رونمایی از سایت کسری با هدف آشنایی با برترین تولید کنندگان شیرالات اهرمی



کد: 140111027130322190




،
():
با هدف آشنایی بیشتر با یکی از برترین تولید کنندگان شیرالات اهرمی و معرفی محصولات کسری، از سایت کسری به آدرس kasrataps.ir در 30 شهریور سال 1401 رونمایی شد.





رونمایی از سایت کسری با هدف آشنایی با برترین تولید کنندگان شیرالات اهرمی

شیرالات اهرمی کسری با ده سال ضمانت و گارانتی و خدمات پس از فروش


به شکوه کسری

به گزارش کسری، سایت kasrataps.ir که یک سایت محصول محور با هدف آشنایی بیشتر با محصولات شرکت است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد آشنایی بیشتر با یکی از برترین تولید کنندگان شیرالات اهرمی و معرفی محصولات کسری را تسهیل کند.

ساراه (گروه صنعتی ایزی پایپ)، مدیر عامل کسری در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به نیاز امروز برای حضور مستمر در فضای دیجیتال , بر آن شدیم تا با یک سایت کاملا ایرانی و تخصصی در حوزه شیرآلات , راهگشای این امر در زمینه شیرآلات با کیفیت ایرانی باشیم.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « مشاهده تمام محصولات کسری به صورت انلاین و وجود لیست قیمت یکپارچه از دیگر ویژگی هایی است که مراجعین می توانند در این سایت از آن بهره مند شوند.»

گفتنی است کسری، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهاعطای نمایندگی در سراسر ایران عزیزمانکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت کسری به آدرس kasrataps.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی