5 نکته فوق العاده ساده اما م Healthثر برای سلامت روان


برای موضوع HUM سپتامبر 2021 Mind Matters Matters ، ما نکات بهداشت روان را دنبال می کنیم تا از طریق مراقبت از خود انعطاف پذیری و رفاه را ارتقاء دهیم.

غمگین؟ فشار؟ خسته؟ تو تنها نیستی. هر چه زندگی ما شلوغ تر باشد ، توقف و اطمینان از اولویت رفاه روانی و احساسی چالش برانگیزتر است. با این وجود ، سلامت روان مستلزم مراقبت و توجه به اندازه سلامت جسمی است. خوشبختانه به دست آوردن سود ناچیز برای رفاه آن روز از آنچه تصور می کنید آسانتر است.

به خواندن ادامه دهید تا برخی از بهترین نکات مربوط به سلامت روان را که ما (و علم!) پشت آن هستیم پیدا کنید.

5 نکته واقعی در مورد سلامت روان

در اینجا برخی از نکات مراقبت از ما برای سلامت روان است.

1. روز خود را با ذهن آگاهی صبح آغاز کنید

اگر روز خود را با چرخاندن تلفن ، رها کردن قهوه و شروع به کار شروع کرده اید ، فکر می کردید می خواهید در روال زندگی من تجدید نظر کنید.

برای جایگزینی کمتر شلوغ ، سعی کنید صبح را با یک تمرین مدیتیشن ساده شروع کنید. برای تأکید بر استدلال مفید و مدیتیشن ، کوچک ، پنج تا 10 دقیقه شروع کنید. به جای این که خود را مجبور به مدیتیشن طولانی مدت کنید ، نکته اصلی این است که یک تمرین منظم داشته باشید. می توانید مدیتیشن خاموش انجام دهید ، راهنمایی را از بین برنامه های مورد علاقه خود انتخاب کنید یا به سادگی قصد یا تصدیقی را برای هدایت روز خود تعیین کنید. (باور کنید: فردا شما و ایمیلتان می توانید منتظر بمانید!)

2- راه بروید و صحبت کنید

صبح ، هنگام استراحت ناهار یا بعد از کار ، برای پیاده روی با دوستان یا تماس با آنها هنگام راه رفتن ، وقت خود را برای ورزش و روحیه خوب اختصاص دهید. نه تنها از مزایای اضافی زمان خلق در فضای باز (متشکرم ، طبیعت!) بلکه از دوز سالم روابط انسانی ، مثبت اندیشی و حمایت نیز بهره مند خواهید شد.

3. بریکس را انتخاب کنید

PSA: شما نیاز به استراحت از محل کار دارید! فرسودگی شغلی یک مشکل واقعی است که توسط سازمان بهداشت جهانی در سال 2019 به عنوان یک پدیده شغلی شناخته شده است. این که آیا شما چند استراحت کوتاه در طول روز کاری خود انجام می دهید یا از تمرینات بوکس تایم مانند تکنیک پومودورو برای افزایش همزمان بهره وری استفاده می کنید. استرس را مدیریت کنید ، استراحت برای مراقبت از خود در حین اشتغال ضروری است.

همچنین ، برای تشویق تعادل بهتر بین کار و زندگی ، حتماً از زمان تعطیلات در صورت داشتن زمان استفاده کنید و به خود اجازه دهید که در صورت نیاز به یک روز سلامت روان بپردازید. تحقیقات در سال 2012 نشان داد که تعطیلات به درک کیفیت بالای زندگی کمک می کند ، که هم در زمان و هم در ساعات مفید شما خواهد بود. (درست است ، حتی اگر منتظر بمانید.)

4. درباره خود برای مراقبت از خود

یک نکته مهم در زمینه سلامت روان این است که زمان کافی را برای تفکر و سکوت اختصاص دهید. در مواقع ضروری مرزها را تعیین کنید و مطمئن شوید که زمان کافی برای “من” برای استراحت و بازیابی از خواسته های شغل ، روابط و مسئولیت های خود دارید.

برای جستجوهای بیشتر ، شما فکر کردید که برای مراقبت از خود باید آن را منتشر کنید. وارد کردن افکار ، ایده ها و بازتاب های خود-مثبت یا منفی-به شما امکان می دهد در آنجا بمانید ، صادقانه خود را بررسی کنید و نتایج برتری و زمینه های خود را برای بهبود در زمان پیگیری کنید.

5. استرس و عوامل سازگار را مدیریت کنید

رژیم غذایی شما علاوه بر عادات روزانه شما ، تأثیر زیادی بر سلامت روانی شما دارد که نباید فراموش شود. در واقع ، آیا می دانستید غذاهایی وجود دارند که می توانند به کاهش استرس کمک کنند؟

علاوه بر این ، می توانید رژیم غذایی و مکمل های خود را برای مدیریت استرس تقویت کنید ، که شامل سازگار با عوامل شیمیایی مانند ashwagandha و Rhodiola rosea است. سازگارها به ذهن و بدن شما کمک می کند تا در برابر فشارهای روحی (جسمی ، احساسی ، محیطی و غیره) مقاوم تر باشند ، بنابراین از حمایت بیشتری برای حفظ آرامش ، خونسردی و جمع آوری در هنگام بروز چالش ها برخوردار خواهید بود.

HUM دو مکمل تطبیقی ​​ارائه می دهد که برای کمک به مدیریت استرس عالی هستند: Calm Sweet Calm (به شکل آدامس دودی Ashwagandha gummies) و Big Chill (مکمل Rhodiola rosea).

خط پایین

با رعایت یکی ، برخی یا همه این نکات مربوط به سلامت روان (علاوه بر موارد مورد علاقه خود) ، بهتر می توانید استرس ، خستگی و موارد دیگر را کنترل کنید. به همین دلیل ، بسیار مهم است که اهمیت روال مداوم مراقبت از خود را بشناسید-زیرا به هر حال ، افکار شما واقعاً مهم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *