میان وعده تابستانی ، من یک انفجار داشتم.

میان وعده تابستانی ، من یک انفجار داشتم.


ما نیم سال را سپری کردیم و این فرصتی عالی برای مدیتیشن در مورد همه آنچه در زندگی شما می گذرد است. به اهدافی که شکستید یا هنوز دنبال آنها هستید فکر کنید. این ماه ما قصد داریم در مورد جادوی تابستانی با یک دستور العمل عالی برای حفظ سلامتی ، نکات سالم و ورزش سرگرم کننده صحبت کنیم.شیطان در جزئیات است

ما در این ماه روز ملی تخم مرغ را جشن می گیریم و مزایای سلامتی و تنوع آنها به عنوان یک غذا بی نظیر است. آنها یک پایه خوب برای هر وعده غذایی و همچنین جزء ایجاد یک رژیم غذایی سالم هستند. مثل همیشه اعتدال مهم است اما تخم مرغ بسیار مفید است.

تخم مرغ حاوی:

هر کدام 6 گرم پروتئین

9 اسید آمینه ضروری که بدن شما نمی تواند آنها را بسازد

آنتی اکسیدان ها

مواد مغذی متعدد (سلنیوم ، ویتامین B12 ، فسفر)

آنها همچنین می توانند کمک کنند:

افزایش کلسترول خوب (کمک می کند تا بد و خوب)

تری گلیسیرید کم (با تشکر ، امگا 3!)

خطر حمله قلبی و سکته مغزی کم است

برای جشن گرفتن تخم مرغ ، هدیه طبیعت ، ما به یک دستور تخم مرغ گمشده فوق العاده خوب دست یافتیم.

تخم مرغ های سالم شیطان

مواد خام:

6 عدد تخم مرغ بزرگ

3 قاشق غذاخوری ماست یونانی (ساده)

خردل دیژون 1 قاشق غذاخوری

1 قاشق چایخوری آب لیمو

1 قاشق غذاخوری نمک

سایر طعم های اضافه شده: برای طعم بیشتر کمی سس تند یا کمی پودر سیر اضافه کنید. یک یا دو قاشق چای خوری آب ترشی نیز به افزودن کمی روی کمک می کند.

بالا: پاپیروس ، پروشوی ترد ، پاپیروس دودی یا هر چیزی که می خواهید! از بالای تخم مرغ های پراکنده می توان لذت برد.


دستورالعمل ها:

تخم مرغ آب پز Fitco Devold

بجوشانید: یک قابلمه بزرگ با آب کافی برای جوشاندن تخم مرغ ها بیاورید. با استفاده از یک قاشق ، تخم مرغ ها را کم کم اضافه کرده و به مدت 12 دقیقه بجوشانید.

حمام یخ: هنگامی که تخم مرغ ها جوشید ، آنها را از آب داغ خارج کرده و در حمام یخی قرار دهید یا با آب سرد بشویید تا کاملاً خنک شود.

تخم مرغ آماده شده: روی تخم مرغ ها روی میز ضربه بزنید تا پوسته بشکنند و به آرامی بردارید. تخم مرغ ها را از وسط نصف کرده و زرده ها را در یک کاسه مخلوط کن بردارید. تکه های سفید را کنار بگذارید.

پر کردن تخم مرغ Fitco Devold قسمت 1

پر كردن: زرده ها را با چنگال خرد کنید. وقتی آماده شد ، ماست ، خردل ، آب لیمو ، نمک و طعم های متناوب را با آن مخلوط کنید. اگر ظاهر خامه کرمی یا یکدست به نظر نمی رسد ، یک قاشق غذاخوری ماست به آن اضافه کنید. مواد را در دوزهای کوچک بچشید و تا زمانی که خوشحال شدید اضافه کنید.

پر کردن تخم مرغ فیتکو

پر کنید: هر فیله سفیده تخم مرغ را لوله کرده و قرار دهید و روی آن را با تزیین دلخواه خود بریزید. 5-10 دقیقه در یخچال قرار دهید و لذت ببرید!

نکته: آیا درست کردن تخم مرغ آب پز سخت است؟ در اینجا چند نکته وجود دارد: وقتی آب به جوش می آید ، تخم مرغ را بکوبید. 12 دقیقه بجوشانید. پس از اتمام کار ، تخم مرغ ها را با آب سرد / یخ بشویید تا پختن متوقف شود (این نیز به خارها کمک می کند تا به راحتی فرار کنند).

داستان های سبزیجات

در تمام عمر به شما گفته شده است که سبزیجات خود را بخورید. شما اکنون آنقدر بزرگ شده اید که می دانید آنها چقدر برای ادامه سلامت شما مهم هستند. روز ملی سبزیجات خود را بخورید (روز فوق العاده ای است!) ما بر روی چند سبزی رایج تمرکز کردیم که به سلامت شما در داخل و خارج از ورزشگاه کمک می کند.

کلم بروکلی سفال و سرامیک

کلم بروکلی یک مرکز انرژی ویتامین C است که 135 درصد ارزش روزانه شما (DV) را برای یک فنجان ویتامین C دارد. همچنین دارای مقدار زیادی ویتامین K ، فیبر و فولات است.

کلم بروکلی سبزیجات فیتکو

هویج

جوشاندن هویج تا 40 درصد بیشتر بتاکاروتن آزاد می کند که به کاهش دیابت کمک می کند. این رنگ نارنجی به لطف کلسیم و ویتامین K به تقویت استخوان ها نیز کمک می کند.

هویج گیاهی فیتکو

کنگر فرنگی

یک کنگر فرنگی متوسط ​​بیشتر از یک فنجان برش فیبر دارد! آنها همچنین دارای فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی مانند منیزیم ، فسفر و پتاسیم هستند.

کنگر فرنگی فیتکو

جوانه بروکسل

سولفورافان ، که طعم بی نظیری به جوانه بروکسل می دهد ، همچنین به کاهش خطر ابتلا به سرطان کمک می کند. آنها همچنین به کاهش التهاب و بهبود قند خون کمک می کنند.

جوانه فیتکو سبزی بروکسل

از چه سبزیجات دیگری لذت می برید؟ آنها همچنین ممکن است حاوی ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای حفظ سلامتی و سلامت شما باشند. برای ما ، مخلوط با تمام سبزیجات فوق در حال حاضر خوشمزه است. من.

X کلاسهای سنتی

این فقط در مورد بلند کردن وزنه یا استفاده از وسایل بیضوی برای حفظ شکل بدنسازی ما نیست. در واقع ، ما مجموعه ای شگفت انگیز از کلاس ها داریم که برای همه سطوح آمادگی جسمانی مناسب است. اگر به تازگی کلاس خود را شروع کرده اید یا قصد تدریس دارید ، ما چیزی برای افزایش ضربان قلب شما داریم.

کلاسهای گروه X FITCO ژوئن

رقصیدن
این شامل زومبا ، bodyjam many و بسیاری دیگر برای سوزاندن کالری و ملاقات با دیگران سرگرم کننده است.

تمرینات هوازی

گام هایی برای افزایش ضربان قلب و کاهش چربی از طریق 9 کلاس مختلف ، لگد زدن و مجسمه سازی.

ضرب

RPM را بهبود بخشید و قلب خود را با کلاسهای آینه ای که برای تقویت پاها و سوزاندن کالری طراحی شده اند به چالش بکشید.

ذهن و بدن

با کلاسهای آرامش بخش که بدن را تمیز کرده و ذهن را آرام می کند ، آرامش یا تجدید قوا داشته باشید.

کلاس های میلز

جلساتی که به بدن نیرو می بخشد ، به ذهن انرژی می بخشد ، کالری می سوزاند ، انرژی بالایی دارد و نتایج بالایی دارد.

توپ فیتکو جونی لوسیل

ما برای سالمندان چیزی داریم!

قوی بمانید ، تعادل خود را حفظ کنید یا با یکی از کلاسهای متعدد ما سلامت خود را حفظ کنید تا به سالمندان کمک کنید تا سالم بمانند.

ثبات کفش نقره ای

تمرکز بر تمرینات خاص برای افزایش قدرت و قدرت در اطراف مچ پا ، زانو و مفصل ران در حالی که زمان واکنش خود را افزایش می دهید. این کلاس برای جلوگیری از سقوط طراحی شده است.

کفش های نقره ای ، عضلات بوم

یک کلاس 30 دقیقه ای که شامل تمرینات مربوط به ورزش برای بهبود بهداشت بالای بدن می شود و بر هر گروه عضلانی در “بلوک” تمرکز می کند. ماهیچه های خود را تقویت کرده و قدرت کلی را تقویت کنید.

مدار کفش نقره ای کفش نقره ای

رقص پایدار و کم تأثیر کار پایدار با وزنه های بلند دستی ، لوله های الاستیک با دسته و یک توپ کتانی نقره ای.

کفش نقره ای شناور لا

این به پردازش های قلبی عروقی ، قدرت و استقامت می پردازد و حرکات کم عمق آب را برای بهبود سرعت و انعطاف پذیری فراهم می کند.

میخواهی بیشتر بدانی؟ همه کلاسهای کلاس X ما را در وب سایت ما مشاهده کنید: https://fitnessconnection.com/classes/

اعضای انگیزه ژوئن

fitfreefearlesslylessme

یک رقصنده وفادار سرسخت و ایمان قویfitfreefearlessme یک قطع کننده مدار پویا است. این بولداگ فرانسوی ما را با حالت رقص مادرش که تعدادی از جنبه های تناسب اندام را ترکیب می کند ما را شگفت زده می کند تا یک تمرین کامل برای کل بدن ایجاد کند. ما با تماشای مداوم او در حال انجام تمرینات گمراه می شویم و تسلط او بر تعادل غیرممکن است.

بروید در اینستاگرامfitfreefearlesslylessme love نشان دهید و دریابید که چگونه مدارهای خود را به راحتی خراب می کند.

ilsilverbackfitnessllc

صحبت از ورزشگاه ، معلم مراقبت از خود و جانور از هر نظر ، ilsilverbackfitnessllc وزن را بر آنچه آسان به نظر می رسد می گذارد. ما می خواهیم آن را حسادت بنامیم ، اما اینکه چگونه او ورزش را تا حد انسان پیش می برد و بعد از آن الهام بخش تر است. با انگیزه و حرکت ، او اجازه نمی دهد هیچ چیز آن را از بین ببرد ، حتی در حین جراحی زانو در ورزشگاه. شوخ طبعی او و دستور العمل های خوشمزه او ما را به مراتب بیشتر باز می گرداند. ناگفته نماند که عزم و اراده و تمرین عادی او باور نکردنی است.

හි silverbackfitnessllc را در اینستاگرام دنبال کنید تا از کاری که فکر می کردید توسط انسان انجام نمی شود کاملاً شگفت زده شوید.

بخوانید و استراحت کنید

روز ملی یوگا 21 ژوئن بودخیابان ما می خواستیم در مورد اینکه چقدر می توانید خود را بدون ایجاد فشار اضافی بر بدن حرکت دهید شگفت انگیز است. این ترکیب کاملی از ورزش و آرامش در یک حالت است.

یوگا کمک می کند:

  • بهبود انرژی
  • تسکین درد
  • استرس کم
  • تعادل را افزایش دهید
  • انعطاف پذیری را افزایش دهید
  • و یک تن دیگر!

از آنجا که مزایای آن بیشتر از خطرات است ، ما می خواستیم برخی از حالت های رایج را که به آرامش شما کمک می کند ، برجسته کنیم.

حالت کودک

محل استراحت که تا لگن ، ران و مچ پا امتداد دارد. اعصاب را آرام می کند و به رفع خستگی و کمردرد کمک می کند.

ژست کودکان Fitco Yoga

خم کناری

یک وضعیت متعادل که باعث کشش شکم و باسن و ران می شود. انعطاف پذیری ستون فقرات را بهبود می بخشد و به باز نگه داشتن بدن شما کمک می کند.

خم شدن کناری در جایی که Fitco Yoga نشسته است

خم شدن به جلو (ragdoll)

گرم کردن واقعی تنش را در پشت این حالت از بین می برد و ستون فقرات را با انرژی آزاد می کند که کل بدن شما از استرس آزاد می کند.

حالت فیتکو یوگا به جلو خم شده است

پاها را از حالت دیوار به بالا بلند کنید

بدن خود را با این وضعیت متعادل کنید تا گردش خون را افزایش دهید ، انرژی را افزایش دهید ، سردرد را تسکین دهید و کمردرد را کاهش دهید.

فیتکو یوگا کاغذ دیواری را بالا می برد

جادوی تابستان

تابستان ، بهترین زمان سال ، برای ماجراجویی های آفتابی ، خیره شدن به ستاره های نیمه شب ، باربیکیو حیاط و همه چیز بین آنها مناسب است. این نیز زمان مناسبی است تا مجدداً با پیشنهادات خود ارتباط برقرار کنید و مطمئن شوید که به اهداف تناسب اندام خود می رسید. اگر مطمئن نیستید که در سفر بعدی تناسب اندام خود کجا بروید ، دریغ نکنید که هنگام ورود به ما اطلاع دهید. تیم ما همیشه آماده است تا به شما کمک کند چیزهای خوب و جادویی را به شما وارد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *