5 نکته کلیدی برای تغذیه باروری


ما معمولاً فکر می کنیم بارداری آسان است ، اینطور نیست؟ حقیقت این است که لازم نیست باشد کار آسانی نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند اما بارداری اتفاق نمی افتد. در حالی که بیشتر اوقات با تغییر برخی عادات و اضافه های معمول زندگی نیز حذف برخی از عملکردها ، بچه دار شدن را آسان می کند.
تجربه مادر:

“وقتی متوجه شدیم کاری وجود دارد که ما انجام می دهیم و انجام می دهیم ما نمی دانستیم و این می تواند مانع بچه دار شدن ما شود ، ما شروع به تسویه حساب کردیمردنشون. ما فقط روی زمین تمرین می کردیم و رژیمم را فقط 3 ماه تغییر می دادیم
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

قدرت تغذیه و شیوه زندگی می تواند باروری بیشتری را به ارمغان بیاورد باورنکردنی است و یکی از ماموریت های رژیم درمانی ما این است
اطلاعات ما را برای زوجینی که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند در 6 تا 12 ماه آینده باردار شوید تغذیه می تواند کمک زیادی کند.
همه باید سلامت سلولهای جنسی خود (تخمک و اسپرم) را بهبود بخشند. بنابراین این نکات مهم را بخوانید و در 90 روز آینده به دنبال خود باشید برای باروری آماده شوید!

برای کسب اطلاعات بیشتر حتماً با یک متخصص تغذیه و پزشک تماس بگیرید مشورت

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

می دانم که برای بسیاری از شما در ابتدا سخت به نظر می رسد ، اما مطمئناً آنتی اکسیدان های موجود در سبزیجات می توانند به خوبی عمل کنند! تخم مرغ هم همینطور اسپرم بسیار شکننده و استرس اکسیداتیو می تواند باعث تخریب شود تخمک و اسپرم. که این می تواند منجر به ناهنجاری شود کروموزوم ها (یکی از مهمترین دلایل سقط جنین). میوه ها و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های غذایی هستند و 3-4 عدد واحد (لیوان) در یک وعده غذایی در طول روز می تواند راه خوبی باشد مصرف آنتی اکسیدان را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه ها برای آنتی اکسیدان ها مفید هستند پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکن همسرتان را با خود ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین کمبود ویتامین D در مادر است. ویتامین D کانا نام خورشید ویتامین معروف و توانایی ما در تولید ویتامین های کافی D در معرض آفتاب پایین زمستان قرار می گیرد. اندازه رژیم غذایی معمول ما آنها ویتامین D کافی برای حفظ سطوح مورد نیاز بدن را ندارند گاهی راه حل این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
در صورت امکان ، سطح ویتامین D را از پزشک خود بخواهید و استراحت کنید ویتامین ها را بررسی کنید. به این ترتیب نقشه راه به دست شما رسید چگونه می توانید تمام ویتامین های بدن خود را بهتر کنید.
بهترین منبع ویتامین D در ایران ماهی آزاد است. غذای جانبی ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و خرچنگ دریایی نیز منابع خوبی هستند این ویتامین D است (این ماهی که گفتم ماهی چربی آب سرد نیست و منابع دیگری نیز داریم). روغن کبد ماهی نیز منبع خوبی است به صورت کپسول تجویز می شود. لبنیات و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. چند رول و بخورید غنی سازی ویتامین D

3. مصرف چربی ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند رژیم های باروری بسیار مهم و مهم هستند. در حال حاضر قصدلازم نیست در مورد خواص امگا 3 چیز زیادی بگوییم ، فقط باید بدانید که آیا در 2-3 هفته با ماهی های چرب معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​شاه ماهی و … نخورید ، بهتر است به دنبال مکمل های امگا 3 با کیفیت باشید خوب بنظر میرسه.

4. کاهش استرس.

من میفهمم. در این شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید اتفاقاً ، شما دوست دارید چند هزار حواله را تبریک بگویید 😀 و در قلب خود شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون های استرس باز می گردد کورتیزول! وقتی بدن می خواهد از منبع مورد نیاز خود کورتیزول بسازد تولید پروژسترون ، که برای تخمک گذاری لازم است ، سرقت می کند (هر دو یک هورمون استروئیدی است). بنابراین ، تولید کورتیزول را پایین نگه دارید آنها منابع بیشتری را برای تولید هورمون استروژن در اختیار بدن قرار می دهند بمونه.

ویتامین C و ویتامین B برای کاهش استرس مفید هستند. دهار نا مبارک 😀 (برای کاهش استرس می توانید پست را مشاهده کنید سایتهایی وجود دارد ، ببینید) اما صادقانه بگویم ، بخش بزرگی از آرام باشید ، کارهایی را که دوست دارید انجام دهید و لذت ببرید دوباره افتضاح خواهد شد یوگا کار کن. آموزش. به موسیقی گوش دهید. کتاب ماکا از گلدان های خود مراقبت کنید. یکدیگر را در آغوش بگیرید. عبادت.
با دوستان خود ملاقات کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل های قبل از تولد مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی است که برای بدن مورد نیاز است بارداری و شیردهی. اگر ابتدا منتظر باردار شدن هستید ، سپس شروع کنید شما یک فرصت طلایی را برای مصرف این مکمل از دست دادید. ما معمولی هستیم مشتریان توصیه می کنند این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنند مصرف کردن.

ما اغلب به تخمک هایی فکر می کنیم که در تخمدان متولد می شوند ما تا آخر ثبات داریم و نمی توانیم کار سالم تری انجام دهیم جانتن !! این یک سوء تفاهم بزرگ بود !! چرخه رسیدن تخم مرغ این حدود 3 ماه است و در این مدت انتخاب و روش تغذیه زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و احتمال بروز ناهنجاری ها دارد آنها دارای سلولهای کروموزومی هستند. این امر به ویژه اگر قبلاً صادق است شما مدتی است که هورمون های بدن خود را کنترل می کنید و در واقع در حال کوچک شدن هستید تغذیه مورد نیاز در دوران بارداری (استروئیدها) بسیار مهم است لذت بردن. (چنین کنترل های هورمونی از قرص های ضد بارداری یا قرص های تنظیم کننده و حتی برخی داروهای پوستی قابل کنترل هستند هورمون داشته باشید)

زنا استفاده از مکمل های مولتی ویتامین در زمان لقاح است آنها کمتر از دیگران در معرض مسمومیت بارداری هستند.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید انجام دادن. بنابراین اگر قصد بارداری در تابستان امسال دارید ، لطفاً مطمئن شوید از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

یادداشت های مهم:

برای مصرف این مکمل قبل از زایمان با پزشک یا متخصصبا متخصص تغذیه خود مشورت کنید. به طور معمول ما یک روز عادی داریم و غذا می خوریم
ما آن را دوست داریم. در برخی موارد ، این مکمل ها می توانند چنین اثرات تهوع را داشته باشند مطمئن شوید که این روند را با مشورت متخصصان ادامه داده و بروید مصرف خودسرانه آن را متوقف نکنید اگر دارو مصرف می کنید به طور خاص ، در حضور عوامل جراحی ، مشکلات خونریزی ، در درمان قبل از مصرف دارو با داروهای ضد انعقاد خون حتما به پزشک خود مراجعه کنید مشورت
ما سعی می کنیم پست هایی در مورد سایر مراقبت های تغذیه ای ارسال کنیم سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

Bagéa خوشحالم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *