چگونه می توانید از خوردن غذای مورد علاقه هالووین خود بدون اشتباه لذت ببرید؟

چگونه می توانید از خوردن غذای مورد علاقه هالووین خود بدون اشتباه لذت ببرید؟


اکتبر در راه است و هالووین با ماست. به نظر می رسد شیرینی ها و دسرها همه جا هستند – و آماده مصرف هستند. به جرات می توان گفت که این قند ، چه شکلات سرگرم کننده ، چه آدامس های شیرین و چه ترش ، یا غذاهایی مانند دسرها ، کمبود قند ندارد و دندان های شیرین ما را آزمایش می کند. اما اگر بر زندگی سالم تمرکز کرده اید ، ممکن است این سال را بپرسید که آیا مناسب است که در طول تعطیلات دست از کار بردارید و به روی شیرینی مورد علاقه خود باز شوید. خبر خوب – می توانید. تاکتیکی؟ غذاهای سالم هالووین.

بله ، می توانید از آب نبات هالووین مورد علاقه خود در مواقع مناسب استفاده کنید ، به شرطی که مقادیر مناسب را رعایت کنید. خوردن یک قطعه شیرینی کوچک به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و سرشار از میوه ها ، سبزیجات ، پروتئین و غلات کامل به شما در دستیابی یا شکستن اهداف سلامتی کمک نمی کند. و گاهی اوقات رهایی از حرص و طمع می تواند به شما در جلوگیری از نوشیدن زیاد دیرتر کمک کند.

برای خواندن نکاتی در مورد چگونگی لذت بردن از شیرینی و غذاهای مورد علاقه خود بدون احساس گناه و بدون شکستن قند ، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

تنقلات و شیرینی هایی که از یک فروشگاه سالم خریداری شده اند

در طول این فصل ترفند یا درمان بدون رفتن به آشپزخانه ، یک غذای خوشمزه و سالم ارائه دهید. در اینجا چند غذای سالم هالووین وجود دارد که می توانید امتحان کنید!

فنجان های کره آجیل جاستین

پسر عموی سالم ریس کره بادام زمینی ، بادام یا کره بادام زمینی آنها را امتحان کنید فنجان ها با گزینه هایی برای شکلات تیره و روشن!

2 بی لیوان کره آفتابگردان رایگان

اگر یک فنجان مانند ریس می خواهید ، سالم و مغذی (و سایر حساسیت ها) ، اینها را امتحان کنید!

شکلات تلخ هوو در آشپزخانه

سرخپوش شکلات تهیه شده از مواد اصلی (فکر کنید: طعم های واقعی مانند شکر نارگیل ، کاکائو و آجیل ترد ، دانه ها و موارد دیگر).

از انواع بسته های کوچک شکلاتی هالووین برای زندگی لذت ببرید

بدون شیر ، بدون آجیل ، بدون گلوتن و موارد دیگر! این نوار فاقد 8 ماده حساسیت زا و بدون ترکیبات ترسناک ساخته شده است.

مینی بارهای گرانولای خوب ساخته شده است

با یک ظرف سبزیجات که در هر گرانولایی مانند دسر پنهان شده است ، 9 آلرژن اصلی (مانند آجیل) را از بین ببرید گاز گرفتن!

تکه های نارگیل شکلات تلخ غیر واقعی

اینها را امتحان کنید خوراکی های کوچک به عنوان یک تبادل شیرین برای نوارهای شیرین قند. تهیه شده از موادی مانند نارگیل ارگانیک ، لاک پشت و شکلات تلخ ، فاقد طعم دهنده ها و پرکننده های مصنوعی است.

شیرینی های هوشمند

3 گرم شکر را در هر کیسه و بدون مواد مصنوعی امتحان کنید شیرینی های هوشمند به عنوان یک مبادله سالم برای چربی ترش یا شیرین.

پاپ کورن کمتر بد

اینها را امتحان کنید بسته های متعدد هالووین و ترفندها یا ترفندهای خود را به ترسوهای خوش طعم بدهید.

بدون ترفند: غذاهای ساده و سالم هالووین که می توانید در خانه درست کنید

میوه های مورد علاقه خود را به صورت ورقه ای برش دهید و آن را دوستدار هالووین کنید

با افزودن دو “چشم” چیپس شکلات محافظت شده از آجیل یا کره دانه ، یک وصله چشم گوگلی درست کنید. با کمی ماست ، کره آجیل یا شکلات از آن لذت ببرید!

شکلات چیپسی خودتان درست کنید

آن را با یک تار عنکبوت ترسناک پر کنید!

تخم مرغ های آب پز را به تخم مرغ های آب پز تبدیل کنید

برای یک دسر خوشمزه (و سرشار از پروتئین) هالووین ، آووکادو و زرده تخم مرغ را مخلوط کرده و با زیتون پر کنید.

سس کارامل وگان درست کنید

به سادگی خرمای خیس خورده و بدون هسته را برای یک غذای شیرین با یک ماده مخلوط کنید. با برش های سیب ، کره آجیل و چیپس شکلات بدون شیر لذت ببرید!

غذاهای مومیایی قهوه ای یا شیرینی پزی درست کنید!

غذاهای پخته شده مورد علاقه خود را با کمی کره نارگیل یا ماست پر کنید! می توانید دو عدد چیپس شکلات به چشمان خود اضافه کنید.

موزهای خرد شده را به شبح تبدیل کنید

سیب زمینی ها را پوست گرفته و به نصف برش دهید. دو تکه شکلات برای چشم و یکی برای دهان اضافه کنید! یخ زده یا تازه به بستنی ها سرو کنید.

کلمنتین یا نارنگی را به کدو تنبل تبدیل کنید

سیب زمینی ها را پوست بگیرید و آب آن را بگیرید!

یک راهنمای نمونه برای تقسیم آب نبات هالووین مورد علاقه خود

زمانی که سعی می کنید خوردن شیرینی را جزء رژیم غذایی سالم خود قرار دهید ، نام بازی کنترل قسمت است. مطمئناً خوردن چند تکه M + M رنگارنگ سلامت کلی شما را تغییر نمی دهد. این واقعا در مورد تعادل است

بنابراین ، وقتی صحبت از شیرینی های مورد علاقه هالووین می شود ، چقدر بیشتر؟ ما برخی از محبوب ترین انتخاب ها را جمع بندی کردیم ، که هر یک اندازه اندازه پیشنهادی سهام را به اشتراک گذاشتیم. لذت بردن!

اندازه سرگرم کننده Baby Ruth Bar

دو میله سرگرم کننده 180 کالری ، 20 گرم شکر و 2 گرم پروتئین را تأمین می کنند.

کیت اندازه سرگرم کننده نوار گربه

دو میله سرگرم کننده 140 کالری ، 19 گرم کربوهیدرات و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

پیچ و تاب های اندازه سرگرم کننده

چهار سرگرمی 120 کالری ، 15 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

قطعات ذرت آب نبات

21 قطعه 150 کالری ، 27 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

اسکیت های اندازه سرگرم کننده

دو کیسه سرگرم کننده 120 کالری ، 24 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

تغییراتی در اندازه سرگرم کننده

دو میله سرگرم کننده 160 کالری ، 16 گرم شکر و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

قطعات Starburst

هشت قطعه 160 کالری ، 22 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

بچه ها وصله ترش به اندازه میان وعده

یک بسته (حدود قطعات) 55 کالری ، 9.5 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

جام ریس

2 فنجان 220 کالری ، 22 گرم شکر و 5 گرم پروتئین تأمین می کند.

کد ترد برنج

یک نوار 90 کالری ، 8 گرم شکر و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

پاپ کورن ذرت کارامل

یک اونس حاوی 122 کالری ، 15 گرم قند و 1 گرم پروتئین است.

4 نکته پاداش برای لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه

ما می دانیم که بخش تغذیه چیزی جز شیرینی و غذاهای خوش طعم ارائه نمی دهد. اما اگر از خوردن کمی آب نبات لذت می برید ، راه هایی برای سالم نگه داشتن آن بدون قربانی کردن اهداف خود وجود دارد! نکته اصلی کنترل اندازه سهام است.

علاوه بر تمرکز بر اندازه مناسب ، در اینجا نکات دیگری وجود دارد که می توانید هنگام تلاش برای لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه ، به آنها توجه کنید. چرا که چه کسی می خواهد وقت خود را با احساس گناه بگذراند وقتی هالووین سرگرم کننده است؟

اجازه ندهید پیشرفت شما کند شود (یا از هم بپاشد)

بدانید که یک “روز بد غذا خوردن” مانع پیشرفت ماه هایی که در سفر سلامتی خود داشته اید نخواهد شد. اگر زیاد شیرینی می نوشید ، بدانید که فردا یک شروع تازه است ، می توانید بعد از پایان تعطیلات فعالیت های عادی خود را شروع کنید.

پر کردن دسرهای سرشار از پروتئین مغذی

قبل از شرکت در مهمانی هالووین یا ترفندها یا غذاهای لذیذ ، یک وعده غذایی غنی از پروتئین بخورید. با داشتن شکم سیر ، می توانید تصمیمات غذایی بهتری نسبت به زمان گرسنگی بگیرید.

از امتحان بعد از هالووین خودداری کنید

بعد از ترفند یا درمان ، آب نبات باقی مانده از خانه را نگه ندارید. به سربازان یا اقامتگاه ها آب نبات دهید سازمانی پیدا کنید که از سلامت شما پشتیبانی می کند و به خوبی کار می کند.

شیرینی های شیرین را با غذاهای سالم هالووین عوض کنید

اگر در مهمانی هالووین میزبانی می کنید یا در آن شرکت می کنید ، پیشنهاد دهید که یک وعده غذایی مغذی به همراه داشته باشید تا همه غذاها متعادل شود.

مطالب مرتبط: چگونه می توان یک اسنک هالووین خوب را مخفیانه درست کرد

این یک راه سالم برای درمان خود در هالووین است

معروف است که هالووین یک تعطیلات پر از شکر و پر از شیرینی است. برخلاف تصور شما ، نیازی به گذراندن “بدون شیرینی” در هنگام لذت بردن از تعطیلات نیست. انواع و اقسام روش ها برای رعایت سنت تعطیلات بدون قطع کامل پیشرفت شما در سفر سلامتی ، افزایش میزان پروتئین ، اهدای شیرینی های باقی مانده و ارائه یک مبادله مغذی (دلپذیر) وجود دارد.

بیشتر می خواهم دستور العمل های خوشمزه خوشمزه و محصولات پخته سالم؟ ثبت نام برای مناسب برای Proبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *