اردیبهشتِ بدون کمیسیون برای سفیران مشهد!



کد: 140302087901225727




،
():
تپسی یک خبر ویژه و جذاب برای سفیران مشهد دارد. برای جزئیات این سورپرایز شگفت انگیز در ادامه همراه ما باشید.




اردیبهشتِ بدون کمیسیون برای سفیران مشهد!

اردیبهشتِ بدون کمیسیون برای سفیران مشهد!

یک ماه بدون کمیسیون!

کمیسیون تاکسی‌های اینترنتی یکی از دغدغه‌های مهم برای رانندگان است و این موضوع می‌تواند تأثیر زیادی بر درآمد آن‌ها داشته باشد، حالا فرض کنید طرحی فعال شود که رانندگان را از پرداخت کمیسیون معاف نماید. این خبر بسیار خوبی ست برای رانندگان تپسی!

اما حالا تپسی یک خبر ویژه برای رانندگان محترم در مشهد دارد. این یک فرصت استثنایی است. سفیرانی که در شهر مشهد فعالیت می‌کنند، تا پایان ماه اردیبهشت، بدون هیچ شرطی از پرداخت کمیسیون تپسی معاف خواهند بود. اگر در مشهد سفیر تپسی هستید، این فرصت ویژه درآمدزایی را از دست ندهید. سفیران محترم می‌توانند درآمد خود را به صورت آنی و هر زمان که تمایل داشتند، دریافت کنند.

همین حالا ثبت نام کنید

معافیت رانندگان تپسی مشهد از پرداخت کمیسیون تا پایان اردیبهشت

این معافیت تا پایان اردیبهشت ادامه دارد و شامل تمامی رانندگان تپسی در مشهد می‌شود. به این معنا که در این بازه زمانی یک ماهه، درآمد سفرهای شما در طول روز به صورت کامل به شما پرداخت شده و کمیسیون از آن کسر نخواهد شد. بنابراین می‌توانید دومین ماه بهار 1403 را با درآمد بیشتر شروع کنید.

این فرصت خوبی است تا میزان فعالیت های روزانه خود را تپسی افزایش دهید، سفرهای بیشتری را بپذیرید و درآمد ماهانه خود را به عنوان راننده تپسی افزایش دهید. اگر سفیر تپسی هم نیستید، می‌توانید با داشتن شرایط لازم، عضو خانواده بزرگ تپسی شده و از این شرایط ویژه بهره‌مند شوید.

پس همین حالا مدارک خود را آماده کرده و به آدرس زیر مراجعه کنید و بعد از اتمام مراحل و تایید عضویت شما، می‌توانید اردیبهشت 1403 را معاف از کمیسیون به اتمام برسانید.

همین حالا عضو رانندگان تپسی شوید و بدون کمیسیون کسب درآمد کنید

شرایط ثبت نام در تپسی چیست؟

1. داشتن گواهینامه رانندگی معتبر 

2. داشتن خودروی مناسب و معتبر برای ارائه خدمات تاکسی اینترنتی

3. ارائه مدارک شناسایی و مدارک مرتبط دیگر مانند بیمه نامه و مدارک خودرو

4. پذیرش شرایط و قوانین مربوط به شرکت تپسی

شرکت تپسی مزایای متعددی برای راننده‌ها و مسافران ارائه می‌دهد. به عنوان مثال می توانید از خدمات متعدد تپسی گاراژ بهره‌مند شوید. حالا نیز فرصت خوبی است تا یک ماه کامل بدون پرداخت هیچ کمیسیون، درآمد کامل تمامی سفرهای خود را دریافت کنید.

با تپسی راحت کسب درآمد کنید! 

تپسی تمام تلاش خود را می‌کند تا سفرهای امن و راحت شهری و برون شهری را برای مسافران تامین کند.  از سوی دیگر، سفیران نیز از مزایای متعدد این شرکت بهره مند می‌شوند.

برای رانندگان، امکان دسترسی به تعداد بیشتری از مسافران از طریق پلتفرم تپسی و افزایش فرصت‌های کسب درآمد بیشتر وجود دارد. کافی است که رانندگان عزیز گوش به زنگ طرح های کسب درآمد بیشتر با تپسی باشند.

شما  می‌توانید در مسیرهای روزمره خود رانندگی کنید و همزمان یک درآمد جانبی مطمئن هم داشته باشید. با فعالیت در تپسی درآمد خود را به صورت آنی دریافت کنید. اگر در مشهد زندگی می کنید، اردیبهشت بدون کمیسیون تپسی را از دست ندهید. برای کسب اطلاعات بیشتر پیج اینستاگرام تپسی را دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی



Source link