ارتقا و بهینه سازی سایت مجموعه معماری و طراحی دکوراسیون پالادیوم اصفهان 


با هدف معرفی خدمات طراحی دکوراسون داخلی در اصفهانانجام شد



کد: 140211107796125237




،

اصفهان

, ():
باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید مجموعه معماری و طراحی دکوراسیون پالادیوم اصفهان از  فروردین 1402 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.





ارتقا و بهینه سازی سایت مجموعه معماری و طراحی دکوراسیون پالادیوم اصفهان 

گروه طراحی و دکوراسیون اصفهان پالادیوم


گروه معماری و دکوراسیون داخلی پالادیوم اولین مرکز تخصصی دکوراسیون داخلی در اصفهان

به گزارش روابط عمومی مجموعه معماری و طراحی دکوراسیون پالادیوم اصفهان، وبسایت این شرکت فعال در طراحی دکوراسیون، معماری و بازسازی ساختمان از تاریخ فروردین 1402 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.palladium-decor.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های بخش‌های جدید وبسایت به فهرست وبسایت اضافه و امکانات تازه وبسایت برای مخاطبان میسر شده است.

مهندس مسیح قاسمی مدیر اجرایی مجموعه معماری و طراحی دکوراسیون پالادیوم اصفهان با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و متقاضیان خدمات طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است. 

گروه معماری و دکوراسیون داخلی پالادیوم اولین مرکز تخصصی دکوراسیون داخلی در اصفهان با گردآوری گروهی از طراحان خلاق و اکیپ های اجرایی مجرب و مجموعه فروشگاه های ساختمانی پالادیوم در سطح شهر ( اصفهان ) مشغول به فعالیت میباشد. این مرکز (هلدینگ) با تشکیل دادن امکانات زیرساختی منحصر به فرد، این امکان را برای مشتریان عزیز این مجموعه فراهم نموده است که چنانچه قصد طراحی، نظارت و یا خرید متریال ساختمانی مانند سنگ، سرامیک، کابینت، کاغذدیواری ، پرده، کناف، و … را دارند با در نظر گرفتن کیفیت ممتاز و قیمت مناسب از این امر بهره مند گردند.

خدمات گروه طراحی دکوراسیون و معماری داخلی پالادیوم

مشاوره و بازدید

مهم ترین اقدام قبل از شروع هر عملیات ساختمانی مانند تخریب و بازسازی ساختمان ، مشاوره و ارزیابی صحیح پروژه و نحوه ی صحیح اجرای عملیات فنی جهت تسریع در موارد اجرا و بهینه بودن آن در جهت صرفه اقتصادی و زمانی میباشد که باید حتما توسط کارشناس و مهندس طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان صورت پذیرد که عموما در قالب طراحی و برآورد متریال انجام می شود.

فروشگاه متریال

انتخاب صحیح متریال دکوراسیون داخلی جهت پوشش کف، دیوارها و سقف میتواند جنبه ی بسیار مهم و حساسی از لحاظ زیباشناسی و هارمونی بهتر محیط داشته باشد. فروشگاه پالادیوم این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است که با تنوع زیاد محصولات و قیمت مناسب در خرید متریال مختلف دکوراسیون داخلی (دکوراسیون داخلی خانه در اصفهان ) مانند سنگ، کابینت، کاغذ دیواری، پرده، کناف و … از زمان و هزینه های خود به صورت بهینه استفاده کنند.

طراحی سه بعدی

یکی از مهمترین بخش های مهم برای طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان، طراحی سه بعدی پروژه است. ما با طراحی ۳D میتوانیم آن چیزی که شما به آن نیاز دارید را خلق کنیم. مدل های سه بعدی می توانند یک راه حل موثر برای نمایش هرچه بهتر کارشما قبل از اجرا باشد. کافیست آن چیزی را که شما در ذهن خود دارید با پالادیوم در میان بگذارید.

اجرا و بازسازی

بازسازی اصولی گاهی با کم ترین هزینه ها و اعمال تغییرات کوچک؛ ارزش ملک (مسکونی،تجاری و اداری) را بسیار افزوده و فضایی ایجاد میکند که می‍‍توان از آن تا مدت زمان طولانی استفاده بهینه کرد و از محیطی مطلوب و دلنشین برخوردار بود. (بازسازی خانه در اصفهان)

خدمات ما:

  • طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل، اعم از آپارتمان، ویلایی و دوبلکس
  • طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اداری، تجاری و رستوران
  • طراحی و اجرای نما
  • طراحی و اجرای محوطه سازی
  • بازسازی و نوسازی
  • ارائه مشاوره در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی

چرا ما را انتخاب کنید:

  • تیم مجرب و خلاق
  • استفاده از جدیدترین متدها و متریال
  • تعهد به کیفیت و زمان
  • قیمت مناسب
  • رضایت مشتری

### پایان خبر رسمی



Source link