آیا شما آماده به یک ماجراجویی فوق‌العاده هستید؟ با فری فایر شروع کنید!



کد: 140302087901625730




،
():
یکی از بازی‌های مطرح و پرطرفدار در بین گیمرها، مربوط به بازی جم فری فایر است. به‌طوری‌که در سال ۲۰۱۹ در بازار اپلیکیشن گوگل موفق به دریافت جایزه محبوب‌ترین بازی شد. این بازی اکشن در سبک ماجراجویی، با فرود گیمر با چتر نجات در یک جزیره شروع می‌شود.



آیا شما آماده به یک ماجراجویی فوق‌العاده هستید؟ با فری فایر شروع کنید!




آیا شما آماده به یک ماجراجویی فوق‌العاده هستید؟ با فری فایر شروع کنید!



آیا شما آماده به یک ماجراجویی فوق‌العاده هستید؟ با فری فایر شروع کنید!




آیا شما آماده به یک ماجراجویی فوق‌العاده هستید؟ با فری فایر شروع کنید!



آیا شما آماده به یک ماجراجویی فوق‌العاده هستید؟ با فری فایر شروع کنید!




آیا شما آماده به یک ماجراجویی فوق‌العاده هستید؟ با فری فایر شروع کنید!

گیمر باید در یک راند ۱۰ دقیقه‌ای مقابل ۴۹ بازیکن دیگر قرار بگیرد و امام سعی خود را برای زنده‌ماندن در این جزیره به کار گیرد. به همین علت بسیاری از کاربران با خرید جم فری فایر و انجام مراحل مختلف آن تجربه یک بازی هیجان‌انگیز و بی‌نظیر خواهند داشت.

بازی جم فری فایر چیست؟

باتوجه‌به علاقه افراد بسیار به بازی‌های اکشن و هیجانی در دنیا، شرکت‌ها و استودیوهای مشغول به فعالیت در این حیطه اقدام به تولید بازی‌های متنوع با قابلیت کاربری گوناگون نموده‌اند. بازی جم فری فایر یکی از این بازی‌های اکشن و هیجانی است که در سال ۲۰۱۷ با قابلیت نصب بر روی گوشی‌های هوشمند همراه اندروید و ios انتشار یافت.

در بدو ورود این بازی به‌صورت رایگان و پرداخت درون برنامه ارائه شد که با حجم بالای استقبال کاربران رویه رو شد. همین امر باعث شد که این بازی در دسته پردانلودترین بازی‌های موبایل دنیا قرار گیرد. با پیشرفت در طی انجام مراحل بازی و پرداخت درون شبکه برای خرید جم فری فایر از هیجان دوچندان این بازی استفاده کنید. امکان بازی با گیمرهای دیگر در سراسر دنیا، جزو آپشن‌های جذب کاربران برای نصب و انجام این بازی است.

ویژگی‌های جذاب در بازی جم فری فایر

بازی جم فری فایر یا همان بقا در جزیره دورافتاده، دارای ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردی است که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

  • انجام حرکات آزادانه در بازی
  • مبارزه با ۵۰ بازیکن به‌صورت آنلاین در سراسر دنیا
  • امکان کنترل لمس عالی و روان در این بازی
  • استفاده از امکانات مختلف گرافیکی در تولید این بازی با درج کوچک‌ترین جزئیات
  • قابلیت بازی تیمی با دوستان
  • وجود اسلحه‌های مختلف
  • دارابودن آیتم‌های مختلف در بازی

و… جزو مواردی است که کاربران را وسوسه به خرید جم فری فایر و نصب آن درگوشی‌های همراه هوشمند می‌نماید.

راهکارهای مناسب برای پیشرفت بازی

این بازی دارای آیتم‌های مختلفی است که متناسب با هر بخش باید اقدامات درستی را انجام دهید:

حذف تجهیزات و سلاح قدیمی

با انجام مراحل و بالارفتن سطح بازی، گیمر موفق به پیداکردن تجهیزات و اسلحه جدید می‌شود. باتوجه‌به اینکه در این شرایط سطح این اسلحه و تجهیزات به نسبت تجهیزات فعلی بالا است، در نتیجه برای پر نشدن کوله‌پشتی نسبت به حذف تجهیزات قدیمی اقدام کنید.

جابه‌جایی میان سنگرها و جاگیری مناسب

چنانچه در حین بازی در فضای باز و بدون ساختمان قرار گرفته‌اید، به‌سرعت اقدام به دویدن و پناه‌گرفتن در پشت اشیا نمایید. چرا که در این شرایط توسط سایر بازیکنان قابل‌شناسایی و در تیررس آنها هستید.

حفظ سلاح و مهمات خاص

شاید در حین بازی با مهماتی روبرو شوید که اسلحه آن را ندارید. تحت این شرایط با حفظ این اسلحه باعث پیشرفت در بازی خواهید شد. چرا که در حین انجام بازی با اسلحه‌های جدیدی روبرو می‌شوید که با داشتن مهمات مرتبط با آن می‌توانید اقدام به جایگزین اسلحه جدید نمایید.

فرود در مناطق خلوت

در شروع بازی با ورود به یک محیط ناآشنا روبه‌رو می‌شوید. برای تطابق شرایط، پیداکردن تجهیزات بهتر و کسب آمادگی در جاهای خلوت و کم‌جمعیت اقدام به فرود نمایید.

توجه به نقشه کوچک تصویر

با چک این نقشه علاوه بر جهت‌یابی، قادر به شناسایی خطرات در محیط اطراف هستید. به‌طوری‌که چنانچه مورد حمله قرار بگیرید، با یک نگاه به این تصویر می‌توانید مکانی را که از آن تیر شلیک شده شناسایی نمایید.

جمع‌آوری تمامی لوازم حیاتی قبل از مبارزه

جعبه کمک‌های اولیه، دو سلاح اصلی به همراه یک پیستون و محافظ سر و بدن جزو لازمه‌های قبل از شروع مبارزه است.

دریافت جعبه‌های پشتیبانی

در طی انجام مراحل بازی شاهد عبور هواپیماهای حامل جعبه‌های پشتیبانی برای بازیکنان هستید. در چنین مواردی با استفاده از منورها اقدام به شناسایی محل فرود و دریافت جعبه نمایید.

  • استفاده از هدفون یا هندزفری در صورت امکان
  • انتخاب شخصیت درست
  • عدم ورود باعجله به بازی

و… جزو مواردی است که با خرید جم فری فایر و نصب آن به‌منظور پیروزی باید به آن توجه کنید.

خرید سی‌ پی

باتوجه‌به اینکه اغلب بازی‌های با سبک اکشن و ماجراجویی در کل دنیا در حال انجام است، در برخی از مواقع نیازمند پرداخت درون بازی هستید. سی‌پی یکی از ارزهای رایج در این شرایط است که در برخی از بازی‌ها به‌عنوان یک واحد مالی مصنوعی مورداستفاده است.

به بیان ساده با استفاده از این آپشن گیمر قادر به خرید امکانات مختلف در این بازی است. در طی انجام مراحل بازی و پیداکردن بسته‌های شانس متنوع، می‌توانید از این سی پی‌ها استفاده کنید. اما نکته‌ای که در این میان وجود دارد، این مطلب است که این سی‌پی‌ها چندان زیاد نیستند و به همین دلیل برای استفاده از امکانات متنوع بازی مجبور به خرید سی پی هستید. برای این منظور می‌توانید به دو صورت عمل کنید:

  • خرید سی‌پی با گیفت‌کارت گوگل‌پلی و اپل
  • خرید مستقیم سی‌پی با استفاده از خدمات یک سایت خرید درون بازی

فروشگاه G4A4 در این شرایط می‌تواند گزینه انتخابی شما باشد.

کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی یکی از مجموعه‌های برتر در صنعت بازی‌های ویدئویی در دنیا به شمار می‌رود. باتوجه‌به جذابیت بالای این بازی تولید کنند گاه آن اقدام به خلق نسخه جدید آن با نام کالاف دیوتی موبایل در نسخه‌های اندروید ios و… در کنار استفاده از این بازی بر روی رایانه‌ها، لوح‌های شخصی و تبلت نمودند.

این بازی قابلیت چندین حالت همچون پشتیبانی آنلاین از چند نفر را دارد. کنترل‌های صاف و شهودی با هدف‌گیری و حرکت پاسخگو، استفاده از انواع سلاح‌ها و ضمیمه‌ها که با بالارفتن سطح می‌توان از آن استفاده کرد، گرافیک بی‌نظیر، طراحی صوتی عالی و یک موسیقی متن فراگیر از جمله آپشن‌های برتر کالاف دیوتی موبایل است.

کلام پایانی

باتوجه‌به آمار بالای بازی‌های موبایل به‌ویژه بازی‌های اکشن و هیجانی، شرکت‌ها و استودیوهای بسیاری اقدام به تولید بازی‌های متنوع در این زمینه نمودند. کالاف دیوتی موبایل و جم فری فایر جزو بازی‌های محبوب و مطرح در این زمینه طی سال‌های اخیر بوده که به‌راحتی قابل‌نصب بر روی انواع گوشی‌های هوشمند است.

با خرید جم فری فایر به‌عنوان یکی از محصولات تولیدی مطرح در این زمینه، تجربه یک بازی هیجان‌انگیز با آپشن‌های همچون گرافیک بالا، امکان کنترل لمس عالی، قابلیت بازی تیمی با دوستان، وجود آیتم‌های مختلف و انواع سلاح‌ها و… را خواهید داشت. برای این امر می‌توانید از خدمات فروشگاه G4A4 بهره‌مند شوید.

### پایان خبر رسمی



Source link