دکترمحمدرضانمازی بر روی استیج دانشگاه  ای ام یو کشور قبرس شمالی



کد: 140212237860725446




،
():
در تاریخ 12 مارچ 2024 همایش بزرگ ” فرآیند شگفت زده کردن مشتری ” با سخنرانی دکترمحمدرضا نمازی در کشور قبرس برگزار شد .





دکترمحمدرضانمازی بر روی استیج دانشگاه  ای ام یو کشور قبرس شمالی

سخنرانی دکترمحمدرضانمازی در کشور قبرس شمالی

در تاریخ 12 مارچ 2024 همایش بزرگ ” فرآیند شگفت زده کردن مشتری ” با سخنرانی دکترمحمدرضا نمازی در کشور قبرس برگزار شد .

این همایش در شهر فاماگوستا ، در سالن اجتماعات بزرگترین دانشگاه کشور قبرس برگزار گردید. مدعوین این همایش مدیران شرکت های سرمایه گذاری این کشور بودند و خود را به آخرین متد روز دنیا در ارتباط با مشتری مجهز نمودند. این همایش چندین ساعت به طول انجامید و میهمانان از شهر های مختلف این کشور ، به فاماگوستا آمده و در این همایش جذاب شرکت نمودند. این همایش برای بسیاری از مدیران و مدعوین جذاب بود به دلیل این که امروزه دیگر کسب و کارهای مختلف بر سر قیمت و کیفیت محصول با هم رقابت نمی کنند؛ بلکه علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت، روی بهبود تجربه مشتری در کسب و کار خود تمرکز دارند.تجربه مشتری یا customer experience موضوع مهمی است که می تواند باعث موفقیت یا شکست یک کسب و کار شود.

تجربه مشتری در کسب و کار به قدری اهمیت دارد که تمامی کسب و کارهای بزرگ و صاحبان بازار، روی این موضوع به شدت سرمایه گذاری کرده اند و در حال اجرای راهکارهای مختلفی در این زمینه هستند تا بتوانند تجربه بهتری را برای مشتریان خود ایجاد کنند و رضایت مشتریان خود را حفظ کنند..

دکتر محمدرضا نمازی یکی از پرطرفدار ترین سخنرانان بیزینسی ایران بوده و از معدود سخنرانان ایرانی بوده که فعالیت خود را به فراتر از مرزهای کشور ایران  گسترش داده و در بسیاری از کشورهای خارجی برای طرفداران خود در حوزه سخنرانی فعالیت می نماید.

ایشان متخصص درزمینه برندسازی شخصی و مارکتینگ و افزایش فروش بوده و در طول سالهای کاری خود به موفقیت های بزرگی دست یافته است. و آموزش های تخصصی ایشان در زمینه روشهای جدید فروش و آپدیت کردن کسب و کارها را در وب سایت ایشان میتوان دنبال نمود.

ایشان در سال 1402 بعد از آخرین سخنرانی خود در برج میلاد تهران ، از ایران مهاجرت نمودند 

همچنین ایشان در حوزه راه اندازی کسب و کارهای موفق و سرمایه گذاری در زمینه ملک در کشور قبرس شمالی به صورت تخصصی فعالیت می نماید.

www.drnamazi.com

insta: DRONAMAZI

Tel :+905338383611

 

### پایان خبر رسمی



Source link