شهرهایی با قدرت قلب سالم


EKG در زمینه قلب و نارنجی

ماه فوریه ماه قلب آمریکاست و زمان بهتری برای قدردانی از مزایای تناسب اندام قلبی و قلب قوی تر وجود ندارد! بیماری های قلبی مهمترین علت مرگ و میر در ایالات متحده است که از هر چهار مرگ یک نفر را شامل می شود.1به تناسب اندام قلبی نه تنها نقش مهمی در کاهش بیماری های قلبی دارد ، بلکه در کاهش خطر بیماری عروق کرونر قلب ، فشار خون بالا ، دیابت و سکته مغزی نیز نقش دارد.2به

وقتی به تناسب اندام قلبی فکر می کردم ، شباهت قابل توجهی به تجربه اخیر تکمیل چندین پروژه بهبود خانه پیدا کردم. ظرف چند ماه کوتاه ، خانه من به یک آبگرمکن جدید ، سیستم AC و به روز رسانی قابل توجه عایق نیاز داشت. در حالی که این سیستم ها معمولاً وقتی خوب کار می کنند ، مورد توجه قرار نمی گیرند ، اما برای زندگی روزمره و کیفیت زندگی من مهم هستند. تمرکز من می تواند بر لذت کار و بازی در دیوارهای یک خانه راحت ، سازگار و شلوغ باشد.

تناسب قلب و عروق توانایی قلب و عروق خونی برای رساندن اکسیژن به عضلات فعال در سراسر بدن است. ما نمی توانیم آن را ببینیم ، می توانیم آن را مانند یک آبگرمکن یا سیستم AC دست کم بگیریم ، اما بر نحوه کار و بازی ما تأثیر می گذارد. برای بهبود یا حفظ سیستم قلبی عروقی خود به تلاش زیادی نیاز است اما واقعاً ارزش آن را دارد! اگر قلب ما کارآمد و قوی باشد ، برای سلامتی و کیفیت زندگی ما مفید خواهد بود. در سطح روزانه ، سیستم قلبی عروقی می تواند بهره وری ما را افزایش داده و ما را بر کار متمرکز کند ، انرژی بیشتری به ما بدهد تا با نوه های خود بازی کنیم ، یا ما را راهنمایی کند تا حدود نیم مایل راه برویم تا به برج شهر برسیم.

10 برتر:٪ یا ساکنان مطابق با دستورالعمل های فعالیت هوازی 2020 هستندبهترین راه برای بهبود و حفظ آمادگی قلبی عروقی این است که ضربان قلب خود را حداقل به شدت متوسط ​​افزایش دهید. تنها 50 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده دوز توصیه شده 150 دقیقه در هفته را رعایت می کنند. مدیسون ، شهر پیشرو با 65 درصد از رتبه بندی شاخص آمادگی جسمانی آمریکا در 2020 ، دارای پایین ترین رتبه بندی Lerodo TX است و تنها 34 درصد از مردم سطح فعالیت توصیه شده را گزارش می کنند. از این اطلاعات مفید برای یادگیری نحوه نظارت بر شدت تمرین خود استفاده کنید.

آخرین انتخاب برای فعال ماندن با هر فرد است. با این حال ، منابع و سیاستهای زیست محیطی جامعه به هریک از این سطوح فعالیت بدنی و در نهایت آمادگی قلبی عروقی کمک می کند. دسترسی به امکانات تفریحی و پارک ها را فراهم کنید هر یک به ساکنان فرصتهای بیشتری را برای فعالیت بدنی می دهد. طبق داده های جمع آوری شده 100٪ از شاخص تناسب اندام ، بوستون ، ماساچوست و سان فرانسیسکو ، ساکنان CA حدود 10 دقیقه پیاده روی را به یک پارک اختصاص می دهند. شاخص تناسب اندام شامل زمین های بازی پارک (6.9 در هر 10.000 مدیسون پیشرو) استخرهای شنای عمومی (اداره شده توسط کلیولند ، OH و حداکثر 100.000 نفر در 100.000). مقیاس وسیع سیاست های کامل خیابانی که زیرساخت های ایمن و زیبایی را برای پیاده روی و دوچرخه سواری فعال فراهم می کند ، می تواند راههای مهمی برای افزایش فعالیت هوازی و بهبود تناسب اندام باشد. شهرهای سراسر کشور شروع به اتخاذ و اجرای سیاست های کلی جامع خیابانی مانند نیواورلئان ، LA ، سیاتل ، WA ، سنت لوئیس ، MO & Buffalo ، نیویورک کرده اند.

سرانجام تصمیم گرفتم خانه را ارتقا دهم ، با این حال ، من از منابع دولتی محلی و ایالتی و برنامه های تشویقی برای سهولت تصمیمم حمایت کردم. ارتقاء تناسب اندام قلب و عروق خوب در هر خانه ای باید مانند اولویت خانه های ما به عنوان یک اولویت شخصی و اجتماعی در نظر گرفته شود. با توجه به سطح یک شهر مناسب ، قلب هر ساکنی است که جلال خود را هدایت می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت قلب و فعالیت بدنی ، منابع سلامت قلب را در ACSM کاوش کنید.

نویسنده: آمدا بلوچ ، دکتری ، دانشگاه آمهرست ماساچوست

گزیده ای

  1. Virani SS ، Alonso A ، Benjamin EJ ، Bitcoin MS ، Caleway CW ، Carson AP و دیگران. آمار بیماری های قلبی و سکته مغزی – به روز رسانی 2020: گزارشی از نماد خارجی انجمن قلب آمریکا. جریان. 2020 ؛ 141 (9): E139 – E596.

2. Osimek C ، Laddu DR ، Levi CJ ، Claise H ، Kaminski LA ، Rose R ، Wislof U ، Arena R ، Blair SN. به روز رسانی نقش آمادگی قلبی عروقی ، ورزش ساختاری و فعالیت بدنی سبک زندگی در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی و خطرات سلامتی. دیس قلب و عروق پروگ نوامبر-دسامبر 2018 ؛ 61 (5-6): 484-490. doi: 10.1016 / j.pcad.2018.11.005. Epub 2018 13 نوامبر. PMID: 30445160.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *