمام است! سلامت کشتی کمبود ویتامین از تجزیه و تحلیل جامع ادرار برای نظارت بر تناسب اندام ، سطح انرژی و استرس (کورتیزول) و همچنین هیدراتاسیون ، برای بهبود سلامت کلی و در نتیجه بهبود سلامت روانی شما استفاده می کند. از آنجا که ذهن و بدن مستقیماً با قمار ارتباط دارند ، وقتی بدن شما بیشتر هیدراته ، آرام و پرانرژی باشد ، طبیعتاً همه مزایای سلامت روان شما به دست می آید!

5 راه رایگان برای بهبود سلامت روان در 5 دقیقه

مراقبه

دانلود برنامه FitOn با 5 دقیقه مدیتیشن آرام دراز بکشید. این را امتحان کن مدیتیشن خودخواهانه با آماندا گیلبرت!

کار تنفسی

این 3 تمرین تنفسی را امتحان کنید این را می توان در هر زمان و هر مکان انجام داد.

در آفتاب غوطه ور شوید

چندین بار در هفته 5 تا 15 دقیقه در زیر نور طبیعی خورشید قرار بگیرید تا ویتامین D و خلق و خو را تقویت کنید!

مجله

هر زمان که احساس اضطراب یا دلسردی کردید ، یک مجله همراه داشته باشید تا افکار خود را “دفع مغز” کنید.

شکرگزاری را تمرین کنید

قدردانی نشان داده است که تغییر ذهنیت شما به سمت مثبت اندیشی سلامت روانی شما را بهبود می بخشد. وقتی احساس ناراحتی می کنید ، به سراغ شکرگزاری بروید و یک چیزی را که برای آن سپاسگزار هستید ، تکرار کنید.

برای بهبود سلامت روانی خود در این دوران چالش برانگیز ، از پشتیبانی بخواهید

به خاطر بسپارید: مشکلی نیست. حمایت از بهزیستی ذهنی و احساسی شما در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. در ایجاد منابع مکانیسم بینایی برای کمک به شما در آن روزهای سخت پیشقدم باشید. علاوه بر صحبت با پزشک ، تماس با جامعه و اولویت بندی مراقبت از خود ، این راه های جدید را برای بهبود سلامت روان در جعبه ابزار خود اضافه کنید. اگر ابزار بیشتری دارید بهتر است! همه ما در این زمینه با هم هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *