مسمومیت با فلز از آجیل؟ : تغذیه


امیدوارم این پست با معیارها مطابقت داشته باشد: مزایای برخی آجیل ها و دانه ها را بخوانید ، اما به عنوان مثال: اگر 1/4 فنجان تخمه آفتابگردان و کدو تنبل دریافت کرده اید ، قبلاً از DV مس بیشتر شده اید.

بنابراین س myال من ، درک نکردن اینکه بدن چگونه در واقع فلزات اضافی ، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز را پردازش می کند ، این است که آیا می توانید با مصرف بیش از حد مواد مغذی مانند مس در درازمدت به تنهایی خطر مسمومیت را دریافت کنید؟ یا آیا برای رسیدن به آن نقطه باید مقدار زیادی غذا مصرف کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *