دکتر متخصص تغذیه رژیم انوشه برای افراد شاغل مناسب است


بسیاری از افراد شاغل در طول ساعات کاری به رژیم غذایی توجه نمی کنند. در بیشتر موارد ، یک وعده غذایی حذف می شود یا یک وعده غذایی در زمان غیر معمول خورده می شود. به عنوان مثال ، صبحانه ای که در زمان غیر معمول با همکاران خورده می شود یا ناهار صادر می شود. پس از پایان کار در دفتر و زمانی که فرد به زمین بازگشت ، عصرانه ناهار خورد. پرخوری در یک وعده غذایی اتفاق می افتد و همچنین نخوردن ناهار و نداشتن میان وعده بعدازظهر می تواند باعث شود فرد عصر یا عصر غذا بخورد. عدم تحرک پس از بازگشت به زمین و عدم زمان کافی برای هضم غذای خورده شده منجر به چاقی و سایر عوارض می شود.

تحقیقات نشان داده است که افراد شاغل زمان کمتری برای ناهار دارند. اکثر کارکنان و مدیران ناهار را فراموش می کنند یا وقت کافی برای خوردن ندارند. همه باید از رژیم غذایی متعادلی برخوردار باشند که با آنچه ورزش می کنند متعادل باشد و مهمترین چیز این است که به طور منظم غذا بخوریم و از اختلالات خوردن اجتناب کنیم. به طور طبیعی ، افرادی که با افرادی که پشت میز نشسته اند زندگی نمی کنند ، زیرا کالری بیشتری مصرف می کنند ، باید مصرف انرژی خود را در طول روز کاهش دهند. آنها همچنین باید از غذاهای پرکالری ، چرب و شیرین که زیاد در دفتر و شرکت استفاده می شود پرهیز کنند. از میوه و سبزیجات بیشتر خودداری و مصرف کنید. در حالی که به بدن کمک می کند کالری بیشتری دریافت کند ، تحرک دستگاه گوارش را افزایش می دهد و از یبوست به دلیل بسیاری از شیوه های زندگی نشسته و زندگی جلوگیری می کند. نوشیدن آب کافی و ورزش روزانه نیز برای کارکنان بسیار مهم است.

کسانی که کار بدنی انجام می دهند و فعالیت بدنی بیشتری دارند ، باید کالری بیشتری با توجه به آنچه انجام می دهند داشته باشند ، و بهتر است این میزان کالری متعادل و از همه گروه های غذایی به منظور داشتن انرژی کافی ، تمام مواد مغذی ، ویتامین ها و مواد معدنی متعادل باشد. برای تأمین جسم. مصرف لبنیات و دریافت مقدار کافی ویتامین D برای استحکام و سلامت استخوان بسیار مهم است.

در افرادی که کار شبانه و شیفت شب انجام می دهند ، تعادل رژیم غذایی به دلیل اختلالات بیولوژیکی ساعت به هم می خورد. اگر این افراد نمی توانند ترتیب معمول سه وعده غذایی را حفظ کنند ، باید غذا را به زمانهای C ، B و A تقسیم کرده و بر این اساس نظم جدیدی ایجاد کنند.

به طور کلی کارکنان باید از چربی و شکر اجتناب کنند ، میوه و سبزیجات بیشتری بخورند ، به آرامی غذا بخورند تا از هضم غذا جلوگیری شود و از خوردن خودداری کنند و حداقل 30 دقیقه غذا بخورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *