تغییر ظاهر آیکون مربوط به نمایش وضعیت باتری



کد: 140202117261122691




،
():
تغییر ظاهر آیکون مربوط به نمایش وضعیت باتری




تغییر ظاهر آیکون مربوط به نمایش وضعیت باتری

تغییر ظاهر آیکون مربوط به نمایش وضعیت باتری

همانطور که از نام این برنامه نیز مشخص است، این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد در ظاهر آیکون مربوط به نمایش وضعیت باتری تغییراتی را ایجاد کرد. برنامه Energy Bar یکی از اپلیکیشن های معروف اندروید است که با تغییر در میزان ضخامت، رنگ، جهت نمایش و مقدار شفافیت آیکون نمایش باتری، ظاهری جدیدی را برای این آیکون به ارمغان می‌آورد.

از میان دیگر قابلیت های عالی این برنامه می توان به انیمیشن های گوناگون و جذاب اشاره کرد که پس از اتصال گوشی های هوشمند به جریان برق نمایش داده می شود و بدون شک هر کاربری را شگفت

گوشی های هوشمند، کامپیوتر های قدرتمندی هستند که در حجم کمی ساخته شده اند تا به راحتی قابل حمل باشند. این دستگاه های شگفت انگیز انواع قابلیت ها را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. قابلیت هایی که زندگی ما را آسان کرده و ارتباط ما با همدیگر را بیشتر می کند. این امکانات فوق العاده باعث می شوند که هر چه بیشتر به گوشی های خود وابسته باشیم و ساعات زیادی از روز را به استفاده از آن ها بگذرانیم. این استفاده طولانی باعث می شود که باتری گوشی تحت فشار بوده و خیلی زود شارژ از دست بدهد. از زمان ارائه گوشی های هوشمند همواره کمپانی های تولید کننده در تلاش بودند تا شارژدهی و باتری این دستگاه ها را بهتر کنند. این تلاش ها موفقیت های بسیاری را پدید آورده اند و حالا ما باتری های بسیار بهتری از گذشته داریم اما همین باتری های مدرن نیز زیر بار استفاده مداوم از گوشی دوام نمی آورند. تمام شدن باتری گوشی ممکن است باعث شود که در موقعیت مهمی، دسترسی به امکانات تلفن نداشته باشیم. به همین دلیل لازم است که نظارت دائمی روی میزان شارژ باقی مانده باتری داشته باشیم. برای این کار به صورت پیش فرض روی اندروید یک آیکون باتری پیش بینی شده است که با تغییر سطح باتری آن هم تغییر می کند. اما این آیکون کوچک است و اغلب کاربران آن را نادیده می گیرند. امروز با برنامه ای در خدمت شما هستیم که راه حلی بهتر برای این کار عرضه کرده است. Energy Bar – A pulsating Battery indicator! عنوان یک اپلیکیشن برای ایجاد نوار مشخص کننده سطح باتری، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط IJP توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این نوار در بالای گوشی قرار گرفته و میزان شارژ‌ باقی مانده را با کاهش طول خود نمایش می دهد. می توان ظاهر و اندازه نوار و حتی جایگاه آن را به دلخواه تغییر داد تا همان چیزی باشد که شما می خواهید. استفاده این برنامه از باتری و منابع دیگر دستگاه بسیار پایین است و تنها زمانی که سطح باتری تغییر می کند برنامه فعال می شود و در زمان های دیگر هیچ مصرفی از باتری و دیگر منابع ندارد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Energy Bar – A pulsating Battery indicator! اندروید:

قابلیت تغییر ظاهر، اندازه و جایگاه نوار

استفاده بسیار کم از باتری و استفاده ناچیز از رم و سی پی یو

پنهان شدن به صورت خودکار، هنگام تماشای فیلم، بازی کردن و …

دارای رنگ های مختلف

اپلیکیشن Energy Bar – A pulsating Battery indicator! یک روش جالب برای نمایش سطح باتری ارائه می دهد و با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.3 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه حرفه ای و بهینه شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

زده می کند.

### پایان خبر رسمی