طعم های پاییزی و سبزیجات سبز بهترین هستند


پاییز اینجاست و برخی از بهترین سبزیجات سبز نیز وجود دارد!

خرید محصولات محلی و فصلی اغلب به این معنی است که ما سبزیجات تازه و خوشمزه را با حداکثر قیمت خریداری می کنیم. انواع تیره تر ، سبزیجات سبز تیره ، فصل رشد سرد را ترجیح می دهند. به چارت ، اسفناج و کلم سوئیسی فکر کنید. این سبزیجات در دنیای تغذیه قدرتمند هستند. این ویتامین برای محافظت از سیستم ایمنی بدن و کمک به جذب آهن و متابولیسم پروتئین سرشار است. سبزیجات برگ سبز همچنین حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر هستند. خوردن پتاسیم بیشتر می تواند به کنترل فشار خون شما کمک کند.

سبزیجات برگ سبز سرشار از مواد مغذی از لوتئین و زآگزانتین گرفته تا ساپونین ها و فلاونوئیدها هستند. این ماده به عنوان یک آنتی اکسیدان در بدن عمل می کند. آنها به طور معمول بدن را از نظر رادیکال های آزاد ، ذرات ناپایدار تولید شده توسط فرآیند متابولیک ، فیلتر می کنند ، که می تواند به سلول های سالم آسیب برساند و مضر نیستند.

مانند سایر سبزیجات بدون نشاسته ، سبزیجات برگ سبز دارای کالری و کربوهیدرات کمی هستند ، به عنوان مثال کلم تنها 33 کالری و 6 گرم کربوهیدرات دارد که 133 درصد از نیاز روزانه به ویتامین A و 134 درصد از نیاز روزانه به ویتامین را تأمین می کند. ج. فقط 35 کالری و 7 گرم کربوهیدرات در هر فنجان chard سوئیس.

اغلب سبزیجات را می توان جوشانده ، بخارپز ، هم زده ، سرخ کرد. کلم پیچ ، لهجه ای خشن و دلچسب را به سوپ ها و خورش ها می افزاید. اعضای خانواده کاسنی مانند Curry Endeavor یا Friesi را می توان به سالاد اضافه کرد. با این حال ، مراقب باشید ، سبزی های کاسنی تلخ هستند ، بنابراین برای کنتراست به نوارهای شیرین یا خوش طعم مانند پیاز یا هویج نیاز دارند.

وقتی امسال سیب و کدو تنبل ذخیره می کنید ، برگهای سبز آن را در بازار کشاورزان محلی و عمومی هفتگی خود ببینید و از منطقه راحتی معمول خود فراتر رفته و از سلامت کامل برخوردار شوید.

اگر برگ های سبز فنجان چای شما نیستند ، کلم بروکلی ، کلم بروکلی ، کدو تنبل ، جوانه بروکسل سبزیجات سالم پاییزی هستند که می توانند نیمی از بشقاب شما را پر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *