سلامتی یک مهمانی است و شما دعوت هستید!

سلامتی یک مهمانی است و شما دعوت هستید!


تمرکز بهاری

زمان تجدید است و ما نمی توانیم راهی بهتر از یک برنامه ورزشی سالم برای وارد کردن انرژی تازه به زندگی شما بیابیم. به همین دلیل است که هر عضویت شامل تمرینات درخواستی و همچنین کلاسهای FC @ Home می شود که به شما در سالم ماندن کمک می کند. حتی اگر با کلاس رقص مورد علاقه خود عرق کنید و با یکی از مربیان مجرب ما مشارکت داشته باشید ، همیشه می توانید یک جشن تناسب اندام با یک چشمه کوچک روی پای خود برگزار کنید.

آیا کسی به بادام زمینی نیاز دارد؟

1 مارسخیابان روز ملی ولنتاین کره بادام زمینی و حتی اگر به نیاز کودکان (PB & J ، هر کسی؟) کره بادام زمینی می تواند برای سلامت بزرگسالان شما مفید باشد.

تجزیه تغذیه ای برای 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی خامه ای:

  • کالری: 190
  • چاق: 16 گرم
  • سدیم: 140 میلی گرم
  • شیمی کربوهیدرات: 8 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • قند: 3 گرم
  • سفال و پروتئین سرامیک: 7 گرم

این بدان معنا نیست که کره بادام زمینی دارای منبع قابل توجهی از ویتامین های B کمپلکس و آنتی اکسیدان ها است.

حقیقت خنده دار: ویتامین B کمپلکس از 8 ویتامین B ضروری تشکیل شده است که نقش مهمی در حفظ سلامتی شما ایفا می کنند. این شامل پشتیبانی است:

  • هضم شیمی
  • بینایی
  • اشتها، میل
  • فعال شدن مغز و اعصاب
  • و قدری!

کره بادام زمینی چندین فایده برای سلامتی دارد ، اما باید آن را در حد اعتدال مصرف کرد زیرا کالری و چربی بالایی دارد.

دسر کره بادام زمینی:

  • سیب با کره بادام زمینی
  • مورچه های روی چوب (کره بادام زمینی ، کرفس و کشمش)
  • چوب هویج با کره بادام زمینی
  • سیب زمینی شیرین پر شده با کره بادام زمینی و ماست
  • نان تست / شیرینی بادام زمینی با میوه

ما در شبکه های اجتماعی پرسیدیم بهترین کره بادام زمینی با بافت ترد یا خامه ای چیست؟ پس از بحث های فراوان ، ما پاسخی داریم:

H2-OH- بله

ما روز جهانی آب را در 22 مارس جشن گرفتیمnd این روزی است که به ما کمک می کند تا بر اهمیت آب شیرین تمرکز کنیم. این نه تنها یک پر کننده نیرومند در محل کار بلکه یک عنصر حفظ کننده زندگی نیز محسوب می شود.

مهم است که هیدراته نشویم زیرا بدن ما از 60-70 water آب تشکیل شده است. در طول روز ، بدن شما به طور طبیعی آب را از طریق تعریق ، ادرار و تنفس از دست می دهد! اگر آب از دست رفته خود را جایگزین نکنید ، ممکن است علائم کم آبی ظاهر شود و شامل موارد زیر باشد:

  • عطش مدیریتی
  • سردرد مدیریتی
  • دردهای عضلانی
  • مدیریت خشکی دهان

صرف نظر از مزایای نوشیدن آب (زنده بودن) ، هیدراته نگه داشتن خود نیز به حذف باکتری ها از سیستم شما کمک می کند. همچنین می تواند کمک کند:

  • مفاصل را چرب کنید
  • بهبود سلامت پوست
  • مغز و نخاع را تحریک کنید
  • افزایش عملکرد ورزش

حقیقت خنده دار: مردم می توانند حدود یک ماه را بدون غذا و فقط یک هفته را بدون آب بگذرانند!

ایده خوبی است که هنگام غذا خوردن و همچنین هنگام نوشیدن آب ، قسمت ها را کنترل کنید. آکادمی ملی علوم ، مهندسی و پزشکی در ایالات متحده می گوید برای حفظ هیدراتاسیون مناسب ، باید 11 فنجان تا 11 فنجان آب در روز برای مردان بنوشید (15). همه افراد متفاوت هستند ، بنابراین به بدن خود گوش دهید (یا از پزشک خود بخواهید) تا دریابد که برای بالا نگه داشتن سطح آب خود باید چه کار کنید. به هر حال H تازه کننده ، همیشه به یاد داشته باشید که یک لیوان سرد را بلند کنید2بعد از یک جلسه تمرین موثر. تبریک می گویم!

ویژگی عضویت

عضو رابط تناسب اندام @ haroldkelley071 ، که نه تنها یک ورزشکار باور نکردنی بلکه یک فرد شگفت انگیز است ، عضو برجسته ما در این ماه است. علیرغم داشتن چندین مسابقات بدنسازی تحت کنترل خود ، او همیشه همه چیز را در حد خود پیش می برد. “اگر اراده باشد ، سیستم است” یکی از شعارهایی است که او برای رسیدن به اهداف خود به کار می برد. نگرش مثبت و لبخند مسری او همه جا را خوب می کند. ما می خواهیم از هارولد تشکر کنیم که به ما گفت ترس درست است ، اما برای یافتن راهی برای “کارکردن آن” ادامه داد.

هارولد پس از فلج کردن او در یک تصادف رانندگی ناتوان کننده ، تمام قدرت خود را به جیم تبدیل کرد. به جای پرش به گودال یأس و ناامیدی ، او شروع به تمرکز بر کارهایی کرد که باید انجام دهد. وقتی کودک بود ، پدرش این شعار را به او داد: “نگران کاری که نمی توانی بکنی”. در حالی که این درس زندگی همیشه پیش از ذهن او است ، هارولد دست از هیچ کاری برای رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین کرده است بر نمی دارد.

اگرچه هارولد در زندگی خود به طور منظم در باشگاه ورزش می کرد ، اما می دانست که باید شیوه کار خود را بدون استفاده از پاهایش تغییر دهد. این اقتباس مانع از تمرین یا جایزه اش نشد: مسابقات بدنسازی.

از سال 2015 ، هارولد “کینگ کنگ” کلی برنده 15 مسابقه مختلف بدنسازی بوده و با نگرشی عالی و لبخند به پیش می رود.

بهharoldkelley در اینستاگرام بروید و با سفر انگیزشی و انگیزشی او بیشتر آشنا شوید.

چه کسی بر جهان حکومت می کند؟

ماه مارس یک ماه در تاریخ زنان است و نه تنها زمان مناسبی برای تجلیل از برخی از زنان در زندگی ما که در دنیای تناسب اندام تأثیر گذاشته اند.

کاترین سویتزر

بعد از اینکه بارها گفت که ماراتن برای “زن شکننده” بسیار زیاد است ، کاترین بیرون رفت و ثابت کرد که جهان اشتباه می کند. در سال 1967 ، او با وجود تمسخر مربیان و تجاوزهای متعدد ، اولین زن ثبت نام شده در مسابقات ماراتن بوستون شد. او مسابقات را به پایان رساند و از حقوق زنان در ورزش در سراسر جهان دفاع کرد.

Fitco 3 8 Woman1

جین فوندا

قبل از فیلم های تمرین خانگی جین فوندا ، اگر آنها می خواستند از خانه ورزش کنند ، کشور هیچ راهی نداشت. چه زمانی تمرین با بازی جین فوندا یک پدیده فرهنگی که در سال 1982 منتشر شد منفجر شد. در نهایت ، زنان می توانند در آرامش و آسایش در خانه ورزش کنند. نوار اصلی VHS پرفروش ترین ویدئو در شش سال گذشته بود و پیگیری او منجر به تقلید (اما هرگز تکراری) از تکالیف خانه نشد.

Fitco 3 8 Woman2

ناهید ویلیامز

با پیشرفت مسابقات آزاد 2005 فرانسه ، با وجود ورزش و دور رفت ، زنان همچنان جایزه کمتری نسبت به مردان دریافت می کردند. ونوس ویلیامز استدلال کرد که یک بازیکن تنیس در واقع باید دستمزد یک بازیکن مرد را دریافت کند. او از مسئولان مسابقات درخواست کرد ، اما او نپذیرفت. این مانعی برای فعالیت او نیست زیرا او از طریق مقاله های مکتوب و رهبری کمپین به مبارزه برای برابری زنان ادامه می دهد. در سال 2007 ، او برنده مسابقات ویمبلدون – و جایزه به عنوان همتای مرد خود شد.

Fitco 3 8 Woman3

برپایی!

استفاده از فرم مناسب هنگام ورزش نه تنها می تواند از هدر رفتن حرکات و انرژی که در واقع می تواند برای تناسب اندام استفاده شود جلوگیری کند ، بلکه از آسیب ها نیز جلوگیری می کند. اگر به خوبی پوشانده شود ، بسیاری از شرایط نامطلوب را تحمل می کند. آیا مزایای دیگری به روش صحیح وجود دارد؟ کار واقعی ماهیچه ای که شما نیاز دارید.

خطاهای رایج مدل در محل کار عبارتند از:

  • خستگی-نشستن یا بالا رفتن باید از خستگی گردن جلوگیری کند
  • وضعیت آرنج – شما باید آرنج های خود را نزدیک بدن نگه دارید تا پارو بزنید و سنبله های دوسر بازویی ایجاد کنید.
  • موقعیت زانو – اسکات به ویژه باید با انگشتان پا هماهنگ باشد.

اگرچه هر تمرین برای حداکثر کارآیی به فرم مناسب نیاز دارد ، اما در این ماه بر اسکادران کتل بل متمرکز شدیم زیرا به احتمال زیاد فرم نامناسب دارد.

ویدئوی زیر فرمت مناسب را نشان می دهد اما با خیال راحت این لیست را چاپ کنید و هنگام رفتن به باشگاه بدنسازی آن را با خود نگه دارید.

نکته: کتل بل نداره؟ مشکلی نیست! می توانید به جای آن از حلزون استفاده کنید. قسمت بالای وزنه را در دست بگیرید و به صورت عمودی نگه دارید.

دامبلدور

بازگشت به 10 (یا 20)

ما می خواستیم در مورد اهمیت استراحت صحبت کنیم ، زیرا سلامت جسمی و روانی دست به دست هم داده است. ترکیب برنامه معمول شما با یک استراحت کوتاه نه تنها ایده خوبی است ، بلکه مزایای تناسب اندام را نیز افزایش می دهد. استراحت از تمرینات سنگین خسته کننده نیست! البته این با اجازه دادن به شما به شما کمک می کند:

Fitco 3 19 روز چرت زدن

  • ریکاوری عضلات
  • برای تنظیم مجدد بدن
  • سیستم عصبی برای بازسازی
  • بدن برای جلوگیری از خستگی عضلات

همچنین به شما این امکان را می دهد که اوقات فراغت خود را با تمرکز بیشتر بر سرگرمی ای که دوست دارید یا چیزهای دیگری که دوست دارید صرف کنید. روزهای استراحت نیز برای سلامت روان شما مهم است!

آیا می خواهید بدانید چه چیزی برای سلامت روحی و جسمی شما مفید است؟ چرت زدن! این فقط یک سرگرمی نیست که مدتهاست فقط برای بچه ها و در نهایت شکرگزاری از بین رفته است. خوابیدن می تواند خلق و خوی شما را تا حد زیادی بهبود بخشد و در صورت انجام صحیح انرژی را افزایش دهد.

خواب مناسب نیز می تواند موارد زیر باشد:

  • کاهش خستگی
  • بهبود کارایی
  • فعالیت حافظه را افزایش دهید

هنگام تصمیم گیری برای چرت زدن (به جز همیشه) چند نکته را باید در نظر داشته باشید.

  • یک چرت کوتاه بزنید (بین 10 تا 20 دقیقه). ما در مورد زمان کامل خواب صحبت می کنیم. چند دقیقه ای را که قبل از رفتن کامل شما سپری شده است ، حساب نکنید.
  • آنها را قبل از ساعت 3 بعد از ظهر ببرید. برنامه خواب شبانه شما در هر زمان ممکن است مختل شود و هیچ کس آن را نمی خواهد.
  • در یک منطقه تاریک راحت بدون هیچ گونه وقفه بخوابید.
  • به خودتان زمان دهید تا بعد از خواب بیدار شود.

برای استراحت و استراحت برای سلامت جسم و روان خود ، باید یک روز یا بیشتر وقت بگذارید. فراموش نکنید که برای شارژ و تازه کردن ، گاهی اوقات کمی سرعت خود را کاهش دهید.

قیامت با تو آغاز می شود

بهار اینجاست! گلها شکوفا می شوند ، پرندگان شناور می شوند ، حشرات … در این ماه وقت بگذارید تا هوای تازه تنفس کنید و چشم انداز مثبتی از زندگی داشته باشید. این که آیا شما در حال تجدید عادت قدیمی هستید یا تازه شروع به تناسب اندام کرده اید ، بیایید و ببینید در باشگاه چه خبر است. ما همیشه صدای خود را بلند می کنیم تا مطمئن شویم به اهداف ورزشی خود رسیده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *