بهترین رژیم پاییزی برای کاهش وزن

بهترین رژیم پاییزی برای کاهش وزن


با سرد شدن هوا و تغییر برگها ، می دانیم که زمان پاییز به ما رسیده است. این بدان معناست که این توهم ترین زمان سال نیز خواهد بود فوتبال و هالووین – بنابراین ، بسیاری از غذاهای خوشمزه! در حالی که ماه های سرد ممکن است زمان مناسبی برای خوردن به نظر برسد ، لازم نیست نگران اهداف سلامتی و تناسب اندام خود باشید. البته ، غذاهای خوشمزه پاییزی زیادی برای کاهش وزن وجود دارد و می توانید در طول تعطیلات از آنها لذت ببرید!

از همه بهتر ، نیازی به کمبود یا رژیم نیست!

غذای پاییزی فصل

هنگامی که بادهای تابستانی شروع به وزیدن می کند ، طبیعت انواع غذاهایی را که برای شما مفید است به ما می دهد ، از جمله خوردن غذاها برای کاهش وزن! اگرچه این فصل برای کدو تنبل محبوب مشهور است ، اما غذای مفید پاییزی فراتر از این کدو تنبل محبوب است.

تنوع زیادی از کدو سبز تا سبزیجات وجود دارد پشتوانه تحقیقاتی غذاهای سالم فصلی برای رسیدن به اهداف شما.

برخی از غذاهای سالم پاییزی مورد علاقه ما عبارتند از:

  • سیب
  • گلابی ها
  • اسکواش
  • از سبزیجاتی مانند کلم بروکلی ، گل کلم و کلم استفاده کنید
  • هویج
  • جوانه بروکسل

وقتی صحبت از رژیم غذایی برای کاهش وزن می شود ، گزینه های پاییز فصلی زیاد است (و خوشمزه تر از همیشه)!

فواید خوردن به موقع غذا

سالها پیش هرگز نشنیده بودم که در ماه فوریه گوجه فرنگی بخورم یا در ماه دسامبر مغز زردآلو بخورم. مردم غذای تازه را می خوردند – در طول سال گزینه های زیادی وجود نداشت!

این روزها اما به لطف تکنولوژی و حمل و نقل ، غذای زیادی در طول سال وجود دارد. دسترسی نامحدود ممکن است آسان باشد اما به خاطر داشته باشید: غذا خوردن به موقع می تواند مفیدتر باشد.

خوشمزه در فصل

در ابتدا ، خوردن محصولات خارج از فصل رشد طبیعی مزه آنهایی که به طور طبیعی در باغ یا مزرعه شکوفا می شوند نیست. به گوجه فرنگی های شیرین تابستانی فکر کنید که می توانید از خواربارفروشی اواسط زمستان در مقابل انگور تهیه کنید. اغلب ، گوجه فرنگی های تابستانی آبدارتر و خوشمزه تر از انواع زمستانی هستند.

رد پای کوچک کربن

خوردن به موقع غذا نیز برای محیط زیست مفید است. اگر غذایی در محلی رشد نمی کند ، باید به نحوی به شما برسد! این ممکن است به کامیون ، هواپیما و قایق نیاز داشته باشد. این به معنی سوخت و انرژی اضافی و ردپای کربن بزرگتر است. همه از خواسته های همیشگی شما حمایت کنند! همچنین ، تغذیه فصلی به حمایت از کشاورزان و مشاغل محلی کمک می کند! یک پیروزی

مغذی تر

اگر می خواهید تغذیه بیشتری داشته باشید ، خوردن فصلی عاقلانه است. هنگامی که غذاهای غیر فصلی به فروشگاه محلی شما منتقل می شود ، زمان بیشتری برای تخلیه مواد مغذی در حین حمل و نقل وجود دارد. نور خورشید بیشتری به مخلوط اضافه کنید (که می تواند مواد مغذی را تجزیه کند) و اگر یک گزینه محلی فصلی را انتخاب کنید ، کمتر از میزان مطلوب مواد مغذی مصرفی باقی می ماند.

5 رژیم غذایی برتر برای کاهش وزن

با آگاهی از مزایایی که قبلاً ذکر شد ، می توانید به راحتی مشاهده کنید که چگونه خوردن فصلی می تواند به اهداف کاهش وزن کمک کند. البته اگر غذای مغذی و خوشمزه تری باشد ، گنجاندن آنها در رژیم غذایی راحت تر خواهد بود!

برخی از فواید رژیم های فصلی پاییز در رسیدن به اهداف شما بهتر از دیگران است. در عین حال ، در اینجا غذاهای در حال سقوط برای کاهش وزن آمده است ، در اینجا غذاهایی هستند که باید در این فصل در بشقاب شما قرار بگیرند!

کدو تنبل

جای تعجب نیست که کدو تنبل در لیست غذاهای ما برای کاهش وزن قرار دارد. اگرچه قدمت همه چیز در کدو غیرقابل انکار است ، آیا می دانستید که خوشمزه و مغذی است؟

کدو تنبل سرشار از فیبر است و یک ماده مغذی مفید است به کاهش وزن کمک می کند با شناخت کامل ما در بلند مدت. برای بسیاری از مردم ، افزایش رضایت به معنی کاهش میل به قند و کاهش میزان کالری مصرف شده در طول روز است.

و ، از آن زمان به بعد کدو تنبل عمدتا از آب (در واقع بیش از 90)) ساخته شده است ، محتوای کالری آن به طور طبیعی کم است!

برای لذت بردن از کدو تنبل به عنوان یک قطره غذایی برای کاهش وزن ، آن را به غذاهای کنسرو شده ، آزمایش شده یا پخته شده اضافه کنید ، یا سعی کنید آن را برای یک پانچ مغذی خوشمزه بپزید.

گل کلم

کدو تنبل یکی از غذاهای مورد علاقه برای کاهش وزن است ، بنابراین به طور طبیعی در لیست ما قرار دارد. این سبزی آکنه را می توان در اوایل ماه ژوئن یافت و حداکثر مدت آن معمولاً از سپتامبر تا نوامبر است. کدو تنبل ، شاید یکی از همه کاره ترین سبزیجات اطراف ، یک مرکز انرژی برای تغذیه و کاهش وزن است.

ممکن است عنصر ستاره کدو تنبل در پیتزا ، غذاهای برنج و تنقلات را به عنوان جایگزین غلات کامل و غذاهای پرکالری دیده باشید. به دلایل خوب! این متابولیسم سالم مملو از مواد مغذی مفید برای شما است ، مانند فیبر ، که کالری کمی دارد و تقریباً بی مزه است.

این سبزیجات در حال سقوط یک غذای فوق العاده است که می تواند برای دستورالعمل های مفید برای کاهش وزن گنجانده شود. تصور کنید: میان وعده های روز ورزش ، برنامه های تعطیلات و شام سبک هنوز پر کننده!

در اینجا چند ایده جالب وجود دارد:

  • پیتزای کدو تنبل را به پوسته تبدیل کنید
  • یک کدو بوفالو را در آن گاز بگیرید
  • به جای میوه ، آن را به اسموتی یخ زده اضافه کنید تا غلظت قند کمی داشته باشد!

نیاز به تحقیق دارد؟ اینها را امتحان کنید پنج روش استفاده از کدو تنبل به احتمال زیاد هنوز امتحان نکرده اید!

انجیر

اگر در راه کاهش وزن هوس چیزی می کنید ، برای سیر کردن دندان های شیرین خود به انجیر اعتماد کنید. این میوه ها پر از فیبر اشباع شده و کالری کمی دارند.

آنها را روی سالادی با مرغ و کلم بگذارید و به اسموتی های خود اضافه کنید ، یا آنها را به تنهایی برای یک پاییز خوشمزه و ساده بخورید.

مدیریت قارچ

هوای سرد مملو از دستور العمل های آرامش بخش پر از غذاهای سالم برای کاهش وزن است. در حالی که انواع زیادی برای انتخاب وجود دارد ، مطمئناً راه های جالبی برای افزودن قارچ به غذای خود پیدا خواهید کرد!

قارچ نیز مانند کدو تنبل انواع سبزیجات است که به راحتی می توان در بسیاری از رژیم های غذایی گنجاند. همچنین ، از آنجایی که هنگام پخت قوام گوشتی دارند ، این سبزیجات می توانند تبادل پروتئین گیاهی کم چرب و کم کالری ، وعده غذایی مانند کوفته ، تاکو و همبرگر باشند.

قارچ ها سرشار از فیبر و ویتامین هستند بنابراین یک غذای عالی پاییزی برای افزودن به رژیم غذایی سالم هستند!

کنگر فرنگی اورشلیم / سانچوکس

احتمالاً نام پروبیوتیک ها را شنیده اید ، یک باکتری کوچک اما قوی که فواید زیادی برای سلامتی دارد! در حالی که خوردن پروبیوتیک ها برای حمایت از میکروبیوتای سالم بسیار مهم است ، ما نمی توانیم اهمیت مصرف فیبر پروبیوتیک را نادیده بگیریم! پروبیوتیک ها فیبر هضم ناپذیری هستند که به عنوان سوخت برای باکتری های زنده در بدن ما عمل می کنند.

کنگر فرنگی اورشلیم یکی از منابع بزرگ نسب ما از غذاهایی است که می خوریم. تحقیقات نشان می دهد که یک میکروبیوتای سالم می تواند به شما در دستیابی به اهداف کاهش وزن و حفظ میکروبیوتای سالم در هنگام مصرف مقادیر کافی فیبر پروبیوتیک کمک کند. بنابراین ، کنگر فرنگی اورشلیم یکی از غذاهای مورد علاقه ما برای کاهش وزن است!

همچنین ، با داشتن آهن غنی ، به حمایت از سطوح انرژی ما کمک می کند. در حقیقت ، تنها یک فنجان حدود 30 درصد از نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می کند!

کمی سبزیجات سرخ شده را با روغن زیتون و سیر در یک ورقه پخت یا در یک کاسه سالاد داغ مخلوط کرده و آنها را به تنهایی امتحان کنید.

غذاهای مورد علاقه پاییزی که به شما در کاهش وزن کمک می کند

در آغوش کشیدن محصولات پاییزی می تواند به شما در روحیه پاییزی کمک کند و در عین حال اهداف وزن خود را نیز پشتیبانی کند. شما می توانید مواد مغذی کم کالری ، پر فیبر و خوشمزه را با استفاده از غذاهای مورد علاقه خود مانند کدو ، آفتابگردان ، انجیر و قارچ به رژیم غذایی خود اضافه کنید. غذا خوردن به موقع با دانش کمی ساده است و گنجاندن این عادت در عادات سالم شما مزایای شگفت انگیزی را برای شما به همراه خواهد داشت.

پاییز مبارک و غذا خوردن مبارک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *