قبل از تمرین بدن خود را گرم کنید

قبل از تمرین بدن خود را گرم کنید


قبل از تمرین ، گرم کردن ضروری است تا مزایای ورزش ، انقباض و آسیب عضلات را افزایش دهید. اگر تازه کار هستید یا به ایده های جدیدی برای برنامه داغ خود نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید!

آن پاها را دراز کنید

صرف نظر از نوع فعالیتی که انجام می دهید ، قبل از تمرین ، کشش عضلات ضروری است. برخی از حالت ها برای گرم کردن وضعیت نوزاد ، چرخش ستون فقرات ، طول ساق و ران و برخی از حالت های یوگا بسیار مناسب است. حرکات کششی از خستگی ماهیچه های شما جلوگیری می کند ، این امر باعث فعال شدن ماهیچه ها می شود و بنابراین شما را برای ورزش آماده می کند.

گرم شدن قلب

اگر دونده هستید ، از قبل می دانید که قبل از گرم شدن نباید مستقیم حرکت کنید. این گرم کننده های قلب نباید وسیع باشند ، اما هنوز هم مهم هستند. دویدن به محل ، قبل از پیاده روی کوتاه یا پرش با جک ، قلب شما را پر کرده و شما را برای دویدن بعدی آماده می کند. همچنین کشش زودرس ماهیچه ها بسیار مهم است ، بنابراین قبل از شروع گرم کردن قلب ، حرکات کششی ذکر شده در بالا را دنبال کنید.

قبل از ورزش غذا بخورید و بیاشامید

حرکات کششی و تمرینات قلبی قبل از ورزش مهم هستند ، اما آنچه مصرف می کنید برای اطمینان از موفقیت تمرین شما ضروری است. سعی کنید قبل از آن یک وعده غذایی سنگین نخورید – غذاهای سبک مانند موز یا اسموتی به شما انرژی کافی می دهد تا تمرین را بدون بیماری کامل کنید. هنگام صحبت در مورد نوشیدنی ها ، از نوشیدنی های شیرین یا سنگین خودداری کنید. همچنین اگر از مصرف بیش از حد آب جلوگیری می کنید ، پس از تمرین آن را ذخیره کنید. با کمال تعجب ، بهتر است قبل از رفتن به باشگاه قهوه بنوشید. این به شما انرژی می دهد و به بدن شما می گوید در حین ورزش چربی بیشتری بسوزاند.

یوگا

همانطور که قبلاً ذکر شد ، یوگا یک ابزار عالی برای گرم کردن بدن است. یوگا برای ذهن و بدن مفید است و در نهایت از ورزش شما سود می برد. چه یک جلسه کوتاه یوگا قبل از تمرین باشد یا یک کلاس یوگا به عنوان یک تمرین ، بدن شما را برای رشد و تقویت آماده می کند. سعی کنید با یک دوست خود به کلاس یوگا بپیوندید یا چند فیلم آنلاین را تماشا کنید تا چند حالت ساده را برای شروع ببینید.

با یک مربی شخصی یا عضوی از باشگاه بدنسازی صحبت کنید

برقراری ارتباط با فردی که مدت طولانی ورزش کرده است ، مزایای بیشتری را در مورد مزایای گرم شدن بدن به شما می دهد. به باشگاه بروید و سعی کنید فردی را پیدا کنید که بتواند به شما توصیه کند چگونه ورزش کنید و بدن خود را گرم کنید تا به نفع بدن شما باشد. پیوستن به یک باشگاه بدنسازی یا یافتن شریک بدنسازی به شما کمک می کند تا سبک خود را بیاموزید و شما را در طول ورزش خود مسئول می کند.

اگر بدنبال سالن ورزشی هستید که بتوانید در آن فرم خود را حفظ کنید یا به اهداف خود برسید ، به fitnessfor10.com مراجعه کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی محلی در منطقه شما وجود دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *