تزریق بوتاکس در بابل –


بهترین مرکز زیبایی برای تزریق بوتاکس در بابل



کد: 140208227683023849




،

بابل

, ():
تزریق بوتاکس یکی از اقدامات زیبایی برای درمان چین و چروک‌های موجود در پوست صورت است. بوتاکس با استفاده از یک سم خفیف به نام بوتولینوم ساخته می شود که با فلج موقت عضلات تحت تزریق باعث انقباض و عدم حرکت آن برای مدت زمانی خاص می شود.





تزریق بوتاکس در بابل

تزریق بوتاکس در بابل در کلینیک غزل


تزریق بوتاکس یکی از روش های جوانسازی پوست محسوب می شود و خانم ها و آقایانی که دارای چین و چروک در صورت خود هستند، می توانند با تزریق بوتاکس در بابل و در کلینیک غزل این چین و چروک ها را از بین ببرند.

تزریق بوتاکس یکی از اقدامات زیبایی برای درمان چین و چروک‌های موجود در پوست صورت است. بوتاکس با استفاده از یک سم خفیف به نام بوتولینوم انجام می‌شود. این سم یکی از سم‌های باکتریایی است که توسط کلسترودیوم بوتولینوم تولید می‌گردد. اگر چه بوتولینوم در دوز بالا خطر کشندگی و مسمومیت دارد ولی در تزریق بوتاکس متخصص دوز نرمال سم بوتولینوم را به پوست فرد متقاضی تزریق می‌کند و در نتیجه خطری نخواهد داشت. تزریق بوتاکس در بابل یکی از خدمات کلینیک غزل است که توسط پزشک انجام می شود.

مکانیسم عمل این سم به این صورت است که از طریق فلج موقت اعصاب در ناحیه تزریق، باعث جلوگیری از حرکت عضلات می‌گردد و در نتیجه مانع از چروک بیشتر پوست شما خواهد شد. بنابراین همانگونه که متوجه شدید تزریق بوتاکس یک روش پیشگیری از افزایش چین و چروک‌های پوست شناخته شده است.

بوتاکس چیست؟

شاید بسیاری از شما که به دنبال تزریق بوتاکس هستید، نمی دانید که بوتاکس چیست و فقط درباره تاثیرات این ماده در جوانسازی پوست شنیده اید. بوتاکس، نوعی پروتئین محسوب می شود که از سم بوتولینوم ساخته شده است. این سم را یک نوع باکتری به نام کلستریدیوم بوتولینوم تولید می کند و اگرچه یک سم است، اما هیچ خطری برای سلامتی ندارد و چه بسا که در زمینه های پزشکی و زیبایی، کاربرد دارد.

تاثیرگذاری ماده بوتاکس در جوانسازی پوست، از طریق فلج کردن موقت عضلات است و در پی فلج شدن عضلات، قدرت انقباض خود را از دست می دهند و در نتیجه نمی توانند باعث ایجاد چین و چروک ها شوند. ماده بوتاکس اگر به اندازه مناسب و توسط دکتر تزریق شود، عوارضی نخواهد داشت و باعث رفع چین و چروک های پوست شما می شود.

نحوه تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس با اهداف رفع خطوط اخم، رفع خط لبخند، رفع چروک های روی گردن و خطوط پیشانی انجام می گیرد. همچنین برای درمان تعریق بیش از حد کف دست، تعریق بیش از حد زیر بغل، درمان سردردهای میگرنی، لیفت ابرو، لیفت چشم، متقارن سازی سوراخ های بینی و … کاربرد دارد. بسته به هدف مراجعه کننده به مطب دکتر تزریق بوتاکس در بابل، دوز مناسبی از ماده تزریق می شود و مدت زمان این عمل زیبایی حدود 10 دقیقه است.

برای تزریق بوتاکس از سوزن ریز و مخصوصی استفاده می شود و باعث درد و خونریزی نمی شود. همچنین این روش جوانسازی پوست نیاز به بیهوشی یا بی حسی ندارد مگر آنکه مراجعه کننده درخواست کند و معمولا از پماد بی حسی موضعی استفاده می شود.

نتایج و ماندگاری تزریق بوتاکس

میزان ماندگاری بوتاکس بستگی به برند آن دارد همچنین عواملی همچون سن مراجعه کننده، رعایت مراقبت های بعد از تزریق، اندازه و عمق چین و چروک ها، متابولسیم و فعالیت های فرد و … در میزان ماندگاری موثر هستند اما به طور کلی ماندگاری این ماده از 3 تا 6 ماه است و ماده تزریق شده به عضلات، به مرور اثرگذاری خود را از دست می دهد.

نتایج تزریق بوتاکس نیز در همان لحظه یا حتی همان روز نمایان نمی شود و برای دیدن نتیجه نهایی حداقل باید یک هفته صبر کنید.

عوارض تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس در مطب بهترین دکتر بوتاکس بابل، خطری نخواهد داشت و تقریبا می توان گفت که روشی بدون عارضه است اما ممکن است برخی از مراجعه کنندگان دچار یکسری عوارض جزئی شوند از جمله آنکه:

  • درد در ناحیه تزریق شده
  • تورم و کبودی
  • سر درد
  • افتادگی پلک
  • کج شدن لبخند
  • عدم تقارن در صورت
  • خشکی چشم
  • ریزش اشک

این عوارض حداکثر تا چند روز آینده برطرف می شوند و جای نگرانی وجود ندارد.

مزایای تزریق بوتاکس

در صورت مراجعه به مطب بهترین دکتر بوتاکس بابل و دریافت خدمات زیبایی از دکتر متخصص، مزایایی شامل حال شما خواهد شد از جمله آنکه:

  • در کلینیک های زیبایی زیر نظر دکتر، از برندهای معتبر و مرغوب بوتاکس استفاده می شود زیرا بر خلاف مراکز غیرمعتبر، مجوز لازم برای وارد کردن برندهای خارجی خوب را دارند.
  • تزریق بوتاکس بدون بیهوشی یا بستری شدن انجام می شود.
  • هزینه تزریق بوتاکس در مقایسه با سایر روش های درمانی، بسیار مناسب است.
  • تزریق بوتاکس، درد شدید و خونریزی به همراه ندارد.
  • دوران نقاهت تزریق بوتاکس، کوتاه مدت است.

اقدامات لازم قبل و بعد از تزریق بوتاکس

برای گرفتن بهترین نتیجه از تزریق بوتاکس، حتما باید مراقبت های قبل و بعد از مراجعه به کلینیک را رعایت کنید از جمله آنکه:

  • مصرف الکل تا 24 ساعت قبل از تزریق ممنوع است.
  • مصرف داروهای روان کننده خون تا 5 روز قبل از تزریق بوتاکس ممنوع است و حتما در این باره با پزشک مشورت کنید.
  • بهتر است تا 24 ساعت بعد از تزریق بوتاکس از رفتن به سونا و جکوزی خودداری کنید.
  • برای مراجعه به مطب تزریق بوتاکس در بابل، هیچ آرایشی نباید داشته باشید.
  • اگر سوابق پزشکی و دارویی خاصی دارید، حتما قبل از تزریق بوتاکس به دکتر خود اطلاع دهید.
  • ناحیه تزریق شده را به هیچ عنوان دستکاری نکنید.

سخن پایانی

تزریق بوتاکس یکی از روش های جوانسازی پوست محسوب می شود و خانم ها و آقایانی که دارای چین و چروک در صورت خود هستند، می توانند با تزریق بوتاکس، این چین و چروک ها را از بین ببرند. همچنین از بوتاکس برای درمان برخی از اختلالات و بیماری ها نیز استفاده می شود. اگر ساکن بابل هستید و می خواهید بوتاکس تزریق کنید، می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی غزل از خدمات با کیفیت و با مناسب ترین قیمت، بهره مند شوید.

منبع:  https://clinicghazal.com/cosmetic-injections/botox/

### پایان خبر رسمی