سلامتی در محل کار – ۸ استراتژی تغذیه سالم برای مهمانی اداری بعدی شما

اغلب از من می پرسند که چگونه در مهمانی های اداری انتخاب های غذایی سالم داشته باشم – به خصوص وقتی می دانید که در طول فصل تعطیلات با تنوع بی پایانی از قند، چربی و کربوهیدرات مواجه خواهید شد. هوم چه زمانی مهمانی فصلی وجود ندارد؟ در مورد آن خوراکی های شیرین و تنقلات خوشمزه که در هر جشن تولد، سالگرد و جشن فارغ التحصیلی به دفتر می ریزند چطور؟ یا غذای باقی مانده از خانه که هیچ کس نمی خواهد زیرا برای خانواده چاق کننده است اما برای دوستان شما در اداره نه؟

استراتژی کلید است. همانطور که برای دستیابی به اهداف تجاری خود به یک استراتژی خوب نیاز دارید. برای رسیدن به اهداف تغذیه ای خود به یک استراتژی خوب نیاز دارید. اولین قدم این است که یکی را تهیه کنید و به آن پایبند باشید. برنامه ریزی از قبل نه تنها به زنده ماندن شما کمک می کند، بلکه از دانستن اینکه کنترل غذای خود را در دست دارید – به جای اینکه غذا کنترل شما را در دست داشته باشد، احساس رضایت خواهید کرد. اگر برنامه غذایی خود را کاملاً بهم ریخته اید، به یاد داشته باشید که از مهمانی لذت ببرید، برنامه غذایی بعدی شما این است که یک سالاد بزرگ پر از میوه ها، سبزیجات و آجیل تازه بخورید تا شما را در مسیر درست حرکت دهد.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند وزن خود را حفظ کنید – در حالی که هنوز جشن های اداری را به طور کامل جشن می گیرید.

۱. یک خط مشی تعیین کنید

در بسیاری از شرکت ها، کارمندان دور هم جمع می شوند و تنها یک منطقه “غذای سالم” را اجرا می کنند. درست مانند بسیاری از مدارس، شیرینی با صدای بلند وجود ندارد. به جای اینکه تولد همه را جداگانه با کیک و بستنی جشن بگیرید، یک بار در ماه یک جشن بزرگ بگیرید. به جای کیک و بستنی، همه یک میان وعده سالم می آورند تا به اشتراک بگذارند. هنوز غذا و دوستان را جشن می گیرد. چه چیزی می تواند بهتر باشد؟

۲. برنامه ریزی برای آینده

گرسنه به مهمانی نروید. یک میان وعده به محل کار بیاورید و حدود ۳۰ دقیقه قبل از شروع مهمانی آن را درست کنید. به دنبال ایده هستید؟ یک سیب یا یک مشت گردو و کرفس با کره بادام چطور؟ میان وعده خود را با یک لیوان بزرگ آب با لیموی تازه میل کنید. برای هضم غذا مفید است و شما را سیر می کند.

۳. ظروف را بیاورید – کوچک فکر کنید

آیا همه با توجه به مشارکت شرکت می کنند؟ مهمانی هایی به سبک پاتلاک؟ سپس کسی باشید که ظرف ها را بیاورید و کوچک فکر کنید! نه تنها کمتر می خورید، بلکه می توانید سفرهای بیشتری داشته باشید که به شما احساس می کند بیشتر از آنچه که هستید می خورید. پس از بشقاب های کوچک به اندازه یک دسر استفاده کنید. به خودتان وعده های کوچک بدهید و لقمه های کوچک بخورید. بیشتر بجوید برخی از متخصصان سلامت می‌دانند که دهان شما مانند یک ساکولنت کوچک است. غذای خود را ۱۰۰ بار بجوید تا به مایع تبدیل شود. جویدن با دقت غذا باعث سهولت هضم غذا می‌شود و باعث می‌شود غذای شما در بشقاب شما ماندگاری بیشتری داشته باشد. مطالعات نشان داده است که افراد صرفاً به این دلیل غذا می خورند که مقدار بیشتری در بشقاب آنها وجود دارد.

۴. غذای خود را بیاورید

لازم نیست نگران غذاهایی باشید که در مهمانی اداری خواهند بود، اگر بشقاب برای تقسیم کردن بیاورید. با آوردن غذای خود، می دانید که حداقل یک غذای سالم برای انتخاب وجود دارد. حمل و نقل میوه ها و سبزیجات آسان است، نیازی به یخچال ندارند و به سرعت فاسد نمی شوند. این باعث می شود که یک بشقاب میوه و سبزیجات تازه به اشتراک بگذارید و یک انتخاب عالی باشد. یا یک سالاد سبز بزرگ مملو از میوه های ارگانیک تازه، سبزیجات و آجیل چطور؟ اگر به دنبال دستور العملی برای سس سالاد سبک و سالم هستید، این دستور را امتحان کنید: ۱ فنجان روغن زیتون فرابکر فشرده سرد، ۱ فنجان سرکه سیب ارگانیک، ۱ فنجان لیموی تازه، ۱ قاشق چایخوری پوست لیمو، نمک و فلفل به مزه سس را درست قبل از سرو روی سالاد بریزید. پرتاب کردن.

۵. از غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید

عنصر مورد علاقه شما در مهمانی چیست؟ تمام آن. اگر او را دوست ندارید، او را رها کنید. به خصوص زمانی که غذای مورد علاقه شما یک بشقاب پر از کربوهیدرات است، کمتر بخورید. کنترل بخش هایی از این غذاها استراتژی اینجاست. تا حد امکان گزینه های سالم را اضافه کنید. همیشه مهم است که در هنگام خوردن یک چیز خوب، چیزی سالم بخورید، نه سالم. همه چیز در مورد تعادل است.

۶. سابقه خود را حفظ کنید

پیگیری غذاهایی که می خورید به شما کمک می کند در مسیر سلامتی بهتر بمانید. نوشتن آنچه می خورید توجه شما را به آنچه می خورید جلب می کند. بسیاری از ما ناخودآگاه غذا می خوریم. به این معنی که ما واقعاً نمی دانیم در هر روز چه زمانی، چه یا چه مقدار می خوریم. باور نمی کنی؟ بعد دیروز ناهار چی خوردی؟ هر راه آسانی برای پیگیری این است که فهرستی از غذاهایی که می‌خواهم بخورم تهیه کنم و سپس در حین خوردن آنها، غذاهای خوب را بررسی کنم. به عنوان مثال، لیست ممکن است شامل ۳ میوه، ۴ سبزی، ۲ اونس آجیل، ۳۶ گرم فیبر و غیره باشد. این روش حس موفقیت را تقویت می کند و به شما امکان می دهد بدانید برای رسیدن به اهداف خود چه چیز دیگری باید بخورید.

یادداشت روزانه راه دیگری برای پیگیری است. وقتی از یک دفتر خاطرات استفاده می کنید تا نه تنها غذاهایی را که می خورید، بلکه از احساسی که هنگام خوردن آنها دارید نیز یادداشت کنید. نگه داشتن یک دفتر خاطرات به شما کمک می کند تا نسبت به غذا خوردن ناخودآگاه که استراتژی غذایی شما را خراب می کند، مسئول و آگاه تر باشید.

تلاش برای کاهش وزن؟ مطالعات زیادی در مورد فواید کاهش وزن نوشتن آنچه می خورید انجام شده است. برخی می گویند نوشتن آنچه می خورید می تواند کاهش وزن شما را دو برابر کند. Weight Watchers یک برنامه کاهش وزن ایجاد کرده است که حول نوشتن آنچه می خورید، لیستی از غذاهای هدف و وزن هفتگی شما می چرخد. به گفته Weight Watchers، کسانی که هر روز غذاها، نوشیدنی‌ها و ورزش را ثبت می‌کنند، در شش ماه دو برابر بیشتر از افرادی که گهگاه این کار را انجام می‌دهند یا اصلاً این کار را انجام نداده‌اند، از دست داده‌اند.

۷- میوه و سبزیجات بیشتری بخورید

میوه ها و سبزیجات کم کالری هستند، چربی ها را تجزیه می کنند، با پیری مبارزه می کنند و شما را سالم نگه می دارند. وقتی رژیم غذایی شما پر از میوه ها و سبزیجات باشد، بهتر از خواب بیدار می شوید، بهتر می خوابید، پرانرژی تر هستید و کمتر بیمار می شوید. اگر در مورد دستورالعمل‌های تغذیه‌ای جدید برای مصرف میوه و سبزیجات تعجب می‌کنید، وب‌سایت شما اینجاست www.fruitsandveggiesmorematters.org هنگامی که در مطب یا جاهای دیگر زیاد غذا می‌خورید، مطمئن شوید که سیستم گوارش خود را «تعادل» کرده و غذا را «متحرک» نگه دارید. از طریق اضافه کردن انواع میوه ها و سبزیجات تازه، خام و ارگانیک.

همراه با آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی و ویتامین های موجود در فیبر گیاهی برای عملکرد روان سیستم گوارشی حیاتی است. وقتی فیبر بیشتری می خورید، از مشکلات یبوست جلوگیری می کنید. سبزیجات می توانند به کاهش وزن، مبارزه با بیماری ها و سالم تر شدن کمک کنند. سبزیجات با بالاترین سطح آنتی اکسیدان و فیبر عبارتند از: کلم پیچ، اسفناج، گوجه فرنگی، هویج، کلم بروکلی و گل کلم.

میوه ها به سم زدایی رژیم غذایی حاوی غذاهای بیش از حد فرآوری شده، مواد مصنوعی، الکل، فست فود و غیره کمک می کنند. میوه هایی که سیستم را “تمیز و تنظیم” می کنند سیب، هلو، آناناس، پاپایا و پرتقال هستند.

غلیظ کردن آن با مصرف میوه های غنی از آنتی اکسیدان – از جمله زغال اخته، تمشک، انگور و گیلاس – به کاهش آسیب های مضر رادیکال های آزاد که بعد از غذا روی می دهد کمک می کند. خوردن وعده های غذایی حاوی کالری بدون مواد غذایی غنی از آنتی اکسیدان ها مانند میوه ها و سبزیجات می تواند در طول زمان اثرات نامطلوبی داشته باشد. یک مکمل غذایی کامل مصرف کنید

۸. یک مکمل غذایی کامل مصرف کنید

غذاهایی که می خوریم عموماً کیفیت پایینی دارند و مواد مغذی مهمی ندارند. بسیاری از ما به اندازه کافی میوه و سبزیجات تازه مصرف نمی کنیم تا بدن خود را سالم نگه داریم. بسیاری از ما غلات کامل را از برنج، نان گندم تصفیه شده، پاستا و غلات دریافت می کنیم. ما حجم زیادی از غذاهای آماده را می خوریم. انجمن رستوران ها گزارش می دهد که یک چهارم آمریکایی ها هر روز در رستوران های فست فود غذا می خورند. آمریکایی ها از تغذیه بیش از حد و سوء تغذیه رنج می برند.

غذاهایی که می خوریم، مواد مغذی مورد نیاز بدنمان را برای زنده ماندن و سالم بودن فراهم نمی کنند. ما بدنمان را گرسنگی می کشیم و بیمار هستیم. ما از دیابت، حملات قلبی، چاقی رنج می بریم و این لیست ادامه دارد. همه مکمل ها یکسان ایجاد نمی شوند – فقط مکمل های غذایی کامل شکاف تغذیه ای را تکمیل می کنند. مکمل های غذایی کامل از غلیظ کردن غذاها برای استفاده در مکمل های غذایی ساخته می شوند. مکمل غذایی کاملی که ما توصیه می کنیم Juice Plus + است.

خب! حالا شما مالک آن هستید. هشت استراتژی سریع که می توانید از مهمانی اداری بعدی خود شروع کنید.

هوم خیلی زیاده؟ فقط با یکی شروع کنید و به سمت بالا بروید. وقتی فقط یک کار را انجام می دهید، ۱/۸ از راهتان فاصله دارید! اگر فقط یک استراتژی انجام دهید، یک هشتم بهتر از زمانی هستید که هیچ کاری انجام ندهید! تغییرات کوچک در مورد سلامتی و تندرستی شما تفاوت بزرگی ایجاد می کند. به کمک نیاز دارید؟ از یک متخصص تغذیه، متخصص پزشکی یا مربی بهداشت کمک بگیرید تا در مسیرتان به شما کمک کند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر