چگونه سیستم تنفسی شما بر تمرین شما تأثیر می گذارد – تناسب اندام کندی


هر کسی که به طور منظم ورزش می کند می تواند مطمئن باشد که تنفس مناسب مهم است. اما آیا می دانید تکنیک های تنفس مناسب هنگام ورزش چقدر اهمیت دارد؟ برای اینکه بتوانید به اهداف تناسب اندام خود برسید و مطمئن شوید که از هر جلسه بدنسازی حداکثر استفاده را می برید ، ما برخی از بینش ها را در مورد اینکه چگونه الگوهای تنفسی خاص می تواند نحوه کار شما را بهبود بخشد ، به اشتراک می گذاریم.

هرچه بیشتر کار کنید ، اکسیژن بیشتری نیاز دارید

ما غذا را سوخت بدن ما می دانیم – یعنی وقتی ورزش می کنید ، اکسیژن سوخت ماهیچه های شماست. کلاس های کیک بوکسینگ در شهرستان کامدن از تنفس صحیح در هنگام ورزش برای کاهش آسیب های احتمالی عضلات و افزایش قدرت اطمینان حاصل می کنند ، زیرا سطح اکسیژن بدن شما با کار بیشتر افزایش می یابد. به

ماسک بزنم یا نه؟

عفونت های COVID-19 در سراسر کشور همچنان در حال افزایش است و بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام نگران کار با ماسک صورت هستند ، زیرا پوشیدن ماسک صورت تقریباً در هر باشگاه بدنسازی یا مرکز تناسب اندام اجباری است.

کندی تناسب اندام می خواهد مطمئن شود که پوشیدن ماسک مانع جریان اکسیژن در حین ورزش نمی شود. به تازگی ، دانشگاه ساسکاچوان تحقیقی را انجام داده است که نشان می دهد ماسک ها هنگام کار سخت هیچ ارتباطی با سطح خون و اکسیژن ندارند.

تنفس مناسب چیست؟

تنفس صحیح به تمرینی که انجام می دهید بستگی دارد. در حالت ایده آل ، شما از طریق بینی خود تنفس می کنید ، که به مرطوب شدن هوا کمک می کند و با پاکسازی گرده ، گرد و غبار و سایر عناصر موجود در هوا ، میزان بقایای وارد شده به ریه ها را کاهش می دهد.

سیستم تنفس مناسب تناسب اندام کندی

تنفس برای بلند کردن

تمرینات قدرتی شامل تنفس است که به تثبیت هسته شما کمک می کند ، به شما امکان می دهد با خیال راحت بلند شوید ، تنش بدن خود را افزایش داده و به شما اجازه می دهد به آرامی بلند شوید. تنفس هوا را از بین می برد و به ماهیچه ها اجازه می دهد ارتباط بهتری برقرار کنند. بنابراین در حین بلند شدن نیروی بیشتری به دست خواهید آورد ، که بخش بسیار مهمی از تنفس و بیرون آوردن آهسته هنگام بلند کردن است.

همچنین تنفس هنگام بلند شدن در زمان مناسب می تواند از افت ناگهانی فشار خون جلوگیری کرده و سردردهای خفیفی را که برخی از افراد تجربه می کنند ، کاهش دهد.

تنفس برای کاردیو

شرایط قلبی عروقی ، مانند دویدن یا دوچرخه سواری ، نیاز به تنفس شدید و شدید دارد. بسیاری از دونده ها سعی می کنند میزان تنفس خود را به عنوان معیاری که به آنها در حفظ اندازه گیری حتی تنفس کمک می کند ، پایین بیاورند. این به افزایش میزان نیتریک اکسید که وارد بدن شما می شود و عروق خونی را گشاد می کند و میزان اکسیژن در خون را افزایش می دهد ، کمک می کند. این به سیستم گردش خون شما اجازه می دهد تا کارآمدتر کار کند و خستگی ماهیچه ها را کاهش دهد ، که برای ورزشکاران استقامتی بسیار مهم است.

تنفس برای یوگا

تمرینات دیگر مانند یوگا و پیلاتس به تنفس برای کمک به جریان ذهنی و ارائه دامنه حرکتی بهتر برای متخصصان متکی هستند. این تمرین از تنفس آرام و عمیق از طریق بینی سود می برد. اگر آگاهانه نفس نمی کشید ، بدن شما دچار استرس و قفل شدن می شود ، این هدف مخالف یوگا و سایر عادات کششی است.

تناسب اندام کندی به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید!

ما یک مرکز تناسب اندام گسترده با هر دو تجهیزات ورزشی و کلاسهای تمرین متقابل داریم که به شما کمک می کند از تمرینات ورزشی خود بیشترین بهره را ببرید. با ما تماس بگیرید یا وب سایت ما را مرور کنید تا از همه چیزهایی که ارائه می دهیم مطلع شوید و یک ارزیابی شخصی و تور بدنسازی دریافت کنید. ما آماده هستیم تا به شما در تحقق رویاهایتان کمک کنیم!



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *