نکاتی در مورد آب رسانی به تابستان


این به محض بیرون آمدن از در است. گرمای مدیریتی

ما آفتاب تگزاس خود را دوست داریم ، اما با آن روبرو هستیم. تابستان می تواند به طرز غیرقابل تحملی گرم و مرطوب باشد. حفظ رطوبت بدن در هر دوره زمانی بسیار مهم است ، اما عرق کردن زیاد طول نمی کشد ، به ویژه در اوج تابستان. بنابراین ، بهترین کار چیست؟ هیدراته ، هیدراته ، هیدراته!

تابستان است یا نه ، همه ما اهمیت آب رسانی را می دانیم ، اما این اصل تکرار می شود. آب به اندازه هوایی که تنفس می کنیم برای سلامتی ما ضروری است.

هیدراتاسیون فقط به معنای رفع تشنگی نیست. نوشیدن آب باید بخشی عادی از برنامه روزانه شما باشد ، به ویژه اینکه بیش از 50 درصد آب بدن ما را شامل می شود. همانطور که رودخانه به چشم انداز خشک سرزندگی می بخشد ، آب به بدن ما کمک می کند تا مواد مغذی حیاتی را تامین کند ، چیزها را در سیستم ما جابجا کند و از اندام های حیاتی ما محافظت کند.

حال در نظر بگیرید که هنگام عرق کردن از نظر بدنی چقدر اهمیت دارد! چگونه می توان خطر کم آبی بدن را کاهش داد؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. نوشیدن مقدار زیادی آب.
    این باید واضح باشد ، اما چقدر آسان است که روز خود را بگذرانید و حتی به آن فکر نکنید؟ حتی اگر ورزش نمی کنید ، رطوبت بالای هوا می تواند باعث کم آبی شما شود. روز خود را با یک لیوان آب شروع کرده و در طول روز به طور مرتب بنوشید. از نوشیدنی های کافئین دار ، الکل ، نوشیدنی های ورزشی و نوشابه خودداری کنید. طعم این نوشیدنی ها می تواند بسیار زیاد باشد اما مایعات از دست رفته آنها را دوباره پر نمی کند. در حقیقت ، برخی نوشیدنی ها قند و نمک را از بافت ها حذف می کنند. آب ساده ، آب ساده.

    طرفدار آب آشامیدنی نیستید؟ ما آن را دریافت می کنیم. آب ساده تنبل است ، اما شما می توانید طعم آن را با آهک ، آهک ، توت یا پیپر mbers افزایش دهید – تازه بدون شیرین کننده ها یا مواد نگهدارنده.

  2. از غذاهایی با آب زیاد لذت ببرید.
    محصولات تازه یک راه ارگانیک برای حفظ آب بدن و یک میان وعده سالم برای میوه ها و سبزیجات مانند فلفل ، خربزه ، کرفس ، گوجه فرنگی و توت فرنگی است.
  3. هنگام تعریق مایع را دوباره پر کنید.
    چه در خارج از خانه کار می کنید و چه ورزش می کنید ، مهم است که قبل از شروع فعالیت مشروب را شروع کنید – و قبل و بعد از آن این کار را ادامه دهید. حتی اگر در مراکز تناسب اندام Corpus Christi که آب و هوای ما را کنترل می کنند ورزش کنید ، می توانید قبل از انتخاب گرما و رطوبت ، مقدار مایعات و الکترولیت ها را در بدن خود کاهش دهید.

علائم کم آبی بدن

کار در خارج از منزل یا ورزش در داخل خانه می تواند منجر به کم آبی بدن در هر جایی شود – حتی زمانی که در کولر گازی هستید. این نه تنها محصول جانبی گرمای تابستان است. کم آبی هنگامی رخ می دهد که مایعات کافی در بدن شما برای عملکرد صحیح وجود نداشته باشد. علائم را بیاموزید تا بتوانید فوراً کمک بگیرید:

  • سردرد ، سرگیجه و خستگی
  • دردهای عضلانی
  • تنفس سریع
  • ادرار نکردن

در صورت مشاهده هر یک از این علائم ، گرما را از بین ببرید و دمای بدن خود را پایین بیاورید و به آرامی دوباره آب بدن خود را کم کنید. اگر جدی هستند لطفاً با 911 تماس بگیرید.

از تابستان خود لذت ببرید ، در امان باشید – ما شما را در ورزشگاه خود در Corpus Christi ملاقات می کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *