چگونه برای تعطیلات خوش فرم باشیم؟

چگونه برای تعطیلات خوش فرم باشیم؟


همه ما می دانیم که رعایت یک سبک زندگی سالم در تعطیلات یک چالش است. غذا ، نوشیدنی و برنامه شلوغ کار بر روی مشعل عقب را آسان می کند. اما ، نکاتی وجود دارد که شما را در طول تعطیلات تا حد ممکن سالم نگه می دارد و همه اینها به نظم و تعهد برمی گردد. با این حال ، نگران نباشید ، شما همچنان می توانید از تعطیلات لذت ببرید در حالی که در مورد خوردن یا نوشیدن با حفظ وجدان خود و حفظ فرم بدن خود ، تصمیم عاقلانه ای دارید.

از مصرف الکل یا نوشیدنی های شیرین خودداری کنید

نوشیدنی هایی مانند الکل و تخم مرغ در این زمان از سال رایج است. اگر در موقعیتی هستید که این نوشیدنی شما را احاطه کرده است ، سعی کنید “ماکتل” خود را به مهمانی ببرید. سعی کنید چیزی مانند آهک را با آب سودا یا آبجو زنجبیل مخلوط کنید ، می توانید نوشیدنی خود را بدون الکل تهیه کنید! همچنین گزینه های سالم تری برای نوشیدنی هایی مانند Eggnog وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید.

برای کار زود بیدار شوید

وقتی دوستان و خانواده خود را در تعطیلات دارید ، عقب ماندگی در محل کار آسان است. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که زود از خواب بیدار شوید و بقیه عمر خود را با لذت بردن سپری کنید. اگر تا روز منتظر بمانید ، به احتمال زیاد بهانه هایی برای کنار گذاشتن تمرین خود پیدا خواهید کرد.

شریک مسئولیت پذیری پیدا کنید

آیا شخص دیگری در خانواده شما سعی می کند برای تعطیلات خوش فرم باشد؟ از آنها بخواهید که شریک پاسخگویی شما باشند! این یک تاکتیک خوب است زیرا شما می توانید هم ورزش کنید و هم با خوردن و آشامیدن سالم و هم راهی مناسب برای تعطیلات در طول تعطیلات ، مسئول یکدیگر باشید. برنامه های زیادی برای پیگیری نحوه عملکرد شریک حسابداری شما در حین تمرین وجود دارد و آنها حتی می توانند فعالیت های شما را نیز زیر نظر داشته باشند!

غذای خود را بیاورید

معمولاً وقتی مردم برای تعطیلات گرد هم می آیند ، تن غذا شامل می شود. اگر به شما می گویند یک وعده غذایی بیاورید ، سعی کنید جایگزینی سالم برای دسر مورد علاقه خود بیاورید. به این ترتیب ، وقتی همه شروع به کندن پای می کنند ، احساس غیبت نخواهید کرد و می توانید از یک انتخاب سالم برای دسر لذت ببرید. اگر از شما خواسته شد شام بیاورید ، می توانید از دستور العمل های کلاسیک مانند نخود سبز ، چاشنی ، سیب زمینی پوره شده استفاده کنید ، یا می توانید سالاد بیاورید!

از تعطیلات لذت ببرید!

بسیار مهم است که در طول تعطیلات به سلامت خود اهمیت دهید ، اما نترسید که به خودتان اجازه دهید در این دوران به آرامش و سرگرمی بپردازید. تا زمانی که از سلامت و تندرستی خود راضی هستید ، این عادات را در نظر داشته باشید و به یاد داشته باشید که می توانید در تعطیلات انعطاف پذیر باشید.

آیا می خواهید قبل از سال جدید کار خود را شروع کنید؟ به https://fitnessfor10.com/ مراجعه کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی در منطقه شما وجود دارد یا خیر!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *