4 نکته مهم تناسب اندام برای مبتدیان

4 نکته مهم تناسب اندام برای مبتدیان


تناسب اندام و تناسب اندام برای بسیاری از ما یک هدف مهم است. اگر به تازگی تمرینات تناسب اندام و ورزش خود را آغاز کرده اید ، نکاتی را باید رعایت کنید:

1. با یک تمرین ساده شروع کنید

اگر تازه وارد ورزش شده اید ، نمی خواهید تمرینات ورزشی شدید را شروع کنید. برای افزایش استقامت و قدرت باید بدن و قلب خود را شل کنید. می توانید با یک تمرین سبک مربوط به کاردیو و حرکت بدن خود شروع کنید. راه رفتن ، پریدن ، دویدن سریع ، لگد زدن ، پرش با جک و … ضربان قلب شما را افزایش می دهد. شما می توانید برخی از ورزش های سبک و یوگا را انجام دهید تا بدن شما پس از آسیب به بدن شما انعطاف پذیر شود. ممکن است احساس کنید ماهیچه های شما می سوزند و ممکن است بعد از اولین بار احساس درد کنید اما وقتی عضلات شما قوی شدند ، بعد از مدتی از بین می روند. پس از یک یا دو هفته از این عادت ، می توانید با عادت بدن خود بر شدت آن بیفزایید.

2. رژیم غذایی متعادل داشته باشید

مهمترین نکته ای که هنگام کاهش وزن و حفظ سلامتی باید رعایت کنید رعایت رژیم غذایی متعادل است. شما نمی توانید بدن خود را از مواد مغذی ضروری و ویتامین ها محروم کنید. در غیر این صورت ، بدتر از آنکه برای بدن خود مفید باشید ، بدتر خواهید شد. خوردن رژیم غذایی متعادل به شما احساس انرژی و فعالیت می دهد. خوردن تمام مواد مغذی که از میوه ها ، سبزیجات ، گوشت ، لوبیا ، آجیل ، حبوبات ، دانه ها و غیره دریافت می کنید نتایج بهتری نسبت به رژیم غذایی تجزیه شده به شما می دهد.

3. در مورد اهداف خود واقع بین باشید

یکی دیگر از عواملی که باید در مورد تناسب اندام و کاهش وزن در نظر داشته باشید ، روحیه شما است. شما انتظار ندارید که در روز اول یک مشت پوند از دست بدهید. این روند کند است و به زمان و اراده بیشتری نیاز دارد. شما می خواهید انتظارات خود را تا حد ممکن واقعی نگه دارید. به یاد داشته باشید ، هدف در اینجا این است که بدن خود را با ظاهر و احساس خوشحال کنید. صادقانه بگویم ، زیرا این فرایند می تواند بسیار طولانی تر از انتظار شما باشد ، هنگامی که از خود انتظارات غیرواقعی دارید و به آن اهداف نمی رسید ، نمی خواهید دلسرد شوید.

4- نتایج را مدتی در اختیار بگذارید

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. شما باید انگیزه خود را حفظ کرده و از روال عادی پیروی کنید که شما را به اهداف تناسب اندام شما می رساند. همه چیز مربوط به زمان و تلاش بی وقفه است. نمی توانید انتظار داشته باشید که جادو یک شبه اتفاق بیفتد. ماه ها طول می کشد تا به نتایج دلخواه برسید ، اما اگر می خواهید به خط پایان برسید ، باید سخت کار کنید و ثابت قدم باشید. سخت کوشی و فداکاری در نهایت شما را به آنجا می رساند.

شما برو! این نکات برای شما راحت تر می شود که به روال عادی تناسب اندام خود برسید. به یاد داشته باشید ، این در مورد پیشرفت شما است ، نه رقابت در برابر زمان. شما باید توجه داشته باشید که بدن شما چقدر می تواند مقاومت کند. اگر به انگیزه و برنامه مشخصی برای حفظ تناسب اندام نیاز دارید ، به وب سایت ما بروید و با پیدا کردن یک سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، تناسب اندام را برای 10 نفر بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *