روش های برتر بریتانیایی ها برای بهبود خلق و خوی خود – باب خبر


خواندن یک کتاب خوب (۳۶ درصد)، گذراندن وقت با دوستان (۲۹ درصد)، و پخش آهنگی که خاطرات خوشی را برای شما به ارمغان می آورد (۲۸ درصد) همگی در ۲۰ کتاب برتر قرار دارند، مانند تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه آنها (۴۳ درصد).

این تحقیق که توسط M&S Club Rewards انجام شد، نشان داد که تقریباً دو سوم (۶۴ درصد) به طور منظم زمانی را برای لذت بردن از انتخاب من اختصاص می دهند.

بیش از سه چهارم (۷۷ درصد) این «آیین‌های پاداش‌دهنده» را بخش مهمی از حفظ یا بهبود رفاه می‌دانند – به طوری که ۸۳ درصد آنها رفتار منظم خود را به عادتی تبدیل کرده‌اند که انجام می‌دهند.

علاوه بر این، ۴۶ درصد ارزش داشتن چیزی را دارند که منتظر آن باشیم – مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک.

این تحقیق همچنین نشان داد که افرادی که «آیین‌های پاداش‌دهنده» دارند به‌طور متوسط ​​پنج بار در هفته با خود رفتار می‌کنند – که تقریباً از هر ده یک نفر در روز یک بار از خانه لذت می‌برند – ۵۸ درصد احساس شادی و ۴۸ درصد آرامش بیشتری دارند.

نیک موران، به نمایندگی از M&S Club Rewards، گفت: «تحقیق ما به ما نشان می‌دهد که چقدر مراسم پاداش‌دهنده در زندگی روزمره ما اهمیت دارد و به رفاه و شادی کلی ما کمک می‌کند.

“اغلب چیزهای کوچک هستند که می توانند بیشترین لذت را در هر روز به ارمغان بیاورند، بنابراین دیدن افراد زیادی که از روز خود برای لذت بردن از چیزهای کوچک وقت می گذارند بسیار عالی است.”

یک چهارم افرادی که خود را درمان می کنند، امسال بیشتر از سال های گذشته این کار را انجام می دهند.

این به این دلیل است که آنها احساس می کنند اکنون درک بهتری از اهمیت زمان «من» دارند (۳۶ درصد)، می خواهند احساس خاص بودن (۲۲ درصد)، یا دوست دارند خودجوش باشند (۱۸ درصد).

با این حال، این تحقیق همچنین نشان داد که برنامه ریزی این نوع پاداش ها مهم است.

بیش از چهار نفر از هر ده (۴۲ درصد) اذعان کردند که باید زمانی برای درمان خود بیابند، در غیر این صورت به هیچ وجه به آن دست نخواهند یافت.

و بیش از یک سوم (۳۷ درصد) گفتند که بیشتر از خودشان با دیگران رفتار می کنند و نیمی از آنها اذعان داشتند که پاداش دادن به دیگران باعث بهبود احساس آنها می شود.

نیک موران افزود: «اگرچه ما می دانیم تأثیر مثبت صرف زمان کمی برای درمان خود و در واقع دیگران دارد، اما گاهی اوقات سخت است که آن را در اولویت قرار دهیم، به ویژه در شرایط جوی کنونی.

کسب و استفاده از امتیازات وفاداری و کوپن‌های جوایزی که در طول سال به دست می‌آورید، روشی عالی برای سهولت لذت بردن از آن جوایز معمولی کوچک است، که می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد – چه برای خودتان باشد چه برای عزیزانتان.

۲۰ مراسم برتر با پاداش:

  1. تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود
  2. یک نوشیدنی گرم مانند یک فنجان چای یا قهوه که در یک کافه میل می شود
  3. لذت بردن از یک تکه / تخته شکلات
  4. پیاده روی در حومه شهر
  5. خواندن یک کتاب خوب
  6. لذت بردن از یک تکه کیک
  7. گذراندن وقت با دوستان
  8. گرفتن غذای آماده
  9. ملاقات با یک دوست برای چیزی برای خوردن / نوشیدن
  10. پخش آهنگی که خاطرات خوشی را زنده می کند
  11. خریدن یک چیز کوچک برای خودم، مثلاً یک لباس جدید
  12. تماس با یک عزیز / خویشاوند
  13. لذت بردن از یک لیوان شراب در یک شب جمعه
  14. یک حمام حباب آب گرم در پایان یک روز پر استرس
  15. کوتاه کردن مو / آرایش مو
  16. تکمیل یک تمرین
  17. خرید گل تازه
  18. خرید یک چیز کوچک برای خانه من به عنوان مثال یک شمع جدید
  19. داشتن یک “شب قرار ملاقات” با شریک / همسرتان
  20. نگاهی به عکس های قدیمی

لینک منبع