سال نو برای سلامتی

سال نو برای سلامتی


سال نو همیشه یک سری پیشنهادات جدید و آرزوی بهتر شدن ما را به ارمغان می آورد. می خواستم به شما بگویم که ما به شما برکت می دهیم ، حتی اگر لرزش های خود را دارید و کمی مردد هستید. رفتن به یک عادت یا رژیم جدید همیشه آسان نیست ، اما شما آن را دریافت کرده اید. برای شروع بهتر شدن ، کمی تمرین لازم است ، و امسال شما قبلاً این قدم را برداشته اید. با نزدیک شدن به اولین ماه سال 2021 ، به ما می گویند بروید! شما در آستانه شروع سال جدید هستید.

برچسب گلوتن! بیایید در مورد گندم صحبت کنیم.

روز ملی گلوتن 15 ژانویه بودث در سالهای اخیر ، گلوتن همیشه آنقدر رایج بوده است که حتی فرهنگ غذایی و پاپ ما نیز آن را به دست آورده است. در حال حاضر شناخته شده است که بر افراد ، به ویژه افرادی که آلرژی دارند ، تأثیر می گذارد. برای اینکه به شما کمک کنیم بفهمید این چیست و چگونه با آن کنار بیایید ، ما قصد داریم در این ماه یک شیرجه عمیق در مورد گلوتن انجام دهیم.

گلوتن چیست؟

نام رایج پروتئین های موجود در گندم گلوتن است (تلاقی بین گندم و چاودار – نام متداول پروتئین های موجود در گندم (گندم ، دوروم ، زمرد ، بلغور ، املا ، فارینا ، فرعون ، گراهام ، کاموتی). “* گلوتن اساساً به حفظ شکل غذاها کمک می کند و به عنوان یک چسب عمل می کند (دریافت کنید؟ گلوتن / گلوتن؟) برای نگه داشتن همه چیز در کنار هم. این خبر خوبی برای نان است ، اما همیشه برای بدن شما مفید نیست.

* https: //celiac.org/gluten-free-living/what-is-gluten/

گلوتن را از کجا پیدا کنیم؟

این قسمت جالبشه. اگرچه گلوتن در درجه اول در گندم و سایر مواردی که در بالا ذکر شد یافت می شود ، اما می توان از آن برای نگه داشتن غذاهای دیگر در کنار هم استفاده کرد:

  • سوپ
  • ماکارونی
  • غلات
  • سس
  • آبجو
  • حتی سس سالاد!

گاهی اوقات حتی جو دوسر ، یک جایگزین سالم ، می تواند با گلوتن گرده افشانی شود ، که می تواند برای افراد مبتلا به آلرژی مزیت باشد.

چه کسانی به گلوتن حساسیت دارند؟

افراد مبتلا به بیماری سلیاک واکنش شدید به گلوتن دارند. بیماری سلیاک یک واکنش ایمنی ژنتیکی است که می تواند به روده کوچک آسیب برساند. مانند بسیاری از بیماری های سلیاک ، واکنش متفاوتی به گلوتن نشان می دهد. با این حال ، بسیاری از علائم رایج عبارتند از:

  • مدیریت اسهال
  • خستگی.
  • تورم و گاز.
  • دل درد.
  • تهوع و استفراغ.
  • مدیریت یبوست.

افرادی هستند که ممکن است برخی از علائم فوق را تجربه کنند اما به بیماری سلیاک مبتلا نیستند. ممکن است به جای گلوتن به گندم ، جو و … حساسیت ایجاد کند. اگر مشکوک به حساسیت هستید ، به پزشک خود اطلاع دهید و شما می توانید با اطمینان از آن مطلع شوید.

https://medlineplus.gov/celiacdisease.html#:~:text= سلیاک٪ 20 بیماری٪ 20is٪20an٪20 ایمنی ، گندم٪ 2C٪ 20٪٪ 2C٪ 20and٪ 20 جو.

آیا باید از گلوتن به طور کامل اجتناب کنم؟

بر اساس گزارش مجله بهداشتی هاروارد ، شواهد کافی وجود ندارد که نشان دهد پیشگیری از گلوتن ممکن است بر سلامتی شما تأثیر منفی بگذارد مگر اینکه به بیماری سلیاک یا حساسیت به گندم مبتلا باشید.

اما ، شما هاروارد نیستید. همه افراد متفاوت هستند ، و در حالی که ما به شما نمی گوییم چگونه غذا بخورید ، خوب است خودتان تشخیص دهید که چه اتفاقی برای شما و بدن شما می افتد. اگر متوجه شدید که رژیم بدون گلوتن اما بدون گلوتن به شما احساس خوبی می دهد ، به دنبال آن باشید!

https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/ditch-the-gluten-improve-your-health

مدار ماه

از آنجا که سال نو بود ، ما می خواستیم با پیشنهاد بیش از یک سبک تمرین متفاوت به همه چیز بپردازیم. در این ماه ما بر روی چند عادت سالم تمرکز می کنیم که می توانید از آنها پیروی کنید تا بتوانید شروع خوبی داشته باشید و در طول سال خوب باشید.

عادت سالم 1: بیماری قلبی

آیا تا به حال سعی کرده اید بعد از بالا رفتن از پله ها یا بعد از پیاده روی سریع به صندوق پستی و برگشت ، راسو را مخفی کنید؟ این می تواند به دلیل کاهش ظرفیت هوا در بدن شما رخ دهد. نشان داده شده است که فعالیت قلبی عروقی (قلبی عروقی) به افزایش انرژی کمک می کند زیرا اکسیژن بیشتری را در سراسر بدن شما فراهم می کند. این به شما کمک می کند تا از پله ها ، کوه ها و سایر اهداف تناسب اندام دست یابید.

همچنین برای پیاده روی 30 دقیقه ای ، شنا ، دوچرخه سواری یا هر کاردیوی دیگر مفید است:

  • قلب و ماهیچه های خود را تقویت کنید
  • روحیه خود را بالا ببرید (آیا در مورد قد دونده شنیده اید؟)
  • به خواب شما کمک کند
  • و قدری!

عادات سالم 2: تمرین با وزنه

شما نیازی به آموزش برای هیچ Strongman ندارید تا از مزایای شگفت انگیز پرتوهای بدون وزن استفاده کنید. در واقع ، هنگامی که جرم نازک تری از ضربان قلب دارید (عضله را ببینید) کالری بیشتری می سوزانید. اگر می خواهید این پوندهای مزاحم را از دست بدهید یا افزایش دهید ، تمرین با وزنه یک برنامه عالی برای تناسب اندام شما است. با تیم اختصاصی ما برای کاهش وزن خود پاک کننده، می توانید تمرکز بیشتری بر تمرین خود داشته باشید.

می توانید کار کوچکی را شروع کرده و کار خود را ادامه دهید ، اما تمرین با وزنه به شما کمک می کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • خیلی بیشتر!

عادات سالم 3: کلاس ها

کلاسهای تناسب اندام آنقدر بالاست که برای هر فردی جذاب است. مهم نیست که در باشگاه چه اتفاقی می افتد ، شما هنوز هم می توانید یک کلاس گروهی پیدا کنید که بتوانید از آن لذت ببرید. اگر کارهایی را که در محل کار انجام می دهید دوست دارید ، به احتمال زیاد به انجام آن ادامه می دهید! و چون ما از قوانین سختگیرانه ای برای حفظ شما پیروی می کنیم بی خطر، می توانید با آرامش خاطر در کلاس ها شرکت کنید.

کلاسهای گروهی نه تنها می تواند سلامت شما را بهبود بخشد ، بلکه به شما کمک می کند:

  • کاهش وزن
  • عهده دار شدن
  • دوست شدن
  • فراتر بروید – یا نماینده

از برنامه FC استفاده کنید تا بدانید چه کلاس هایی را می توانید در باشگاه بدنسازی یا در خانه بگذرانید ، یا از ما به صورت آنلاین در fitnessconnection.com/classes/ دیدن کنید.

عادات سالم 4: ماشین های ورزشی

ما می دانیم که دستگاه های بدنسازی چقدر می تواند باعث رعب و وحشت شود. اگر نمی توانید زمین مناسب را بدست آورید ، نمی خواهید ناامید شوید ، بنابراین روی یک فرد خوب سرمایه گذاری کنید. همه ما از جایی که شما بودید شروع کردیم ، بنابراین از درخواست از یکی از اعضای تیم تناسب اندام برای کمک به شما خجالت نکشید. به هر حال ماشین ها دوستان شما هستند. چون یکی داریم بزرگ منطقه ای که فاصله اجتماعی بین ماشین ها باید افزایش یابد تا بتوانید سالم بمانید و سالم بمانید.

علاوه بر تن عضلانی خاص ، دستگاههای بدنسازی ما نیز می توانند به موارد زیر کمک کنند:

  • زمان ورزش خود را محدود کنید
  • خود را ایمن نگه دارید
  • تنش مفاصل را کاهش دهید
  • از وزن بیشتر بدون آسیب استفاده کنید

اعضای برجسته

ما هر ماه دوست داریم برای یک عضو خاص که شیوه زندگی تناسب اندام را متجلی می کند و ما را به قوی نگه داشتن هدایت می کند فریاد بزنیم. اگر برای اولین بار است که از سالن بدنسازی دیدن می کنید ، برای اطلاع از نمونه های دینامیت مورد نیاز برای ساختن ماهیچه و استفاده از ماشین های ما ، بهredcon_bryceb در بریس بروید.

رونوشت FC JAN Redcon Bryceb

دوستی که در این ورزشگاه فعال تمرین می کند ، همیشه جنبه روشن را دارد و از علاقه مندان مشتاق است که به روز پا اهمیت نمی دهد. او دوست دارد توصیه های تجاری و لبخندها را با حس مد ورزشگاه به اشتراک بگذارد.

برایس را در اینستاگرام (redcon_bryceb) دنبال کنید تا نکات ماشین و الهامات خود را به اشتراک بگذارید.

ما یک برنامه برای آن داریم!

برنامه Fitness Connect یک راه عالی برای نزدیکتر شدن به سفر تناسب اندام است.

با آوردن یک دوست به ورزشگاه با شما ، برنامه ما همچنین دارای ویژگی های مهمی عالی است:

  • بلیط 5 روزه رایگان بگیرید
  • برنامه کلاسها را مشاهده کنید
  • از FC @ Home دیدن کنید
  • همین حالا عضو شوید

برنامه را امروز بارگیری کنید!

شما شگفت انگیز هستید.

2021 اینجاست! ما برای سال جدید در نوسان کامل هستیم و امیدواریم که شما این پیشنهادات را رد کنید. فراموش نکنید که کمی برای خود وقت بگذارید و روی چیزهایی که واقعاً شما را خوشحال می کند تمرکز کنید. به یاد داشته باشید ، هر چه قدم های کوچکتر بهتر بردارید ، ما بیشتر از سفر شما حمایت خواهیم کرد. امکانات ما تمیز ، ایمن ، بزرگ و آماده برای اقامت و ورزش است. بی صبرانه منتظر دیدار شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *