رعایت رژیم غذایی سالم طبق نظر متخصص تغذیه

رعایت رژیم غذایی سالم طبق نظر متخصص تغذیه


حتی منظم ترین فرد نیز گهگاه تمایل به ترک دارد. در میان برنامه های شلوغ و کار سختی که بسیاری از ما در تهیه غذای دیگر تجربه می کنیم ، بیرون رفتن می تواند نجات دهنده زندگی باشد. اما ، همه گزینه های انصراف یکسان ایجاد نمی شوند! دفع سالم ممکن است بخشی از رژیم متعادل باشد ، اما ممکن است گزینه های سالم کمتری وجود داشته باشد. اثر معکوسبه

پژوهش نشان میدهد که تهیه مکرر شام در خانه با یک وعده غذایی سالم و یک وعده غذایی خارج از خانه همراه استبه بنابراین ، منطقی است که دستور خروج چندین بار در هفته می تواند عوارض جانبی نامطلوبی ایجاد کند. حمل کردن؟ همه چیز در مورد آن است چی شما بخورید

بنابراین ، اگر عاشق رفتن هستید ، بدانید که همه امید از بین نمی رود (به شرطی که شما یک انتخاب آگاهانه انجام دهید!) و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین انتخاب ها را برای سلامتی خود انجام دهید (در حالی که هنوز برای خود انتخاب های خوشمزه ای انجام می دهید). شکمت).

برخی از هک هایی که توسط متخصصان تغذیه ساده تایید شده اند را بخوانید که به شما کمک می کند با کمی تلاش از خروجی سالم لذت ببرید.

6 نکته برای سفارش یک گردش سالم

# 1 درخواست سس یا پانسمان جانبی

این به شما امکان می دهد میزان ادویه ای که به وعده غذایی خود اضافه می کنید را کنترل کنید! به جای سس ها ، سس ها یا سس هایی مانند آب لیمو ، روغن زیتون و آووکادو ، مبادله سالم بخواهید.

شماره 2 سبزیجات را بارگذاری کنید

هنگام ورود ، سبزیجات اضافی بخواهید یا وقتی به خانه رسیدید سبزیجات بیشتری به بشقاب خود اضافه کنید.

شماره 3 مبادله سالم ساده

سفارش خروج سالم می تواند به سادگی به خاطر سپردن چند مبادله ساده باشد. غذاهای جانبی سرخ شده را با جایگزین های سالم مانند غذاهای جانبی ، سیب زمینی آب پز و سبزیجات خام یا آب پز جایگزین کنید. به جای سرخ کردن ، از آنها بخواهید گوشت را کباب کرده یا بپزند. مبادلات گیاهی بدون شیر یا بدون گلوتن را درخواست کنید. برای جایگزین های سالم تری مانند آووکادو یا روغن زیتون ، سعی کنید روغن های پرچرب مانند کلزا یا روغن گیاهی را با یکدیگر عوض کنید.

شماره 4 از فیدهای حمایتی خودداری کنید

از هرگونه افزودنی مکمل (و پر از شکر) مانند دسر یا نوشیدنی های شیرین خودداری کنید. بله ، حتی اگر در خانه باشند!

# 5 بشقاب خود را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری اهمیت دارد و به شما کمک می کند تا به اهداف تناسب اندام خود برسید. بخش بزرگی را با کسی به اشتراک بگذارید یا نیمی از وعده غذایی خود را برای وعده غذایی روز بعد ذخیره کنید

شماره 6 بدانید در رژیم غذایی شما چه چیزی وجود دارد!

اغلب منو تمام مواد مغذی ، از جمله مواد تشکیل دهنده را فهرست می کند. و اگر نمی دانید ، بپرسید! هیچ مشکلی مشکل بدی نیست. این مانع از ورود مواد مخفی به غذا می شود و به شما این امکان را می دهد که هنگام سفارش یک سفارش سالم تر (و محتاطانه تر) انجام دهید.

خوردن یک رژیم غذایی سالم برای هر ولع

اگر مهمانی شام خروجی نام شما را صدا می زند ، می توانید خواسته خود را به طور کامل برآورده کنید. برای اینکه رژیم غذایی شما به اهداف سلامتی و تناسب اندام شما برسد ، در اینجا چند غذای سالم آورده شده است که به شما کمک می کند غذاهایی را انتخاب کنید که سبک تر ، بهتر و بسیار خوشمزه هستند.

سفارش غذای سالم ایتالیایی شگفت انگیزتر از آن است که تصور می کنید!

غذای ایتالیایی

ماکارونی

به جای یک وعده غذایی سنگین مانند فتوسین آلفردو ، یک غذای مغذی تر مانند خیار مرغ را انتخاب کنید. مرغ کاری سرشار از پروتئین و سبزیجات با کیفیت بالا است. همچنین ، کالری و چربی نسبتاً کمی دارد زیرا معمولاً به جای سرخ کردن در روغن زیتون پخته می شود.

سالاد

سالادهای تزئین شده با روغن زیتون و سرکه کلاسیک می توانند کاملاً رضایت بخش و مغذی باشند. برای افزایش پروتئین ، مرغ کبابی یا ماهی قزل آلا بخواهید! آیا چیزی جذاب تر می خواهید؟ سالاد Capricorn را امتحان کنید!

کالاماری

کالری کبابی می تواند جایگزین کم کالری و سرشار از پروتئین باشد. مطمئن شوید سرخ نمی شود!

هنگام خوردن پیتزا یک مبادله سالم انجام می شود

پوسته مدیریت

پیتزای پوسته نازک با روکش سبزیجات راهی است برای بدست آوردن حتی بدترین هوس پیتزا بدون تجاوز از مقدار چربی اشباع و کربوهیدرات ها. شما می توانید ببینید آیا آنها یک مبادله سالم مانند پوست کدو تنبل یا پنیر بدون شیر را ارائه می دهند!

انتخاب پروتئین سالم را انتخاب کنید

برای صرفه جویی در کالری ، از پپرونی و سوسیس خودداری کنید. اگر می خواهید پروتئین اضافه کنید ، مرغ خرد شده بخواهید.

سبزیجات را سنگین کنید

سبزیجات اضافی مانند بروکلی ، کنگر فرنگی یا اسفناج را روی پیتزای خود قرار دهید.

اندازه قطعه

از یک تکه لذت ببرید ، نه یک پیتزای کامل!

غذای چینی

چینی می خواهید اما می خواهید به اهداف خود پایبند باشید؟ هنگام سفارش از منو ، سعی کنید از تمام مواد فرآوری شده مانند سدیم و MSG که در غذاهای چینی رایج است اجتناب کنید. در صورت شک ، سبزیجات سرخ شده را با سبزیجات بخارپز شده جایگزین کرده و روی سبزیجات بارگذاری کنید!

در اینجا برخی از غذاهای سالم چینی وجود دارد که می توانید سفارش دهید.

گزینه های گیاهی

توفو جوشانده در بالای برنج قهوه ای می تواند یک سبزی پر کننده و یک غذای خوشمزه باشد. در صورت شک ، سبزیجات آب پز و برنج (آب پز) بخواهید هر چیزی، البته) ، و سس و نمک را بردارید.

گزینه های سس سالم

آیا سس های کلاسیک چینی را دوست دارید؟ آن را کنار بگذارید ، فقط آن چیزی را که برای پایین نگه داشتن سطح سدیم خود نیاز دارید ، اضافه کنید. وقتی صحبت از سدیم کم می شود ، سس سویا با سدیم کم بخواهید یا ببینید آیا جایگزین های سالم تری مانند آمینو نارگیل یا آمینو مایع وجود دارد.

گزینه های کم کربوهیدرات

سوپ وانتون یک سوپ کم کالری است. بسته بندی کاهو مرغ یک گزینه کم کربوهیدرات است که به شما امکان می دهد سبزیجات و پروتئین دریافت کنید. برای حفظ سلامت آن ، سس را به طرف آووکادو منتقل کرده و سبزیجات اضافی به آن اضافه کنید!

غذای هندی

در حالی که هر منو اقلام مختلفی را ارائه می دهد ، این غذاهای سالم را می توان در بسیاری از غذاهای هندی یافت!

تندوری

Tandoori اغلب هنگام لذت بردن از غذاهای هندی یک انتخاب خوشمزه و سالم است. این غذای تهیه شده از ماست و ادویه جات غنی از مواد چربی نیست اما رضایت بخش است.

از جانب

Dahlia پر از سبزیجات و اغلب عدس است و آن را به یک جایگزین غنی از آنتی اکسیدان و گیاهخواری تبدیل کرده است.

کباب

کباب ها اغلب کالری کمی دارند و حاوی سبزیجات مفید برای قلب هستند. همچنین ، نباید بیش از حد غذا بخورید زیرا اجزای پروتئین کنترل می شوند.

غذای مکزیکی

بله ، شما خوشحال خواهید شد که بدانید ما یک توصیه سفارش سالم برای گوآکامول و لبه های تیز را درج کرده ایم!

گوآکاموله

گوآکامول یک جایگزین مغذی است که مملو از چربی های سالم است و اغلب مملو از ادویه جات و سبزیجات است. اما ، مراقب باشید در آنجا چه چیزی را فرو می برید! انتخاب سبزیجات ترد به جای چیپس سرخ شده ، به برنامه شما مواد مغذی زیادی می دهد و به شما در جلوگیری از کالری خالی کمک می کند.

سالاد

سالاد مکزیکی اگر به درستی سفارش داده شود می تواند یک وعده غذایی رضایت بخش باشد. اگر از پوسته های سرخ شده که انواع مختلفی دارند اجتناب کنید و آن را با مواد چرب مانند خامه ترش پر نکنید ، لذت بردن از سالاد ممکن است انتخاب خوبی باشد.

فجیتاس

فجیتاها معمولاً یک غذای خوشمزه هستند که می توانند با پروتئین سرخ شده و سبزیجات متعادل شوند. سبزیجات اضافی بخواهید و از مواد پر کالری پرهیز کنید ، با خوردن این غذای خوشمزه احساس بهتری خواهید داشت.

مارگاریتا سالم

عاشق مارگاریتا هستید؟ ما توصیه نمی کنیم این را به هر سفارش خروج اضافه کنید و نوشیدنی گاه به گاه متناسب با یک شیوه زندگی سالم است! مارگاریتا از قبل مخلوط (و پر از شکر) را برای مارگاریتا روی سنگ ها کنار بگذارید. به یک شربت ساده برای آب لیمو بروید و کمی ژالاپنو تند یا کاری به آن اضافه کنید تا طعم بدون کالری را افزایش دهد!

مربوط: آیا در تلاش برای کاهش وزن می توانید الکل بنوشید؟

گزینه های خروج را بگیرید

پارکینگ در پمپ بنزین یا کافی شاپ در جاده؟ حتی اگر دریافت یک وعده غذایی کامل برای شما دشوار است ، چند گزینه میان وعده سالم وجود دارد که می تواند به سوخت و سیری بدن شما تا وعده غذایی بعدی شما کمک کند.

  • میوه تازه
  • ماست کم قند (ماست غیر لبنی یا یونانی)
  • کیک پنیر و برنج را با نخ بکشید
  • ریواس و کره آجیل بر پایه غلات کامل یا آجیل
  • گرانولای کم قند ، پروتئین یا نوار انرژی (ساخته شده از مواد سالم مانند آجیل ، دانه ها و میوه ها)
  • تخم مرغ آب پز سخت
  • با چوب سبزیجات در هوموس یا گوآکامول خیس کنید
  • آجیل بدون نمک و میوه های خشک نشده

با کمی تلاش از آنچه می توانید با هم شلاق کنید شگفت زده خواهید شد! بنابراین ، وقتی بیرون می روید ، دیوانه شده و آماده برخورد با نزدیکترین گذرگاه شوید ، استراحت کنید و نفس بکشید! قبل از تصمیم گیری در مورد فست فود ، ما دوست داریم شرط ببندیم که در نزدیکی Starbucks با گزینه های سالم زیادی مخفی شده اید.

به یاد داشته باشید: همیشه برچسب تغذیه را بررسی کنید! تا جایی که می توانید از غذاهای فرآوری شده و مصنوعی و غذاهای حاوی سدیم و قند پرهیز کنید. در عوض ، گزینه های تهیه شده از غذاهای کامل و حداقل مواد تشکیل دهنده را انتخاب کنید!

مطالب مرتبط: سالم ترین چیزی که می توانید در استارباکس سفارش دهید

بیرون رفتن می تواند بخشی از یک شیوه زندگی سالم باشد

اگر سعی می کنید یک سبک زندگی سالم داشته باشید ، بدانید که نیازی به برنامه ریزی آشپزی از ابتدا ندارید. تا زمانی که گزینه های دفع سالم بدون چربی اشباع ، شکر و مواد ناسالم را انتخاب کرده اید ، می توانید چند روز در هفته از آشپزخانه صرف نظر کرده و از یک وعده غذایی خوب و رضایت بخش لذت ببرید. خوش اشتها!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *