دسرهای متوسط ​​…: تغذیه


آنها می گویند چون اعتدال طبق تعریف نه همیشه و نه بیش از حد.

بروکلی یا سیب بخورید – هر فرد معمولی می تواند هر زمان که بخواهد به دلخواه غذا بخورد. بروکلی یا سیب بیشتر به طور متوسط ​​باعث بهبود سلامتی می شود یا حداقل آسیبی نمی رساند.

اگر برای همیشه یا زیاد غذا بخورید ، کیک شکلاتی ، بستنی ، شکر و … مفید نخواهد بود.

غذاهای سالم را می توان هر طور که می خواهید مصرف کرد. غذاهایی که کمتر مفید یا مضر هستند ، باید محدود شوند.

این منجر به توصیه برای تهیه دسر “تحت درمان” و در “اعتدال” می شود – نه همیشه و نه بیش از حد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *