5 دلیل برای شروع وزنه برداری

5 دلیل برای شروع وزنه برداری


وزنه برداری راهی عالی برای از بین بردن استرس ، اضطراب و افسردگی است. کار با وزن اضافی همچنین با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی عروقی به کاهش وزن کمک می کند. علاوه بر این ، وزنه زدن به ساخت عضلات ضروری برای بدن سالم کمک می کند و با افزایش سن استخوان ها با پوکی استخوان خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد. این پست وبلاگ در مورد پنج دلیل شروع وزنه برداری از امروز بحث می کند!

1. با بلند کردن وزنه می توانید توده عضلانی بسازید

اگر می خواهید عضلات بیشتری بسازید اما هنوز نتایج مطلوب را مشاهده نمی کنید ، زمان شروع وزنه برداری است. وزنه برداری بسیاری از مطالعات نشان داده اند که عضله سازی و تقویت قدرت ، به ویژه در زنان با سطح تستوسترون پایین تر از مردان و با وزنه زدن نمی توان بدون ورزش عضله سازی کرد.

2. کاهش وزن با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی می تواند به کاهش وزن شما کمک کند

آیا کاردیو انجام دادید و نتیجه آن را مشاهده نکردید؟ این ممکن است به این دلیل باشد که ورزش قلبی عروقی کالری کمتری نسبت به بلند کردن وزنه می سوزاند. بنابراین اگر بدنبال راهی برای کاهش وزن هستید ، وزنه برداری بهترین گزینه است.

3. بلند کردن وزنه می تواند به بهبود تراکم استخوان شما و کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان کمک کند

پوکی استخوان نوعی بیماری استخوانی است که می تواند باعث شکستگی و درد شود. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود.

اگر می خواهید ستون فقرات خود را در دوران سالمندی قوی نگه دارید یا از افتادن آسیب جلوگیری کنید ، تمرین با وزنه بهترین ورزشی است که باید انجام دهید. برخی از نمونه های این تمرین عبارتند از:

– ددلیفت

– روی ردیف ها خم شوید

-سرت رو بالا بگیر

به یاد داشته باشید که این تمرین باید به شکل صحیح انجام شود ، در غیر این صورت ممکن است به شما آسیبی برسد. اگر مطمئن نیستید که چه فناوری برای هر تمرینی مناسب است ، قبل از ادامه مقاله ، مقاله ای را بیابید و ویدئویی از آن را تماشا کنید.

4- وزنه زدن راه خوبی برای افزایش قدرت و تعادل است

داشتن وضعیت صحیح هنگام بلند کردن وزنه بسیار مهم است. باید در قسمت پایینی شما کمی قوس داشته باشد ، در غیر این صورت شما در معرض آسیب هستید. این بدان معناست که وقتی نیمکت را فشار می دهید و تمریناتی مانند روده را انجام می دهید نباید روی میله باشید. آنها همیشه راحت هستند زیرا باید شانه های خود را به سمت پایین بکشید. هرچه قوی تر باشید ، وزن بیشتری را می توانید تحمل کنید. این مهم است که ورزش شما خیلی سخت نباشد تا بدن شما بتواند زمان کافی برای بازیابی داشته باشد.

5. وزنه زدن راه خوبی برای از بین بردن استرس ، اضطراب و افسردگی است

مطالعات نشان می دهد که اگر به طور منظم (فقط چند بار در هفته) ورزش کنید ، مشکلات روانی کمتری نسبت به افرادی که ورزش نمی کنند خواهید داشت. این ممکن است به دلیل ترشح اندورفین باشد که به ما احساس شادی و آرامش می دهد پس از یک دوره طولانی ورزش سنگین.

اگر به انگیزه و برنامه مشخصی برای حفظ تناسب اندام نیاز دارید ، به وب سایت ما بروید و با پیدا کردن یک سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، تناسب اندام را برای 10 نفر بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

گروه رسانه ای آلفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *