یائسگی و کاهش وزن را از نظر پزشکی درک کنید

یائسگی و کاهش وزن را از نظر پزشکی درک کنید


نویسنده: دکتر شلی مسر ، مدیر پزشکی – کاهش وزن Red Mountain

یائسگی: این کلمه به تنهایی قلب بسیاری از زنان را می ترساند. من اغلب بیمارانی را می بینم که صورتشان از عرق خیس است ، به فعالیت های اتاق خواب علاقه ای ندارند و نگران یک دیوانه وار قرمز ، فراموشکار و دیوانه هستند. با این حال ، لازم نیست این مورد باشد. شما می توانید در این دوران با مهربانی و اطمینان قایقرانی کنید.

اولین قدم درک یائسگی از نظر پزشکی است.

میانگین سن قاعدگی 52 سال است ، اما برای برخی ممکن است زودتر و برای برخی دیگر دیرتر رخ دهد. علائم شامل التهاب شدید ، نوسانات خلقی ، فراموشی ، مشکل در تمرکز ، مشکل در خواب ، خشکی واژن ، کاهش میل جنسی ، بی اختیاری ادرار و افزایش عفونت های واژن و مجاری ادراری است.

با این حال ، برای بسیاری ، نگران کننده ترین ویژگی افزایش وزن است.

علم پشت یائسگی:

با ورود زنان به دوران یائسگی بعد از یائسگی ، عملکرد تخمدان شروع به کاهش می کند. اینهبین ، که به طور معمول ترشح هورمون FSH در مغز را مسدود می کند ، تخمدان کمتری تولید می کند. از آنجا که این فرایند چندان مخرب نیست ، سطح FSH افزایش می یابد ، که تخمدان ها را برای تولید استروژن بیشتر تحریک می کند. با گذشت زمان ، این فرایند باعث سوختن سلول های تخمدان می شود و در نهایت تولید استروژن کاهش می یابد. سایر هورمونهای تخمدان مانند پروژسترون و تستوسترون نیز با غیرفعال شدن تخمدان کاهش می یابد.

هنگامی که سطح استروژن کاهش می یابد ، غدد فوق کلیوی با افزایش کورتیزول پاسخ می دهند ، که باعث افزایش تجمع چربی در اطراف شکم می شود. هنگامی که گردش استروژن کاهش می یابد ، چربی سوزی نیز کاهش می یابد و از دست دادن چربی شکم مشکل تر می شود.

بزرگترین مشکل این سطوح پایین هورمون چیست؟

تغییرات در سطح هورمون ها نه تنها به علائم یائسگی کمک می کند ، بلکه در توضیح اثرات افزایش وزن در این مرحله از زندگی نیز مهم است.

افزایش سن باعث می شود که غده فوق کلیوی خسته استروژن و تستوسترون را بیشتر کاهش دهد و در نتیجه ما را خسته کند. در نتیجه ، ما اغلب هنگام گذراندن این روند بی تفاوت هستیم. علاوه بر این ، تستوسترون برای تحریک و حفظ توده عضلانی ، که یک بافت فعال بسیار متابولیزه است ، مورد نیاز است.

کاهش سطح استروژن و تستوسترون در حال حاضر باعث افزایش ترکیب بدن ما و کاهش چربی و توده عضلانی می شود.

اثر اضافی کاهش استروژن و تستوسترون افزایش مقاومت به انسولین است. هنگامی که بدن ما نسبت به انسولین مقاوم می شود یا کمتر واکنش نشان می دهد ، بدن ما گلوکز دریافتی را دریافت کرده و آن را به صورت چربی ذخیره می کند.

برخی از زنان با علائم قابل تحمل یائسگی را پشت سر می گذارند و ساختار نازک خود را حفظ می کنند. این چگونه می تواند باشد؟

یک ایده خوب این است که با وزن طبیعی وارد دوران یائسگی شوید و یک برنامه ورزشی منظم را رعایت کنید ، زیرا مطالعات نشان می دهد که زنان لاغر و فعال علائم یائسگی کمتری دارند. آنها همچنین به راحتی می توانند وزن خود را حفظ کنند. بنابراین ، اگر به سن یائسگی نزدیک نشده اید ، این یک فرصت عالی برای شماست که یک شیوه زندگی سالم را دنبال کنید و بدن خود را به حداکثر وزن سالم برسانید.

از کسانی که این مراحل را طی می کنند یا آن را به اتمام می رسانند و اضافه وزن اضافی را تجربه می کنند ناامید نشوید. با انجام مراحل زیر ، بهبود محیط هورمونی می تواند برای کاهش وزن و حفظ آن مفید باشد:

1. برنامه کاهش وزن پزشکی را شروع کنید جایی که تأمین کنندگان می توانند بر اساس نیازهای شخصی شما با شما همکاری کنند. RM3® یک برنامه عالی برای کمک به زنان در این دوره انتقالی است تا سریع و م loseثر وزن خود را کاهش دهند.

2 با توجه به افزایش مقاومت به انسولین ، کاهش مصرف کربوهیدرات به کاهش ذخیره چربی مانند شکر و نشاسته کمک می کند. بسیاری از ما دیده ایم که این کوکی ها چگونه سریعتر از 20 سالگی روی ران ما ظاهر می شوند. کربوهیدراتهای اضافی را با پروتئین کمتر و مقدار زیادی سبزیجات تازه جایگزین کنید.

3. ورزش کنید! مطمئن شوید که برنامه ورزشی شما شامل تمرینات قدرتی و همچنین تمرینات قلبی برای ساختن عضلات شما باشد.

4. از مکمل استفاده کنید مقاومت RMبه این محصول به بدن در مبارزه با مقاومت به انسولین کمک می کند تا میزان گلوکز تبدیل شده به ذخیره چربی را کاهش دهد. نشان داده شده است که اشتها را کنترل می کند ، انرژی را افزایش می دهد و استرس و اضطراب را کاهش می دهد.

5- هورمون درمانی را در نظر بگیرید. ما هورمونهای فعال زیستی را برای بازگرداندن سطح شما توصیه می کنیم. مطالعات نشان می دهد که زنان با افزایش هورمون درمانی به غیر از بزرگ کردن سینه ، در مواقعی که سطوح خاصی از آب بالا و سطح آن بسیار زیاد است ، افزایش وزن را تجربه نمی کنند. انسولین هورمونی همچنین به افزایش حساسیت شما به انسولین در برابر اثرات ذخیره بیش از حد چربی کمک می کند.

6 از رزوراترول RM اضافی استفاده کنیدبه RM Resveratrol یک مکمل ضروری برای افرادی است که به دنبال مبارزه با اثرات پیری هستند. این یک آنتی اکسیدان قوی است که به بدن در مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند و می تواند خطر بیماری هایی مانند سرطان و بیماری های قلبی را کاهش دهد. همچنین به تحریک متابولیسم و ​​کاهش التهاب در بدن کمک می کند. التهاب با افزایش وزن ارتباط دارد.

7. DHEA را مصرف کنید. این مکمل در دفاتر ما موجود است. DHEA محصول غدد فوق کلیوی است که سپس آن را به تستوسترون و استروژن تبدیل می کند.

همانطور که می بینید ، یائسگی را می توان با موفقیت پذیرفت. زمان آن فرا رسیده است که دستاوردها و سالها دانش خود را جشن بگیرید و منتظر همه چیز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *