راهنمای افراد شلوغ برای خانه سالم

راهنمای افراد شلوغ برای خانه سالم


وقتی سعی می کنید لباس های شستشو بی پایان انجام دهید ، یک وعده غذایی را جمع کنید ، همه را به موقع به مدرسه برسانید و به مغازه خواربار فروشی بروید (به غیر از آماده شدن برای شام امشب) یک کار غیرممکن است تا اولویت را برای سالم ماندن در کنار بچه ها قرار دهید. ما متوجه می شویم – با افزایش کار شما در دقیقه ، گاهی اوقات احساس می شود که ساعت ها در روز برای اولویت بندی ورزش یا رژیم غذایی سالم کافی نیست. اما ، لازم نیست آنقدر سخت باشد! در حقیقت ، سالم ماندن به عنوان یک خانواده می تواند روز شما را آسان تر کند. منظور من این است که آیا زندگی ساده تر نمی شود اگر عادات سالم خانواده منجر به افزایش انرژی ، بهبود روحیه ، خواب بهتر و کاهش مشکلات سلامتی شود؟ اگر چیزی باشد ، ما کمی بچه های عجیب و غریب فکر می کنیم ، شاید همه خواب عمیقی داشته باشند و شاید چند صبح آرام احساس ارزشمندی کنند!

مهمتر از همه ، با اولویت بندی شیوه زندگی سالم خانوادگی ، می توانید احساس خوبی داشته باشید که عادت های سالم (و کیفیت خوب زندگی) را از کودکی در فرزندان خود ایجاد کرده اید.

اگر این به تنهایی شما را قانع نمی کند ، روز سلامت و تناسب اندام خانواده فرا رسیده است تا به ما یادآوری کند که سالم بودن به عنوان یک خانه چقدر مهم است.

روز سلامت و تناسب اندام خانواده چیست؟

روز سلامت و تناسب اندام خانواده آخرین شنبه ماه سپتامبر یک تعطیلات ملی است. همانطور که از نامش پیداست ، این تعطیلات به اهمیت فعالیت به عنوان یک خانواده ، اولویت دادن به سلامتی و تندرستی و نحوه سالم ماندن در کنار کودکان کمک می کند.

چرا سلامتی از سنین پایین اهمیت دارد

تعداد سرسام آوری از کودکان به دلیل عدم تحرک و شیوه زندگی ناسالم در معرض مشکلات سلامتی مانند چاقی و دیابت قرار دارند. در حال حاضر بیش از 150 میلیون کودک در جهان چاق هستند. حتی بدتر؟ پیش بینی می شود این رقم تا سال 2025 به 206 میلیون نفر برسد آمار -چاقی دوران کودکی یک اپیدمی واقعی است و خطرات زیادی برای سلامتی دارد که می تواند تا آخر عمر ادامه یابد. خودشه روز سلامت و تناسب اندام خانواده متولد 1996 – برای تشویق خانواده های سالم و افزایش آگاهی از مزایای قابل توجه سلامتی و سلامتی از سنین پایین.

آنچه علم می گوید

شاید تعجب کنید که این تأثیر چقدر می تواند مهم باشد! به تازگی مطالعه هاروارد مشخص شده است که مادران و کودکانی که در زمینه عادات سالم (مانند ورزش و رژیم غذایی سالم) آموزش دیده اند ، 82 درصد کمتر از مادران و کودکان دچار چاقی می شوند. چیزی ساده مانند پیاده روی روزانه می تواند هزینه های زیادی را به دنبال داشته باشد!

توصیه های والدین را از Fitness Pro تشویق کنید

چه کسی بهتر از یک مادر شلوغ که می تواند همه این کارها را انجام دهد توصیه می کند؟ با ما صحبت کرد کریستینا کوک، مادر 3 فرزند ، مربی برتر پیلاتس پلاس لا جولاصاحب مشاغل صاحب میز از مزرعه خوک ها را بپزید، و بنیانگذار مزرعه مدیریتمزرعه لوکس در فضای باز با گشت و گذار در فضای باز و رویدادهای تندرستی. به جرات می توان گفت که کوک سلامت و رفاه را از هر نظر تجسم می داد – برای خود و خانواده اش (مشغول !!).

“من کلاه زیادی بر سر می گذارم. مهمترین چیز این است که من همسر و مادر هستم. من صاحب یک تجارت تحویل مزرعه به میز هستم ، مزرعه خود را دارم و مشاور بدنسازی لوکس پیلاتس هستم. من عاشق سیستم غذایی ، رفاه عملکردی ، ارتباط با زمین و تماس با غذای شما هستم. کوک اهمیت اولویت بندی یک خانه سالم را حتی در روزهای شلوغ درک می کند.

کریستینا در پاسخ به این سوال که چرا سلامتی و بهداشت بخش مهمی از زندگی او هستند ، می گوید: “شما باید فعال باشید تا فرزندان خود را فعال نگه دارید. تربیت افراد آگاه بزرگترین مسئولیت ما به عنوان والدین است. با مثال به آنها نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید ، و سپس آنها نیز انگیزه ای برای انجام چنین کاری خواهند داشت! با وجود اینکه همیشه در حال تغییر هستند ، به سرگرمی های آنها بپردازید. سلیقه آنها ممکن است با افزایش سن تغییر کند ، اما کمک به آنها برای ایجاد عادات سالم بعداً بسیار کمک خواهد کرد. کاری را که آنها انجام می دهند انجام دهند و آن را سرگرم کنند. همه چیز سریع است ، بنابراین در جریان باشید و خانواده خود را در کنار هم نگه دارید. ”کوک گفت.

با دانستن اینکه یک خانه سالم چقدر می تواند مفید باشد ، بیایید نحوه زندگی سالم با فرزندان را حتی برای خانواده های شلوغ تجزیه کنیم.

8 راه برای سالم ماندن در کودکان

فرزندان خود را در فرایند پخت شماره 1 مشارکت دهید

مشارکت فرزندان در فرایند پخت و پز می تواند بچه های کوچک شما (حتی ترشی خواران) را به امتحان غذاهای جدید برانگیزد و می تواند به آنها در ایجاد عشق به این فرآیند کمک کند (فکر کنید: آشپزی ، تمیز کردن ، خرید ، برنامه ریزی غذا).

سعی کنید فرزندان خود را در آوردن مواد غذایی به فروشگاه مواد غذایی مشارکت دهید و از آنها بخواهید که در انتخاب غذاهای سالم به شما کمک کنند ، یک غذای سالم آماده کنید تا با هم بپزید و مواد لازم را در دستور غذا اندازه گیری کنید.

شماره 2 غذاهای سالم ساده را به اشتراک بگذارید

رژیم غذایی که چندان سالم نیست را به یک وعده غذایی سالم تبدیل کنید و آن را سرگرم کننده کنید! به آنها نشان دهید که طعم غذاهای میوه و سبزیجات مانند کدو اسپاگتی یا کرم های زیبا موز شبیه ماکارونی و بستنی است.

مربوط: بهترین کرم موز زیبا + 7 طعم خوشمزه

شماره 3 هر کجا که می توانید پیاده روی کنید

پس از بیش از یک سال کار مشارکتی ، هر کجا که می توانید قدم بزنید! کریستینا کوک می گوید فرزندان من آنقدر نزدیک زندگی می کنند که به مدرسه بروند. می توانیم تا مدرسه یا پارک پیاده روی کنیم ، به جای آسانسور از پله ها استفاده کنیم ، یا شاید قدم هایی برای پارک دورتر از مقصد برداریم.

پیاده روی فراتر از مزایای فیزیکی ورزش می تواند از نظر روحی و روانی مفید باشد. این یک راه عالی برای خلاص شدن از شلوغی و شلوغی زندگی و گذراندن وقت به عنوان یک خانواده است.

شماره 4 کار در فضای باز

کریستینا می گوید که به آنها فعالیت های بیرون از خانه بدهید و آنها را تشویق به بیرون رفتن کنید. این به شما کمک می کند تا احساس مسئولیت به فرزندان خود بدهید و لیست کارهای انجام شده (برنده ای برای والدین مشغول) را در فعال نگه داشتن آنها بررسی کنید!

این می تواند باشد: حمام کردن سگ در خارج ، شستن ماشین یا چمن زنی ، باغبانی یا محوطه سازی. هر وظیفه ای متناسب با سن که می تواند به کودکان شما در خارج از خانه در هوای تازه کمک کند ، یک برد-برد است!

# 5 زمان استفاده از صفحه نمایش را برای زمان فعال تغییر دهید

گاهی اوقات قرار دادن بچه ها جلوی صفحه می تواند تنها یک کار را انجام دهد: دفاع از خود (اگر در یک کار 5 دقیقه برای نفس کشیدن وقت بگذارید قضاوت نمی کنیم). اما ، سعی کنید خانه های فعال را با محدود کردن زمان استفاده از صفحه نمایش در اولویت قرار دهید! در عوض ، آن را به زمان فعال تغییر دهید:

سعی کنید زمانی را خارج از بازی بگذرانید و بازی های فعال مانند پنهان کردن و برچسب زدن را تشویق کنید. به فعالیت های خانوادگی مانند تنیس ، بیس بال و کیکبال بپیوندید. برای بهترین در جهان ، یک بازی ویدیویی رقص بگیرید و آن را به یک شب بازی خانوادگی تبدیل کنید! بچه های شما فوراً حرکت می کنند و بازی ویدیویی خود را اصلاح می کنند.

شماره 6 روز خود را با یک صبحانه سالم شروع کنید

وقتی زمان ندارید چگونه با کودکان سالم بمانید؟ یک صبحانه سالم تهیه کنید!

آیا هنگام صرف صبحانه سالم احساس آرامش می کنید؟ خوب ، بچه های شما نیز چنین احساسی خواهند داشت! اجازه دادن به آنها برای خوردن وافل های پر از غلات یا شربت های شیرین ممکن است وسوسه کننده باشد اما این کار برای انرژی ، روحیه و سلامت آنها-چه کوتاه مدت و چه دراز مدت-مفید نیست.

در یک صبح شلوغ ، سعی کنید صبحانه ای آسان داشته باشید! آیا اشاره کردیم که آنها به پخت صفر نیاز دارند و تهیه آنها چند دقیقه طول می کشد؟

مدل سبک زندگی سالم شماره 7

بچه ها مانند اسفنج هستند – آنها هر کاری را که انجام می دهید دریافت می کنند. اگر به جای آسانسور قدم می زنید ، به جای تماشای تلویزیون مطالعه می کنید ، وقت خود را در محیط بیرون از خانه می گذرانید ، نه در طبیعت و نه در حین ورزش در اتاق ، احتمالاً آنها را دنبال می کنند!

کریستینا کوک می گوید من فرزندانم را به همراه خود می برم و آنها را درگیر این کار می کنم. این می تواند همراه من باشد تا از مزرعه تا میز تجارت کنم ، از حیوانات مراقبت کنم در حالی که در مزرعه تجارت می کنیم ، یا به استودیو پیلاتس بیایم و تغییرات روحی و جسمی دانش آموزان را ببینم. بعد از تمرین.

این که چگونه با کودکان (حتی وقتی مشغول کار هستید) سالم بمانید آسان تر از آن است که فکر می کنید – آنها همیشه منتظر هستند ، همیشه جذب می شوند ، همیشه یاد می گیرند! این مربوط به چیزهای کوچک و روزمره است.

شماره 8 در مورد اهمیت سلامتی و تناسب اندام با فرزندان خود صحبت کنید

کودکان بیش از آنچه فکر می کنید برای ارتباط ارزش قائل هستند. آنها دوست دارند در این روند شرکت کنند و مکالمات “بزرگسالان” داشته باشند. این می تواند هنگام راه رفتن به مدرسه ، رانندگی از محل کار یا قبل از خواب رخ دهد. شاید بهتر باشد بنشینید و درباره اهمیت سلامتی بحث کنید. شاید هنگام آماده سازی شام ، “سلام آیا می دانستید که هویج حاوی مواد مغذی است که به بینایی شما کمک می کند؟” نکته بعدی که می دانید ، این دستهای کوچک بدون خداحافظی به سراغ گزینه های تغذیه ای بیشتری می روند!

افکار نهایی

اگر برای اجرای عادات سالم خانواده تلاش می کنید ، این را به عنوان راهنمای افراد مشغول برای سالم ماندن با فرزندان خود در نظر بگیرید.

وقتی زندگی شما دیوانه کننده به نظر می رسد ، یک نفس عمیق بکشید و به خاطر بسپارید: تغییرات کوچک در شیوه زندگی باعث ایجاد تغییرات بزرگ می شود! برای اولویت بندی یک خانواده سالم نیازی به صرف زمان و انرژی ندارید. ما قول می دهیم این را دریافت کرده اید!



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *