نکاتی برای کار وقتی وقت ندارید – تناسب اندام کندی


اگر تا به حال در کلاس ZUMBA® در South Jersey شرکت کرده اید ، متوجه می شوید که چقدر تازه است. شما می توانید با عرق ریختن و ساختن هر چه بیشتر تمرینات عضلانی از حضور همه لذت ببرید ، اما اگر همیشه برای کلاس ZUMBA® وقت ندارید چطور؟

همه گاهی مشغول هستند و دنیا هر روز احساس مشغله می کند ، اما این بدان معناست که توقف ورزش در طولانی مدت به شما کمک می کند. در حقیقت ، تعلل در تمرینات شما می تواند بهره وری را کاهش داده ، نوسانات خلقی را کاهش داده و حتی به مشکلات بعدی سلامتی کمک کند.

با این حال ، شما زمان زیادی برای ورزش نیاز ندارید. در اینجا برخی از بهترین روش ها برای ورزش کردن زمانی که احساس می کنید وقت ندارید آورده شده است.

ورزش را در زندگی خود بگنجانید

ورزش خوب نه به خاطر وسایلی که استفاده می کنید بلکه به دلیل میزان تلاش شما برای موفقیت است.

پیاده روی کمی سریعتر یا حتی دویدن تا مقصد می تواند راه خوبی برای سوزاندن کالری بیشتر و نزدیک شدن به اهداف تناسب اندام باشد. اگر دویدن چیزی نیست که دوست دارید ، به جای روش معمول حمل و نقل خود ، می توانید دوچرخه به محل کار خود ببرید یا حتی گوساله ای بلند کنید تا قطار برسد. اگر رانندگی می کنید ، حتی کشیدن شکم تا حد ممکن به شما کمک می کند تا کالری بیشتری بسوزانید تا به اهداف تناسب اندام خود نزدیک شوید.

تمرینات خود را برنامه ریزی کنید

زندگی گاهی اوقات می تواند آنقدر شلوغ باشد که دیگر وقت آزاد برای بلند کردن وزنه یا دویدن برای شما باقی نماند. با این حال ، مهم است که تفاوت بین این زمانها را که تمرینات شما مملو از کارهای شلوغ غیر ضروری است ، تشخیص دهید.

برنامه خود را برای چند هفته بررسی کنید و ببینید آیا می توانید هفته ای چند بار برای شروع 30 دقیقه ورزش کنید تا شروع کنید. حتی اگر زمانی را برای 30 دقیقه ورزش اختصاص دهید ، می توانید عادتی را ایجاد کنید که سلامت و رفاه کلی شما را بهبود بخشد.

تمرینات میکرو را بپذیرید

اگر وقت ندارید یا به کلاسهای آموزش متقابل در South Jersey علاقه دارید ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار ، همین حالا با ما تماس بگیرید!



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *