در اینجا 4 راه برای قوی ماندن در طول روز بدون کافئین آورده شده است

در اینجا 4 راه برای قوی ماندن در طول روز بدون کافئین آورده شده است


“بیدار شوید و قهوه را بو کنید” یک جمله با دلیل است. تنها چیزی که می توانید با آن از رختخواب بیرون بیایید وعده یک فنجان قوی است و شما تنها نیستید. با این حال ، برای بسیاری از آن بیش از یک بار ریختن است. البته اکثر قهوه خورها مستقیماً در طول روز مشروب می نوشند – اما تکیه بر کافئین برای داشتن یک مزیت انرژی در طول روز می تواند عوارض جانبی ایجاد کند. ما نمی گوییم که باید قهوه خوب بنوشید ، راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید بدون نوشیدن یک فنجان دیگر پیک من را تهیه کنید. بنابراین ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم یک سبک زندگی متعادل را دنبال کنید و به شما آموزش دهیم که چگونه بدون کافئین با انرژی زندگی کنید!

دلایل کم بودن انرژی

ما متوجه می شویم – اگر مخزن گاز شما پر نیست ، کاهش کافئین راحت تر انجام می شود. اگر احساس می کنید در حال کشیدن هستید ، قدم به قدم ندارید یا می خواهید به خانه بروید و روی تخت دراز بکشید ، یک فنجان کافئین اضافی ممکن است تنها راه زندگی شما به نظر برسد. با این حال ، اگر همیشه علت اصلی خستگی را پیدا کنید ، چه می کنید؟

عوامل زیادی می توانند باعث خستگی شوند ، از جمله ملاحظات پزشکی و عادات شیوه زندگی. به طور کلی ، کمبود خواب است. بر اساس مراکز کنترل و پیشگیری از بیمارییک سوم بزرگسالان 7 ساعت یا بیشتر خواب توصیه شده در روز ندارند. عواملی غیر از شبهای بی خوابی نیز می توانند باعث کاهش انرژی شما شوند. ملاحظات مربوط به سلامت روان (مانند استرس ، افسردگی و اضطراب) ، عوامل سبک زندگی (مانند ورزش بیش از حد و تغذیه ناسالم) و در واقع شرایط پزشکی (مانند دیابت ، بیماری های قلبی و اختلالات خود ایمنی) وجود دارد.

قبل از اینکه یک فنجان قهوه اضافی بخورید ، این هم اینجاست در اینجا 10 کاری است که باید همیشه در صورت خستگی انجام دهید.

چرا کافئین همیشه جواب نمی دهد؟

بر اساس اداره غذا و اداره ایالات متحدهمصرف 400 میلی گرم کافئین در روز در چهار یا پنج فنجان قهوه به طور کلی برای بزرگسالان سالم بی خطر است. اما به یاد داشته باشید – چای سیاه و سبز ، شکلات و سایر نوشیدنی های غذایی ، از جمله نوشیدنی های انرژی زا ، حاوی کافئین هستند. بنابراین ، شما باید روی این منابع دیگر نیز حساب کنید!

طبق نظر FDA ، هر کس محدودیت کافئین دارد. اگر با بدن خود مطابقت داشته باشید ، می دانید محدودیت شما در مورد احساس شما در مورد کافئین کجاست. به عنوان مثال ، اگر اضطراب ، نگرانی ، سردرد یا مشکلات دستگاه گوارش دارید ، ممکن است بیش از حد مصرف کنید. اگر در طول روز کافئین می نوشید ، همچنین ممکن است در خوابیدن در شب دچار مشکل شوید و اختلال خواب ممکن است روز بعد شما را بیشتر خسته کرده و یک چرخه معیوب را آغاز کند. همانطور که می بینید ، یادگیری قوی ماندن بدون کافئین کلیدی است!

چگونه در طول روز بدون کافئین قوی بمانیم؟

H20 دیگر بنوشید

قهوه و نوشابه های انرژی زا از نظر فنی مایع هستند اما نمی توانند جایگزین آب شوند. در واقع ، آنها می توانند آب بدن شما را کم کنند! بنابراین اگر می دانید که در طول روز به میزان کافی آب بدن خود را دریافت نمی کنید ، پاسخ این است که میزان نوشیدنی خود را افزایش دهید.

این یک تغییر ساده است نشان داده شده برای کاهش مشکلات شناختی مانند خستگی ، خواب آلودگی و گیجی ، بنابراین اگر می خواهید بیدار و پر انرژی باشید ، به نوشیدن ادامه دهید!

با این حال ، اگر افزایش مصرف خود را برای شما دشوار می کند ، ممکن است متوجه شوید که نگه داشتن یک بطری آب در نزدیکی شما به شما در رسیدن به هدف کمک می کند. همچنین ، این حمله ساده هیدراتاسیون به شما کمک می کند تا در هزینه خود صرفه جویی کرده و پایدارتر زندگی کنید – به نظر می رسد یک پیروزی است!

غذاهای هیدراته مصرف کنید

میوه ها و سبزیجاتی که حاوی ویتامین و مواد معدنی نیستند دارای یک امتیاز جدی هستند: آنها پر از آب هستند! بنابراین شما مواد مغذی خود را دریافت می کنید و نیازهای هیدراتاسیون خود را هنگام غذا خوردن برآورده می کنید. البته مال شما 20 درصد است مایعات مورد نیاز روزانه می تواند از غذا ناشی شود!

میوه ها و سبزیجات غنی از آب اضافی (مانند هندوانه ، مرکبات ، انواع توت ها ، گوجه فرنگی ، کدو تابستانی ، pipi mbers ، ra ، bell) اضافه کنید فلفل) تا جایی که می توانید به رژیم غذایی و غذای خود بپردازید. جایزه؟ بسته بندی محصولات رژیمی شما با احساس استرس کم همراه است – یکی از آنها دلایل آن است با انرژی کمتر!

حرکت کنید

آیا این یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای اطمینان از خواب راحت انجام دهید؟ بدن خود را در طول روز حرکت دهید. در مطالعه ای در Peerje، ورزش با کیفیت بهتر خواب ارتباط دارد – به ویژه در افرادی که با بی خوابی سر و کار دارند. ورزش یک درمان بسیار خوب برای استرس است و تحقیقات نشان داده است که می تواند اضطراب و افسردگی را افزایش دهد. همچنین به شما کمک می کند تا از نظر جسمانی خود را خسته کنید تا برای زمان خواب آماده شوید.

مطالب مرتبط: ارتباط بین تمرینات قدرتی و خواب خوب

پنج تا را بیرون بیاورید

کاهش انرژی در محل کار؟ بیرون بروید تا هوای تازه تنفس کنید. بودن در طبیعت ، به ویژه هنگامی که نور طبیعی خورشید وجود دارد ، با سلامت روانی خوب همراه است زیرا یک تقویت کننده انرژی طبیعی است. بر اساس پژوهشاین می تواند ذهن شما را برای مبارزه با خستگی شناختی جایگزین کند!

نمی تونی بری بیرون؟ پنجره ای را بشکنید و یک نفس عمیق بکشید.

برای همه صداهای طبیعی از مصرف کافئین خودداری کنید

طبیعی است که “کم” با کافئین “درمان” کنید ، اما راه های دیگری نیز برای افزایش مهارت های شما وجود دارد! برای افزایش ذخایر انرژی طبیعی خود ، حتماً آب بدن خود را حفظ کنید ، رژیم غذایی سالمی داشته باشید ، ورزش کنید و در طبیعت وقت بگذرانید.

اکنون که می دانید چگونه بدون کافئین پر انرژی باشید ، وقتی احساس خستگی می کنید ، با این تقویت کننده های طبیعی تماس بگیرید!

اگر هنوز به جامعه ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و به ورزش و مدیتیشن نامحدود رایگان دسترسی پیدا کنید ، که وقتی بدنبال انرژی طبیعی هستید ، همه اینها عالی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *