کاهش وزن. * آه تسکین

بله ، مبارزه برای کاهش وزن واقعی است – حتی اگر ما (فوراً) بخواهیم خوب به نظر برسیم – سخت است! همچنین ، اگر مطمئن نیستید که چگونه پیش بروید ، کار دشوارتر خواهد بود.

متأسفانه هیچ راه حل واحدی برای کاهش وزن وجود ندارد. همه ما انواع بدن و اهداف متفاوتی داریم. داشتن تناسب اندام و اعتماد به نفس محرک خوبی برای از دست دادن وزن ناخواسته است و کاهش وزن مزایای سلامتی بسیار بیشتری را به همراه دارد.

بنابراین قبل از اینکه به “چگونه” بپردازیم ، بیایید به “چرا” نگاه کنیم. تغییر شیوه زندگی برای کاهش وزن سالم می تواند به طرق مختلف بهزیستی شما را بهبود بخشد:

  • تنش زانو ، مچ پا و پاها را برطرف می کند.
  • تنش کمر را کاهش می دهد.
  • خطر بیماری های مزمن مانند دیابت ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
  • خواب را بهبود می بخشد و خطر بی خوابی را کاهش می دهد.

این چیز خوبی است ، اینطور نیست؟

با تعهد قوی به سلامتی شروع کنید ؛ از طرف دیگر ، احساس می کنید قوی تر ، مطمئن تر و تحت کنترل هستید.

دستور العمل نتایج

  • اهداف تعیین کنید.هنگامی که تصمیم خود را گرفتید و تصمیم گرفتید ، یک لحظه وقت بگذارید و مسیر خود را یادداشت کنید. به آرامی شروع کنید و هدف اصلی را انتخاب کنید که می توانید به آن برسید. شما باید مطمئن شوید که در مراحل اولیه موفق شده اید – این امر انگیزه شما را برای ادامه حرکت بیشتر می کند! صبور باشید و راحت پیش بروید. این یک راه حل یک شبه نیست ، اما ذهن و بدن شما از تلاش های شما برای بهبود رفاه شما قدردانی می کند!
  • مراقب تغذیه خود باشید.کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. آنچه مصرف می کنید در کنار ورزش به سوزاندن کالری نیز کمک می کند. خواندن برچسب ها هنگام رفتن به خواربارفروشی را عادت کنید و از شکر ، چربی های اشباع شده و ترانس و سدیم خودداری کنید. این عنصر در بسیاری از غذاهایی که می خورید ، به ویژه غذاهای کنسروی پنهان شده است. از میوه ها و سبزیجات تازه (به ویژه سبزیجات برگ سبز تیره) ، گوشت بدون چربی ، محصولات لبنی کم چرب یا کم چرب و غذاهای پر فیبر استفاده کنید. مقدار زیادی آب بنوشید-نوشیدنی های پر کالری مانند الکل و نوشابه را محدود کنید. همچنین ، وعده های غذایی را حذف نکنید! تغذیه پروتئین بدن و کربوهیدراتهای پیچیده مانند کینوا ، بلغور جو دوسر ، غلات کامل و لوبیا بسیار مهم است.
  • حرکت را شروع کنید.به آرامی با فعالیتهایی که از آنها لذت می برید شروع کنید و یک روال معمول برای خود ایجاد کنید. نیازی به گذراندن ساعت ها بر روی تردمیل نیست ، مخصوصاً اگر به چنین تمریناتی عادت ندارید ، 30 دقیقه پیاده روی کنید یا دوچرخه سواری کنید. چند دور شنا کنید. نکته اصلی این است که ضربان قلب خود را افزایش دهید و متابولیسم خود را برای سوزاندن کالری احیا کنید. در ابتدا زیاده روی نکنید ، فقط قدم های کوچک بردارید. خواهید دید که استقامت شما با کار عضلات افزایش می یابد.

Freedom Fitness با 4 مکان در Corpus Christi در اینجا است تا در سفر شما با شما همکاری کند. علاوه بر آموزش های شخصی ، ما تجهیزات تئاتر عملیاتی اجتماعی ، گزینه های تمرین گروهی (زومبا سرگرم کننده است) و اردوی شروع را نیز ارائه می دهیم.

برای یافتن نزدیکترین مکان Fried Fitness با ما تماس بگیرید – ما به شما اعتماد داریم و آماده رفتن هستیم!

همیشه قبل از شروع هرگونه برنامه کاهش وزن یا ورزش با پزشک خود مشورت کنید.