معرفی بهترین کرم های ماساژ موجود در بازار


معرفی بهترین کرم های ماساژ موجود در بازار



کد: 140301297889721932




،
():
انواع مختلفی از پمادهای گرفتگی عضلانی وجود دارد که می توان از آنها برای تسکین درد و التهاب استفاده کرد. برخی از مواد رایج موجود در این پمادها عبارتند از:




معرفی بهترین کرم های ماساژ موجود در بازار

پماد ضد درد

انواع مختلفی از پمادهای گرفتگی عضلانی وجود دارد که می توان از آنها برای تسکین درد و التهاب استفاده کرد. برخی از مواد رایج موجود در این پمادها عبارتند از:

سالیسیلات متیل: این ماده یک مسکن ضد درد است که به کاهش درد و التهاب کمک می کند.

منتول: منتول ماده ای است که باعث ایجاد احساس خنکی و سوزن سوزن شدن می شود و می تواند به تسکین درد کمک کند.

کافور: کافور ماده ای است که باعث ایجاد احساس گرما می شود و می تواند به افزایش گردش خون و تسکین درد کمک کند.

در پنجره جدیدی باز می‌شود

فلفل کاین: فلفل کاین ماده ای است که حاوی کپسایسین است که می تواند به کاهش درد و التهاب کمک کند.

هنگام انتخاب پماد گرفتگی عضلانی، مهم است که ماده ای را انتخاب کنید که حاوی موادی باشد که به آنها حساسیت ندارید. همچنین باید پماد را طبق دستورالعمل روی برچسب استفاده کنید. از استفاده از پماد روی چشم یا دهان و همچنین از استفاده از آن روی پوست شکسته یا تحریک شده خودداری کنید.

در اینجا برخی از پمادهای گرفتگی عضلانی محبوب آورده شده است:

Aspercreme Pain Relief Rub: این پماد حاوی سالیسیلات متیل و منتول است و برای تسکین درد و التهاب ناشی از گرفتگی عضلات، کشش عضلات و آرتروز موثر است.

Icy Hot Pain Relief Cream: این کرم حاوی منتول و کافور است و برای تسکین درد و التهاب ناشی از گرفتگی عضلات، کشش عضلات و آرتروز موثر است.

Capzasin Pain Relief Cream: این کرم حاوی فلفل کاین است و برای تسکین درد و التهاب ناشی از گرفتگی عضلات، کشش عضلات و آرتروز موثر است.

Biofreeze Pain Reliever: این ژل حاوی منتول است و برای تسکین درد و التهاب ناشی از گرفتگی عضلات، کشش عضلات و آرتروز موثر است.

اگر درد عضلانی شما شدید یا مداوم است، باید به پزشک مراجعه کنید.

کرم ماساژ بدن هربال ویشکا یک کرم گیاهی است که برای تسکین دردهای عضلانی، مفصلی و روماتیسمی استفاده می شود. این کرم حاوی عصاره هفت گیاه است: بابونه، مورد، گزنه، آویشن، کرفس، رزماری و رازیانه. این گیاهان به دلیل خواص ضد التهابی و ضد درد آنها شناخته شده اند.

کرم ماساژ بدن هربال ویشکا

کرم ماساژ بدن هربال ویشکا برای استفاده توسط افراد در هر سنی که از دردهای عضلانی، مفصلی یا روماتیسمی رنج می برند بی خطر است. همچنین برای استفاده توسط ورزشکاران و سایر افرادی که به طور منظم عضلات خود را کار می کنند مفید است.

این کرم به صورت آنلاین و در برخی از فروشگاه های بهداشتی فروخته می شود. قیمت آن حدود 10 دلار برای یک تیوپ 100 گرمی است.

برخی از کاربران گزارش کرده اند که کرم ماساژ بدن هربال ویشکا در تسکین درد آنها بسیار موثر است. آنها همچنین می گویند که استفاده از آن آسان است و بوی مطبوعی دارد. با این حال، برخی از کاربران دیگر گزارش کرده اند که این کرم موثر نیست یا باعث تحریک پوست آنها می شود.

به طور کلی، کرم ماساژ بدن هربال ویشکا به نظر می رسد یک محصول موثر برای تسکین دردهای عضلانی، مفصلی و روماتیسمی باشد. با این حال، مهم است که قبل از استفاده از آن، نظرات کاربران را بخوانید و تست پوستی انجام دهید.

در اینجا برخی از پیوندها به وب سایت هایی که کرم ماساژ بدن هربال ویشکا را می فروشند آورده شده است:

### پایان خبر رسمی



Source link