هرگز تسلیم نشو ، هرگز تسلیم نشو

هرگز تسلیم نشو ، هرگز تسلیم نشو


“مثبت فکر باشید ، می دانید ، بهترین ها در راه است.” – آتینگ مو ، المپیک 2021 توکیو ، دارنده مدال طلا 800 متر

تابستان تقریباً به پایان رسیده است ، اما به قول معروف ، “کارهای زیادی وجود دارد و زمان کمی”. با همه چیز کار کنید ، این یک فرصت عالی برای تقویت اراده شما است. فراموش نکنید که حتی ورزش ملایم می تواند به شما انرژی لازم برای پیروزی در روز و قوی ماندن را بدهد.

با آب (هندوانه) چه می کنید؟

روز ملی هندوانه در این ماه است و اگرچه بهترین غذای تابستانی برای یک روز گرم است ، اما هندوانه فواید زیادی برای سلامتی دارد.

شما را هیدراته نگه می دارد – همانطور که از نامش مشخص است ، خربزه 92٪ آب است!

ترویج یک روده سالم – سرشار از فیبر.

به قلب شما کمک می کند – آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن به التهاب عروق کمک می کند.

مواد مغذی – سرشار از ویتامین A و C همراه با پتاسیم و سایر مواد معدنی را فراهم می کند!

درد عضلات را کاهش می دهد- L-citrulline موجود در هندوانه یک آنتی اکسیدان است و به بازسازی آن کمک می کند.

صحبت از بهبودی …

خربزه شدید dotFIT نوشیدنی بازیابی

اسلاید بازیابی هندوانه Fitco هندوانه 1

شامل

2 فنجان ورقه هندوانه یخ زده ، بدون دانه ، به مکعب های 1 اینچی برش دهید

1 قاشق غذاخوری dotFIT آمینو XXXL- خربزه

1 فنجان توت فرنگی یخ زده

1 فنجان شیر جو دوسر

2 قاشق چایخوری عسل (ضروری نیست)

1 فنجان یخ (ضروری نیست)

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را به مخلوط کن اضافه کنید
  2. مخلوط کنید تا یکدست شود
  3. داخل لیوان بریزید
  4. لذت بردن!

نکته: برای مخلوط کردن طعم ، به آناناس توت فرنگی ، بلوبری ، موز یا میوه مورد علاقه خود بروید!

همه کلاسها گنجانده شده است

کلاسهای گروهی فرصتی فوق العاده برای بهبود سلامتی شما و ملاقات با اعضای همفکر در یک کشتی است. کلاس های گروهی با شکل ها و تکنیک های مناسب به شما انگیزه می دهند. تنوع را به تمرین شما می افزاید.

کلاسهای گروهی:

  • شما مسئول هستید.
  • خود را ثابت قدم نگه دارید.
  • به شما در یافتن دوستان کمک کند.
  • کاهش وزن خود را افزایش دهید.
  • سرگرم کننده!

در اینجا چند کلاس گروهی است که باید در باشگاه بدنسازی ما در نظر گرفته شود:

BODYPUMP

پمپ بدنه فیتکو

تناسب اندام ، تن دار و سریع. می توانید با استفاده از وزنه های سبک با تکرار بیشتر ورزش کنید. طبق معمول با تنظیم موسیقی و تشویق مربیان مجرب ، در گروه دستاوردهای بیشتری خواهید داشت و برای بازگرداندن بیشتر تشنه خواهید بود.

مربی قهرمان پایه HIIT

فیتکو هیتکور

وقتی می گوییم این کلاس سرگرم کننده است ، به این معنی است که شما را با یک سری مراحل چالش برانگیز تقویت می کند که عرق شما را می شکند و ضربان قلب شما را تندتر می کند. این یک تمرین شدید قلبی و قدرتی است که قدرت و استقامت شما را افزایش می دهد. به نظر می رسد سرگرم کننده است ، اینطور نیست؟

دوچرخه سواري

کوه ها و موارد دیگر را از طریق راحتی کلاس دوچرخه سواری ما ببینید. این پمپاژ ساق پا ، سوزش چهارگانه ، کلاس تقویت کننده ریه را تقویت می کند و سیستم قلبی عروقی شما را به لبه می رساند. استقامت ایجاد کنید ، تن پای خود را افزایش دهید و ببینید چگونه کالری می سوزد.

به کلاس دسته A بپیوندید

اعضای انگیزشی

چیزهای زیادی وجود دارد که باید درباره @karina.nicoldine در اینستاگرام بگوییم. او نه تنها یک رکورددار دو و میدانی 5 برابر است ، بلکه با دید و نقل قول های انگیزشی خود در مورد زندگی ما را تحت فشار قرار می دهد. ما خودمان.

اگرچه او سخت تمرین می کرد ، اما جوایزی را نیز برای کار سخت سفالگری به دست آورد. اعتماد به نفس او به عنوان یک ردیاب سخت و مدل لباس ورزشی او را به بهترین ، بهترین زندگی و همیشه مثبت نشان می دهد.

اف سی کارینا

“وقتی خیلی دوست داری و لبخند می زنی. زندگی زیبایی دارید. ”

این عضو الهام بخش ، رکوردشکن و نادیده گیرنده گرانش را در اینستاگرام دنبال کنید برای انگیزه بیشتر @karina.nicoldine!

اعضایی که آن را حمل می کنند ، حمل می کنند.

هیچ چیز نمی تواند به اندازه یک پیست یوگای خوب آرامش بخش یا شدید باشد. ما اینستاگرام cloud9yogi را در اینستاگرام برای یک یوگا پویا ارائه می دهیم که همه جا کشیده شده و تعادل را به ارمغان می آورد. حرکات او فواید شگفت انگیزی برای ذهن و بدن دارد.

رو به جلو:

یک راه خوب برای شروع یوگا این است که به جلو خم شوید. وضعیتی که می توانید در هر مکانی انجام دهید ، به گسترش کل پشت از پشت سر تا پاشنه کمک می کند. سیستم عصبی را آرام می کند و به بدن اجازه می دهد تا حداکثر آرامش را داشته باشد.

باز کننده مفصل ران:

انجام بازکننده های مفصل ران در حین تمرینات یوگا نه تنها به طولانی شدن باسن و باز شدن ستون فقرات کمک می کند ، بلکه دامنه کلی حرکت و گردش بدن را نیز بهبود می بخشد. این به ایجاد یک تغییر انرژی در بدن کمک می کند که استرس ذخیره شده را آزاد می کند.

خم شدن پشت:

یک جلسه یوگا نباید بدون خم شدن پشت تکمیل شود. این حالت آسان به بهبود وضعیت بدن ، طولانی شدن ستون فقرات و افزایش سطح اکسیژن کمک می کند. همچنین به رفع استرس و اضطراب کمک می کند.

حتماً در اینستاگرام @cloud9yogi را دنبال کنید تا درباره مدارک وی بیشتر بدانید و داستان الهام بخش او را بخوانید.

تو قوی هستی!

نور ظهر تابستان بر فراز افق می درخشد. اگر همه چیز اضافی است ، یک چیز را به خاطر بسپارید: شما آن را اینجا گرفتید. با تلاش بی وقفه و هرگز تسلیم نشدن ، تمام تلاش خود را کردید تا به جایی که امروز هستید برسید. به گفته همه در تناسب اندام رابطه ، این قدرت واقعی است. ادامه بده! شما الهام بخش همه ما هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *