شیر شکلاتی: میان وعده بعد از تمرین؟


ما سالهاست می شنویم که مردم می گویند شیر شکلات یک نوشیدنی عالی برای بهبودی بعد از تمرین است …

آنها فکر می کنند: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

معمولاً شرکت ها و سایت های دیگر برای فروش شکلات خود از عبارت شکلات استفاده می کنند که من در اینجا برای شما آورده ام:

نوشیدنی اصلی ترمیم کننده

پس از تمرینات سخت ، بدن شما به مایعات ، کربوهیدرات ها و پروتئین نیاز دارد تا عملکرد ریکاوری را افزایش داده و کارایی خود را افزایش دهد.

آب برمی گردد

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر قهوه ای منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

سوخت

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در حین فعالیت فعال هستند. تحقیقات نشان می دهد که شیر شکلات برای 30 دقیقه ورزش به تجدید ذخایر کربوهیدرات های ضروری کمک می کند تا بتوانید برای ورزش صبحگاهی آماده باشید.

آن را بازسازی کنید

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیت بالا است که به بازسازی ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها کمک می کند تا دفعه بعد سخت تر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی تر شود.

تکرارها

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت توسعه بدنسازی را در تمرینات همه روزه درک می کنند. نه فقط گاهی. سوک

درست است که یک میان وعده خوب بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، علیرغم این واقعیت که شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، این یک میان وعده “کامل” بعد از تمرین است. عیب!

بیایید امروز کمی وقت بگذاریم تا اعداد بیشتری را ببینیم (این اطلاعات از اطلاعات مربوط به گاو شیری شکلاتی است که من از صفحه وب تولید کننده برداشت کردم):

فقط برای بررسی ، باید بدانید که با خوردن یک لیوان شکلات میهن ، روزانه 26 گرم شکر اضافی و حدود 8 گرم پروتئین (فقط کمی بیشتر از مقدار پروتئین در تخم مرغ !!) و تازه این اگر فقط یک لیوان شیر شکلات بخورید و اگر بیشتر از این بخورید ، میزان شکر دریافتی شما بهتر خواهد بود !!!

حتی بر اساس تحقیقات جدید ، جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) می تواند حتی در شیر گاو مختل شود. در نتیجه شیر بادام یا کتان بهتر است.

حالا من می خواهم یک چیز را روشن کنم. من شکلات را دوست دارم مانند هیچ چیز دیگر! و وقتی می خواهم ماست بخرم ، بگذارید به شما بگویم ، من شکلات یا هر شکلاتی دیگر را خریداری می کنم. مشکل این است که به دلیل شیر گندم کامل ، کاکائو بعد از ورزش به عنوان یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” معرفی می شود. چیزی که از شما می خواهم این است که وقتی این نوشیدنی را می بینید ، فکر کنید که یک وعده غذایی لذت بخش است و باید به صورت محدود مصرف شود و آن را برای مناسبت های خاص کنار بگذارید ، نه اینکه آن را بعد از هر ورزش یا مسابقه به کودک خود بدهید.

بنابراین اکنون بیایید و از برخی ایده های زیر برای خود یا فرزندان خود به عنوان وعده بعد از تمرین استفاده کنید:

  • ماست یونانی ساده با میوه
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام بقیه سیب زمینی شیرین و گوشت
  • پروتئین را با یک قاشق غذاخوری پودر پروتئین و میوه بپاشید

بسیاری از مواد غذایی دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی غذا یا میان وعده بعد از تمرین باید کربوهیدرات و پروتئین باشد.

امیدوارم این پست به شما در شفافیت بیشتر در تبلیغات کمک کند!

من دوست دارم بشنوم که بعد از تمرین چه می خورید تا بخورید.

وعده غذایی یا میان وعده خود را به تنهایی در قسمت نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *