چند گرم شکر (میوه) طبیعی را نباید از میزان مصرف بیشتر مصرف کنید در حالی که تا حد امکان چربی بدن را کاهش می دهید؟ : تغذیه


زمینه:

من تفاوت بین شکر طبیعی (میوه) و شکر افزوده شده (غذاهای فرآوری شده) را می دانم. AFAIK ، منابع سازمان های مختلف بهداشتی توصیه می کنند کمتر از 25 گرم شکر اضافی در روز مصرف کنید. این به هیچ وجه توصیه نمی کند که قند اضافی را در حد 38 گرم در روز مصرف کنید.

من فکر می کنم هر دو این اطلاعات قابل باور هستند منبسط قند. وقتی بتوانم از آن اجتناب کنم ، بهتر است.

سوال:

  1. هدف من این است که تا حد امکان چربی بدن را کاهش دهم (حدود 10 درصد چربی بدن را بدست آورید). حداکثر ، چقدر گرم آیا باید قندهای طبیعی در روز مصرف شود؟

  2. MyFitnessPal توصیه می کند زیر حد قند 92 گرم بمانم. چرا این توصیه برای اهداف من آنقدر قابل اعتماد است که قبلاً در آخرین س toldال گفته ام؟

  3. فرض کنید من (به عنوان مثال) مقداری آب هلو با آب میوه گیری برقی ام تهیه می کنم. آیا آب قند طبیعی همانند کل میوه (هلو) روی بدن من تأثیر می گذارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *