بهترین نماینده ایزوگام در تهران


بهترین نماینده ایزوگام در تهران



کد: 140208277690223431




،

تهران

, ():
بهترین نماینده ایزوگام در تهران





بهترین نماینده ایزوگام در تهران

ایزوگام در تهران


ایزوگام آسایش بام نماینده رسمی انواع برند ایزوگام در تهران

با عایق سازی سقف و دیواره های ساختمان می توانید، از شر چکه کردن این مکان ها در امان باشید. همینطور در مکان هایی مانند سرویس بهداشتی که رطوبت زیادی وجود دارد، با عایق کردن این مکان آب از بین سرامیک ها به بیرون نفوذ نمی کند.

با خرید ایزوگام می توانید حتی از ورود حشرات موذی به داخل خانه جلوگیری نمایید. همینطور لایه آلومینیومی این محصول باعث می شود، در برابر حرارت عایق شود و از مصرف انرژی جلوگیری نمایید.

عایق کردن ساختمان ها و صنایع بزرگ از دیرباز در بین ایرانیان وجود داشته و از قدیم برای ضدآب کردن مناطق از ترکیبات قیر استفاده می کردند تا اینکه متوجه مزایا و معایبی در آن شدند. در ادامه به شما در زمینه ایزوگام و مزایای آن در ترکیبات ساختمان بیشتر توضیح می دهیم.

انواع ایزوگام بر اساس مواد تشکیل دهنده آن

ایزوگام های پلیمری: این ایزوگام دارای لایه آلومینیومی با ضخامت 14 تا 16 میکرون، لایه های پلی آستر، قیر، پودر تالک مواد APP می باشد. خرید این ایزوگام نسبت به سایر انواع آن مرسوم تر و بهتر است.

ایزوگام دمیده: این ایزوگام دارای قیرهای دمیده شده است. قیر هم از دمیدن هوای داغ در کوره با مازوت به وجود آمده است.

ایزوگام چه کاربردی دارد؟

از جمله مزایایی که ایزوگام دارد، می توان عایق کاری پشت بام، خانه، استخر و سرویس بهداشتی نام برد. ایزوگام یکی از بهترین عایق های رطوبتی است تا پشت بام یا سقف خود را عایق کنید تا در طی سال های دیگر از آسیب دیدن سقف یا نم زدگی آن جلوگیری نمایید. با تمام این موارد هنگام خرید ایزوگام باید تمامی کاربردهای این عایق را در مناطق مختلف را بدانید:

عایق کاری سقف و شیروانی ها

عایق سازی استخرها و حوض های پارک

عایق کردن لوله های آب، نفت و گاز

عایق سازی تمام مناطق تفریحی آب

عایق کاری پوشش های کاذب

منبع: https://izoasayesh.ir/izogam-in-tehran/

### پایان خبر رسمی



Source link